آموزش FarinSoft How To Analyze Sales Competitors
دانلود آموزش شناسایی رقبا و ارزیابی رقابتتان با آنها – به زبان فارسی
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
شناسایی رقباتون در دنیای بشدت رقباتی امروز میتونه تاثیر شگرفی در سود و کار شما ایجاد کنه. رقابتی که بی شباهت به جنگ نیست. پس با شناخت دشمنانتون و توانایی های خودتون هیچ ترسی از نتیجه کار نخواهید داشت.
پس اینکه چطور رقابتتون رو مورد ارزیابی قرار بدید ، چطور رقباتون رو شناسایی کنید و اینکه چگونه تحلیل درستی از این ارزیابی ها خواهید داشت سوالاتی هستش که "جف بلوم فیلد" نویسنده و مربی فروش با سالها تجربه به اونها در این کورس آموزشی پاسخ میده.
ما هم با انتخاب این کورس از سری آموزشهای لیندا بر این باوریم که نه تنها می توان به مدیران فروش با راهکارهای نوین ارائه شده کمک کرد ، بلکه به کسانی هم که در پی انجام پروژه های شخصی هستن فوت و فن های لازم داده میشه.
عنوان اصلی : How To Analyze Sales Competitors
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول فرین سافت است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 32 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
مقدمه
شروع به کار شناخت رقبای فروش :
شناسایی رقبایتان
پرهیز از خودپسندی
استفاده از شیوه بررسی منصفانه و المان به المان
تحلیل عمیق تر رقبای فروش :
آموزش بروز ماندن در عرصه تحلیل رقبا
شناسایی نقاط قوت
آموزش به خدمت گرفتن همه منابع ممکن
آموزش بروز ماندن در عرصه تحلیل رقبای فروش :
آشنایی با آنچه تحلیل رقبا به حساب نمی آید
پرسش از کارکنان کلیدی و پایه گذار رقبایتان
آموزش روشهای ضد گیر افتادن
سخن پایانی :
مسیر پیش رو
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها فارسی
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
مدت زمان آموزش 32 دقیقه !
محصول فرین سافت