دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

کورس پیشرفته هوش مصنوعی برای بازی ها

دانلود Udemy Learn Advanced AI for Games with Behaviour Trees

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با هوش مصنوعی برای بازی ها یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Learn Advanced AI for Games with Behaviour Trees

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 2 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 7 ساعت و 3 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه:
مرور دوره
به انجمن دانشجویی H3D پیوست
سوالات متداول
مفاهیم درخت رفتار:
معرفی درختان رفتار
گره ها
چاپ درخت
Nodes برگ و عمل
Navmesh حرکت
توالی ها
انتخاب کنندگان
گسترش روش های عملیاتی
شرایط
رفتارهای پیشرفته:
inverters
یک کلاس عامل عمومی
بهینه سازی با Coroutines
تکرار وظایف
اطمینان از وضعیت گره بازگشت وضعیت واقعی GameObjects
انتخابگر اولویت بندی
به طور پویا تغییر اولویت های گره
چالش انتخابی تصادفی
زدن و مرتب کردن یک بار
refactoring برای مقیاس پذیری:
برخورد با آرایه های انتخابی
AI سنتی: فرار بخش 1
AI سنتی: فرار قسمت 2
ساخت یک درخت رفتار پیچیده
لغو توالی ها با شرایط
توالی رها کردن
اضافه کردن چالش همکاران وابسته
رفتارهای افتادن
اضافه کردن چالش عامل جدید:
دوستداران هنر
رفتار دوستداران هنر
Coroutine برای اثر خواص عامل
گره Loop Decorator
عوامل محیطی:
تخته سیاه
یکپارچه سازی چالش دولت تخته سیاه
سرقت نور روز نیست
عامل همکاری
عوامل تعامل
اختصاص دادن عوامل فردی برای کار با یکدیگر
فکر کردن به عنوان یک درخت رفتار
به یاد داشته باشید که وابستگی ها را اضافه کنید
چالش نهایی:
Cop Patrol Challenge
Cop & Robber Challenge
کلمات نهایی:
اشکال زدایی درخت رفتار
برخی از کلمات نهایی از پنی
کجا از اینجا میروم؟


Introduction :
Course Overview
Join the H3D Student Community
FAQs

Behaviour Tree Concepts :
Introducing Behaviour Trees
Nodes
Tree Printing
Leaf and Action Nodes
NavMesh Movement
Sequences
Selectors
Extending Action Methods
Conditions

Advanced Behaviours :
Inverters
A Generic Agent Class
Optimising with Coroutines
Repeating Tasks
Ensuring Node Status Return True States of GameObjects
A Prioritising Selector
Dynamically Changing Node Priorities
Random Selector Challenge
Shuffle and Sort Once

Refactoring for Scalability :
Dealing with Arrays of Choice
Traditional AI: Fleeing Part 1
Traditional AI: Fleeing Part 2
Building A Complex Behaviour Tree
Cancelling Sequences with Conditions
Abandoning Sequences
Adding Co-dependancy Challenge
Fallback Behaviours

Adding New Agent Challenge :
Art Lovers
Art Lovers Behaviour
A Coroutine to Effect Agent Properties
The Loop Decorator Node

Environmental Factors :
Blackboards
Integrating Blackboard State Challenge
Not Daylight Robbery
Agent Cooperation
Interacting Agents
Assigning Individual Agents to Work with Each Other
Thinking like a Behaviour Tree
Remember to Add Dependencies

Final Challenge :
Cop Patrol Challenge
Cop & Robber Challenge

Final Words :
Debugging a Behaviour Tree
Some Final Words from Penny
Where Do I Go From Here?