دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش پیاده سازی یک بازی با واژگان بوسیله الگوهای طراحی در زبان React

دانلود egghead Implementing a Word Game with Patterns and React

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با React یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Implementing a Word Game with Patterns and React

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی egghead است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 40 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

1. ارزش های پخش کننده مشابه را در چندین شنونده به اشتراک بگذارید
2. محدود به یک پخش کننده مشترک به اشتراک گذاشته شده هر رویداد جدید
3. ترکیب دو پخش کننده برای مقایسه مقادیر
4. اپراتورهای ساخت را برای پیاده سازی منطق بازی
5. داده های جدید را بر اساس شرایط دریافت کنید
6. یک اپراتور اولیه را برای پاک کردن یک فیلد ورودی ایجاد کنید
7. ترکیبی از پخش کنندگان در نظم منطقی
8. Refactor بازی حالت به یک پخش کننده تک تک تکرار
9. چک کردن پخش کنندگان به درستی در اپراتورها لغو می شوند
10. سازماندهی اپراتورها و تمیز کردن
11. پیاده روی جریان داده از کلمه بازی
12. بررسی الگوهای اپراتورها
13. مقایسه شباهت ها با کتابخانه های محبوب Async

1. share the same broadcaster values across multiple listeners
2. limit to a single shared broadcaster each new event
3. combine two broadcasters to compare values
4. compose operators to implement game logic
5. fetch a new data based on conditions
6. create an initialize operator to clear an input field
7. combine broadcasters in logical order
8. refactor game state to a single repeating broadcaster
9. check broadcasters are properly cancelled in operators
10. organizing operators and cleaning up
11. walkthrough the data flow of the word game
12. exploring the patterns in the operators
13. comparing similarities with popular async libraries