در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش ساخت یک بازی بوسیله JavaScript, HTML5

آموزش ساخت یک بازی بوسیله JavaScript, HTML5

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

در این کورس آموزشی ساخت یک بازی را بوسیله HTML5, JavaScript یاد می گیرید. 

عنوان اصلی : How to Program Games: Tile Classics in JS for HTML5 Canvas

سرفصل ها :


مقدمه ای بر دوره و مربی شما:
معرفی به دوره و مربی شما
توپ با ماوس دست و پا زدن - گرم کردن و بررسی:
مقدمه بخش
فایل HTML را ایجاد کنید
HEADER HTML مناسب
جاوا اسکریپت در HTML با استفاده کنسول
HTML5 Canvas با تابع راه اندازی
مستطیل پر شده و دایره
به روز رسانی متغیر و به موقع برای حرکت
تغییر سرعت، همچنین برای حرکت عمودی
دلیل یک مستطیل بزرگ هر فریم
جدا کردن حرکت و کد قرعه کشی
توابع را برای پر کردن rect و دایره انجام دهید
دست و پا زدن افقی کنترل شده ماوس
تنظیم مجدد توپ زمانی که پایین می رود
حرکت دست و پا زدن از لبه، منعکس کننده توپ
هدف بر اساس جایی که توپ دست و پا زدن
بخش 1 بررسی
ردیف آجر قابل جابجایی:
مقدمه بخش
نمایش ماوس مختصات توسط مکان نما
تنظیم و نمایش اولین آجر
قرعه کشی های چندگانه با شکاف
آجر های فردی ناپدید شده
آجر را برای شروع صفر شروع کنید
با استفاده از آرایه برای آجر
چگونه برای () می تواند در آرایه آجر حلقه
پاک کردن آجر های جدا شده در آرایه
برچسب عمیقا بسته بندی شده بسته بندی شده
بخش 2 بررسی
Collision Grid Ball-Ball-Brick:
مقدمه بخش
نمایش کاشی مختصات در نزدیکی ماوس
پشتیبانی از چندین ردیف آجر
تغییر آجر "شمارش" به "ستون"
حذف پشتیبانی از هر موقعیت آجر
آجر تر و کوچکتر
شاخص محاسبه از ردیف و ستون
حذف آجر زیر ماوس
حذف آجر که در آن توپ می رود
رفع اشکال Edge-Wrap Collision
توپ گزاف گویی هنگامی که آن را به آجر
چگونه توپ را در مرکز شروع کنید
بخش 3 بررسی
برخورد توپ پیشرفته:
مقدمه بخش
کد توپ برش به توابع
درک تست سمت توپ آجر
دریافت توپ تندرست از طرف آجر
اضافه کردن تقلب برای تغییر توپ
رفع مورد پوشش لبه گوشه
بخش 4 بررسی




مقدمه بخش
نگه داشتن تعداد آجر های باقی مانده
شروع با خالص خالی در بالا
تنظیم مجدد توپ در شروع، آجر پس از آخرین ضربه
بازنشانی آجر زمانی که بازیکن توپ را از دست می دهد
رفع اشکال با ضربه زدن به آجر پایین
تست به دنبال اشکالات باقی مانده
رفع اشکال توپ در کنار لبه
بازی تست به دنبال اشکالات دوباره
بخش 5 بررسی
سازگار با شبکه برای مسابقه:
مقدمه بخش
اکنون بیایید این را پاره کنیم
پاک کردن دست و پا زدن
تغییر نام "آجر" در کد به "پیگیری"
شبکه کاشی کشش برای پوشش بوم
طراحی یک طرح شبکه با دست
مثال سریع طراحی نقشه شبکه
یک طرح پیگیری پایه را پر کنید
تنظیم محل شروع توپ در آرایه
بخش 6 بررسی
قرعه کشی و کد یک تصویر:
مقدمه بخش
چگونه برای ایجاد تصویر خودرو
روشن کردن چراغهای جلو و عقب
وارد کردن و نمایش تصویر خودرو
بخش 7 بررسی
چرخش و حرکت زاویه ای:
مقدمه بخش
جایگزین "توپ" در کد با "ماشین"
چرخش تصویر خودرو
رانندگی ماشین را به سمت آن روبرو می شود
استفاده از سینوسی و کوزین برای بازی ها
درک اینکه چرا ما از SIN & COS استفاده می کنیم
پاک کردن کد توپ قدیمی قدیمی
بخش 8 بررسی
دادن کلیدهای خودرو:
مقدمه بخش
توابع بر روی کلید فشار و انتشار
کد کلیدی را برای هر کلید فلش پیدا کنید
فرمان خام و گاز بر روی فشار کلید
کلیدهای درمان بیشتر مانند دکمه ها دست دادن سرعت از رانندگی به دیوارها
کاهش سرعت در طول زمان
جهت شروع ماشین را تعمیر کنید
بخش 9 بررسی
شکستن برای سازماندهی:
مقدمه بخش
برچسب های تنظیم ماشین برچسب
ایجاد برچسب ها برای انواع کاشی
جاوا اسکریپت و HTML در فایل های مختلف
یک فایل گرافیکی معمولی را وارد کنید
کد را به فایل ها تقسیم کنید
بخش 10 بررسی
کاشی های گرافیکی:
مقدمه بخش
قرعه کشی تصویر کاشی جاده
ایجاد هنر دیوار کاشی
نمایش هنر کاشی خود را در کد
نمایش تصاویر کاشی
توقف کشیدن غول پیکر هر فریم
بخش 11 بررسی
بهبود بارگذاری تصویر:
مقدمه بخش
تمام کد تصویر را جمع آوری کنید
منتظر آخرین تصویر برای بارگذاری
اتصال به صورت خودکار
عکس های شمارش خودکار برای بارگذاری: یک راه بد
تعداد عکس های خودکار برای بارگذاری: راه خوب
اضافه کردن یک صفحه اصلی بارگیری
بخش 12 بررسی
انواع کاشی های جدید جهان:
مقدمه بخش
فایل های پروژه تقسیم به پوشه ها
ایجاد تصاویر برای کاشی های جدید آهنگ
بارگذاری تصاویر آهنگ جدید در کد
انواع آهنگ های جدید را در شبکه سطح قرار دهید
دریافت انواع کاشی جدید برای جلوگیری از ماشین
نمایش تصاویر برای انواع آهنگ های جدید
طرح را با استفاده از کاشی های جدید ایجاد کنید
Tune Car و غیرفعال کردن چرخش در محل
بخش 13 بررسی