در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Google Analytics (GA4): ایجاد مخاطبان و دسته بندی آن ها

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

اگر شما در بازاریابی دیجیتال کار می کنید، با دانستن مخاطبان خود، و به طور موثر شما به آنها رسیدند - برای موفقیت شما حیاتی است. با Google Analytics، شما یک ابزار قدرتمند برای بخش بندی کاربران و استفاده از این داده ها دارید تا اقدامات روشنگری را انجام دهید. در این دوره، Samantha Barnes به شما نشان می دهد که چگونه مخاطبان، فانتزی، مسیرهای کاربر، بخش ها و ادغام داده ها را با Google Analytics ایجاد کنید.

سامانتا با ابزارها دستگیر می شود، بحث در مورد موضوعات مانند داده های مبتنی بر کاربر، نحوه سفارشی کردن این داده ها در بخش های پیشرفته و نحوه بررسی اکتشافات گزارش پیشرفته به سطح دیگری با ساخت مخاطبان Google Analytics. همانطور که سامانتا نشان می دهد، هنگامی که شما مخاطبان خود را می دانید، می توانید به طور موثر مشتریان با ارزش بالا را هدف قرار دهید، تبلیغات را در زمان مناسب ارائه کنید و روند هایی را که منجر به تبدیل های موفقیت آمیز می شود، کشف کنید.

عنوان اصلی : Google Analytics (GA4): Audience-Building and Segmentation

سرفصل های دوره :

مقدمه:
استفاده از شنوایی و تجزیه و تحلیل کاربر با GA4
1. مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل کاربر در Google Analytics:
نحوه تقسیم تقسیم بندی در GA4 VS. تجزیه و تحلیل جهانی
نحوه تفکیک و ارزیابی ابزارهای مخاطب در GA4
چگونه شناسه کاربر و واردات داده می تواند اندازه گیری کاربر را گسترش دهد
2. با استفاده از ابزار مخاطب در Google Analytics 4:
چگونه ابعاد و رویدادها مخاطبان را در GA4 ایجاد می کنند
قالب های بهره برداری برای تقسیم بندی در GA4
چگونه شرایط و عضویت را تعیین می کند
Audience Building با Scoping و Exclusions
نحوه استفاده از شرایط بر اساس زمان در GA4
عضویت مخاطبان پیش بینی شده و مخاطبان پیش بینی شده
3. سفارشی کردن و گزارش دادن به مخاطبان و بخش ها:
چگونه می توان تقسیم بندی خود را با رویدادها و ابعاد افزایش داد
نحوه اجرای خواص کاربر در GA4
نحوه گزارش مخاطبان و بخش ها در GA4
استفاده از مخاطبان فراتر از رابط GA4
4. گزارش های تجزیه و تحلیل پیشرفته در GA4:
ذخیره کاربران در ابزار تجزیه و تحلیل پیشرفته
کشف بخش ها بر اساس Funnels کاربر در GA4
جستجوی بخش ها بر اساس سفر کاربر در GA4
کشف بخش ها بر اساس همپوشانی بخش و همجنسگرایان
نتیجه گیری:
شروع به استفاده از مخاطبان GA4 در تجزیه و تحلیل بازاریابی خود را

نمایش سرفصل های انگلیسی

Google Analytics (GA4): Audience-Building and Segmentation