دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش ارائه خدمات درون شرکتی - Customer Service: Serving Internal Customers

دانلود Lynda Customer Service: Serving Internal Customers

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

شباهت های زیادی بین ارائه خدمات به مشتریان درون و بیرون شرکت ها وجود دارد ، با مشاهده این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور به مشتریان درون شرکت که در حقیقت همکاران و دوستان و مدیران خود شما هستند خدمات رسانی کرده و کالا و محصولات و یا خدماتی را به آن ها بفروشید.

عنوان اصلی : Customer Service: Serving Internal Customers

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه اسلایدهای مدرس ارائه شده و به مدت زمان 44 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


Introduction
Welcome
What you should know about the course
Define internal customer service

1. Build Positive Workplace Relationships
Identify key customer relationships
Develop strong workplace relationships
Communicate responsively
Work with difficult coworkers

2. Exceed Expectations
Define outstanding service
Active listening techniques
Manage expectations
Go the extra mile

3. Solve Problems
Take ownership of problems
Anticipate problems
Defuse angry customers
Anchor your workplace attitude

Conclusion
Next steps