در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش تکنیک های ارائه فیدبک های منفی به دیگران

آموزش تکنیک های ارائه فیدبک های منفی به دیگران

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

بسیاری اوقات لازم می شود که فیدبک یا همان بازخوردی منفی به دیگران بدهیم. در این موارد باید تکنیک هایی را رعایت کنید که آن ها از شما بدشان نیاید و همچنین مشکلی که شما در آن ها و یا کارشان دیده اید را حل کنند.
در این دوره این تکنیک ها را یاد گرفته ، همراه با مدرس مجموعه تمرین خواهید کرد. 

عنوان اصلی : Delivering Constructive Criticism: The Assertive Way

سرفصل ها :


مقدمه:
معرفی
درباره دوره
Asertiveness و دادن نظر شما:
Asertiveness
به نظر شما
دادن بازخورد مثبت مفید:
معرفی
اثرات بازخورد مثبت مفید
آنچه ما را از دادن بازخورد مثبت مفید نگه می دارد
نحوه ارائه بازخورد مثبت مفید
انتقادات چیست؟ :
انتقاد چیست؟
نقش انتقاد
اشکال انتقاد
واکنش به انتقاد
انتقاد سازنده چیست؟ :
معرفی
انتقاد سازنده چیست؟
چه انتقاد سازنده نیست
هنگامی که برای ارائه انتقاد سازنده
ارائه انتقاد سازنده - استراتژی ادعایی:
معرفی
مرحله اول - نگرش به ارائه انتقادات سازنده
مرحله دوم - برنامه ریزی و تدوین پیام انتقادی
مرحله III - تجزیه و تحلیل پیام انتقادی
مرحله IV - تحویل و پیگیری
نتیجه گیری و توصیه های نهایی:
نتیجه گیری و توصیه های نهایی