دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش مدیریت توقعات مشتریان به وسیله کارکنان خط مقدم

دانلود آموزش Lynda How to Manage Customer Expectations for Frontline Employees

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

امروزه توقعات مشتریان بسیار زیاد است. در این آموزش یاد می گیرید که چطور به کمک بخش خدمات مشتریانتان توقعات مشتریان را کنترل و مدیریت کنید به گونه ای که از خدمات شما دلسرد نشوند.

عنوان اصلی : How to Manage Customer Expectations for Frontline Employees

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 23 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

Introduction

Welcome
What you should know before watching this course
Understand the impact of unpleasant surprises

1. Techniques for Managing Customer Expectations

Find places where you can manage expectations
Use clear language to avoid surprises
Educate customers on what to expect
Understand why customers don't read
Adjust unreasonable expectations

Conclusion

Next steps

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
مدت زمان آموزش 23 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Lynda