در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

International Marketing Foundations

آموزش : اصول بازاریابی بین المللی – به زبان فارسی

49,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

بیاموزید که چگونه بازارهای بین المللی را ارزیابی کنید و بهترین روش ها را برای بازاریابی محصولات و خدمات خود در خارج از کشور تعیین کنید.
داگ لاد ، مربی ، یک متخصص بازاریابی بین المللی که هم در کشورهای نوظهور و هم در کشورهای مستقر تجربه دارد ، در ابتدا نمودار افزایش مصرف کننده جهانی و نقش بازاریاب در گسترش های بین المللی را نشان داد.
داگ سپس نحوه ارزیابی بازارهای خارجی را با استفاده از چارچوب PESTCL توضیح می دهد و استراتژی هایی را برای سازگاری محصولات موجود و توسعه ایده های جدید برای بازارهای خارجی معرفی می کند.
این دوره همچنین گزینه های گسترش جهانی ، مانند صادرات ، صدور مجوز ، سرمایه گذاری های مشترک و سرمایه گذاری مستقیم را بررسی می کند ، و جزئیات نحوه ایجاد یک ترکیب بازاریابی موفق با استفاده از توزیع ، روش های تبلیغاتی و ترجمه را توضیح می دهد.
به علاوه ، بیاموزید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازارهای هدف خاص خود به کجا مراجعه کنید.

عنوان اصلی : International Marketing Foundations

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


معرفی :
آموزش اصول بازاریابی بین المللی

اهمیت رو به رشد بازاریابی جهانی :
اقتصاد جهانی پویا
نحوه تعامل اقتصادی کشورها
مصرف کننده جدید جهانی کیست؟

آیا بازاریابی جهانی برای شرکت شما مناسب است ؟ :
اهمیت فرهنگ و ارزشهای شرکت
استفاده از ماتریس 2×2 برای ارزیابی فرصت ها
چگونه می توان در بازارهای دیگر به مشتری آموزش داد

ابزارهایی برای ارزیابی بازارهای جهانی :
چارچوب PESTCL ( پِستِل) عوامل سیاسی
چارچوب PESTCL عوامل اقتصادی
چارچوب PESTCL عوامل اجتماعی
چارچوب PESTCL عوامل فنی
چارچوب PESTCL چارچوب رقابتی
چارچوب PESTCL چارچوب قانونی

ملاحظات توسعه بازار و محصول :
انطباق و توسعه محصول
توسعه بازار در جغرافیای جدید
متنوع سازی به عنوان یک گزینه

گزینه های گسترش جهانی :
نحوه صادرات به کشورهای جدید
مجوز یا حق امتیاز برای ورود به جغرافیاهای جدید
استفاده از مشارکتهای مشترک برای گسترش جهانی
جوانب مثبت و منفی سرمایه گذاری مستقیم به عنوان یک استراتژی رشد

منابعی برای جمع آوری اطلاعات و راهنمایی تصمیم گیری :
ادارات و بخشهای دولت آمریكا
وب سایت های بانک جهانی و سیا
گروه های تجاری صنعت
ابزارهای رتبه بندی برای کمک به تصمیم گیری ها
اینکوترمز

ملاحظات آمیخته بازاریابی :
چهار PS بازاریابی
تغییرات محصول: بسته بندی را فراموش نکنید
قیمت گذاری: تأثیر تغییرات ارز
مسائل توزیع
ملاحظات تبلیغاتی
ترجمه و ترجمه معکوس

نتیجه گیری :
ادامه یادگیری در مورد بازاریابی بین المللی را ادامه دهید