در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش بازاریابی دیجیتال و تبلیغات

آموزش بازاریابی دیجیتال و تبلیغات

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بازاریابی تبلیغات یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Digital Marketing & Advertising Masterclass - 87+ Lectures

سرفصل ها :


خوش آمدید به تبلیغات دیجیتال و MasterClass MasterClass:
معرفی

تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101:
مقدمه و به دوره خوش آمدید
قسمت 1 - IAB، تبلیغات بنر، تبلیغات ویدئویی و رسانه های غنی
قسمت 2 - سفارشی، پوسته، رسانه های اجتماعی، تبلیغات صوتی و جستجو
اکوسیستم تبلیغاتی دیجیتال:
اکوسیستم دیجیتال قسمت 1 - ناشر مستقیم، مبادلات، شبکه ها، DSPS و ATDS
چگونه DSPS، SSPS، مبادلات، شبکه ها و ناشران همه با هم کار می کنند
خرید تبلیغات:
خرید تبلیغات دیجیتال - نحوه خرید تبلیغات دیجیتال، محدوده قیمت، فرآیند، و بیشتر




آگهی هدفمند - متنی، رفتاری، جمعیت شناختی، جغرافیایی و بیشتر
یک مسابقه کوتاه را امتحان کنید تا دانش خود را آزمایش کنید:
یک مسابقه کوتاه برای تست دانش خود را
آگهی خدمت:
سرور تبلیغاتی چیست؟ DoubleClick، DFP، DFA، سرورهای تبلیغاتی شخص ثالث، و غیره
تصویری از سرورهای تبلیغاتی کار می کنند
گزارش:
گزارش تبلیغات دیجیتال تبلیغات - برداشت ها، کلیک ها، CTR، CPC، و بیشتر
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101 بررسی
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 101 بررسی
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 201
به تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 201
تبلیغات برنامه نویسی - پیشنهادات زمان واقعی و فرآیند خرید خودکار:
تبلیغات برنامه نویسی توضیح داده شده - Skillset بازاریابی دیجیتال متوسط
RTB توضیح داد - Manket بازاریابی دیجیتال متوسط
آبشارها و پیشنهادات هدر - آنچه آنها هستند و چگونه آنها را تغییر می دهند تبلیغات:
آبشارهای سنتی - مهارت های بازاریابی دیجیتال پیشرفته
پیشنهاد هدر - چگونه ناشران درآمد خود را از موجودی تبلیغ خود افزایش می دهند
پیشنهاد هدر در موبایل - پیشرفته سطح بازاریابی دیجیتال بازاریابی - ناشران
mobile - sdks & trends: بازاریابی موبایل کسب و کار بزرگ است. یاد بگیرید چگونه کار می کند:
SDKS - بازاریابی موبایل باید باید خراب شود
روند موبایل - درک رشد تلفن همراه در تلاش های بازاریابی دیجیتال
تأیید و قابل مشاهده:
آگهی آگهی - Moat / Ias / Double Verify و سایر سیستم عامل های AD-TECH
Bots & Fraud - شناسایی و جلوگیری از تقلب در بازاریابی دیجیتال و تبلیغات
تبلیغات تبلیغاتی - چگونه می توان شناسایی زمانی که یک انسان واقعی می بیند
ADS.TXT - یک راه جدید برای شناسایی و جلوگیری از تقلب




انواع تبلیغات داده ها جمع آوری - گوگل / آمازون / فیس بوک و دیگران
قوانین و مقررات مربوط به حریم خصوصی در اطراف داده ها
سیستم عامل های مدیریت داده ها و نحوه استفاده از آنها از آنها استفاده می کنند
آینده:
EBDA و آمازون گوگل - آینده تبلیغات دیجیتال و بازاریابی




Digital 201 Review
تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 301
به تبلیغات دیجیتال و بازاریابی 301 خوش آمدید
موقعیت مکانی - IP، WiFi، برج سلولی، GPS و نحوه شناسایی اطلاعات جعلی:
محل هدف قرار دادن قسمت 1 - چگونه کار می کند، IP، WiFi، و هدف قرار دادن هدف
محل هدف قرار دادن قسمت 2 - GPS هدفمند، + نحوه یافتن LAT / Longs در Google
محل هدف قرار دادن قسمت 3 - شرکت های فن آوری مکان و تشخیص تقلب / پیشگیری
beacons - هدف Beacon در بازاریابی دیجیتال، داده های موقعیتی فوق العاده هدف:
Beacons - هدف Beacon در بازاریابی دیجیتال، داده های موقعیتی فوق العاده هدفمند
Retargeting - Retargeting در بازاریابی دیجیتال و نمونه های زنده:
Retargeting - چگونه تبلیغ کنندگان کمپین های تبلیغاتی Retergeting دیجیتال را اجرا می کنند
پیشنهاد پیشنهادات و تخفیف CPM
پیشنهاد درخواست / پیشنهاد پیشنهاد - روند خرید RTB توضیح داد
هزینه شکستن - چگونه CPM نهایی محاسبه می شود
تحقیق - ناشر، رقیب صرف، روند، و گوش دادن رسانه های اجتماعی:
تحقیقات: مقدمه و تحقیق ناشر، ComScore، Quantcast، Kantar & More
تحقیق: رقیب و اطلاعات صرف، پیدا کردن جایی که رقبا هزینه می کنند
تحقیق: روند، emarketer، کلمات کلیدی گوگل، adweek / adage / digiday
پلت فرم Demos: در حال اجرا تبلیغات فیس بوک، استفاده از DSP، استفاده از SSP و موارد دیگر:
تنظیم یک صفحه نام تجاری فیس بوک برای استفاده از کمپین تبلیغاتی فیس بوک
بازاریابی رسانه های اجتماعی: ایجاد کمپین تبلیغاتی فیس بوک پرداخت شده
DSP Demo Part 1 - راه اندازی یک کمپین در یک پلت فرم جانبی تقاضا
DSP Demo Part 2 - آپلود مخاطبان خلاق و سفارشی
SSP نسخه ی نمایشی بخش 1 - نحوه کار با SSP و تنظیم راه اندازی
SSP Demo Part 2 - راه اندازی یک گروه میانجیگری در Admob گوگل
Banner Mobile Banner بهترین شیوه ها - راهنمای سریع از Admob
مذاکرات قرارداد - چه کسی در روند و T & C درگیر است:
مذاکرات قرارداد - نحوه بررسی و اجرای رسانه های دیجیتال IO