در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش صفر تا صد مدل سازی یک ربات در Maya

آموزش صفر تا صد مدل سازی یک ربات در Maya

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Creating Stylized Robot in Maya

سرفصل ها :


مقدمه ای به رابط مایا و قابلیت های اساسی:
01 - رابط Basic Maya
02 - Vertex، Edge، دستکاری چهره
03 - چند ضلعی تقسیم شده و حلقه لبه را وارد کنید
04 - اکسترود
05 - محلی در مقابل اکستروژن جهانی
06 - درک پوشه پروژه مایا
07 - نحوه باز کردن پوشه پروژه به درستی
برنامه ریزی پروژه شما:
01 - پیش برنامه ریزی پروژه شما
01 - تنظیم هواپیما تصویر و اندازه شبکه
02 - ایجاد شکل پایه برای بدن

مدل سازی ربات با استفاده از شکل پایه:
03 - ایجاد بدن پایین تر
04 - ایجاد گردن
05 - ایجاد چروک جانبی
06 - ایجاد دنده گوش چربی
07 - ایجاد پیچ ​​گوش
08 - ایجاد دستگیره دستبند
ادامه مدل سازی ربات قسمت 1:
09 - ایجاد لگن فلزی فلزی
10 - ایجاد لپ تاپ LCD
11 - ایجاد پایه سر
12 - ایجاد سر لبه فلزی
ادامه مدل سازی ربات قسمت 2:
13 - ایجاد چشم و بازو
14 - ایجاد کف دست
15 - ایجاد لامپ رشته ای
16 - ایجاد پا
تکمیل مدل ربات:
17 - ایجاد تنها
18 - ایجاد پیچ
19 - پاکسازی و آینه اشیاء
مقدمه ای بر روی نقشه UV:
01 - نظریه نقشه UV
02 - UV نقشه قسمت 1
03 - UV Map قسمت 2
برنامه ریزی نقشه UV و مفهوم نقشه UV:
01 - نقشه UV قبل از برنامه ریزی
02 - درک مفهوم انتقال UV
03 - UV باز کردن سر + گوش
04 - اصلاح درز برای سر UV نقشه
05 - UV چشم انداز چشم و دنده گوش
ادامه UV باز کردن ربات قسمت 1:
06 - UV ورق فلز باز کردن
07 - UV Un Unwrrapping Torso
08- UV باز کردن بدن پایین تر
09 - UV دست و پا دست و پا
10 - نکات و ترفندها، انتقال UV، انتخاب سریع
11 - تکمیل نقشه UV
شروع متن در فتوشاپ:
12 - صادرات به فتوشاپ
13 - استفاده از رنگ جامد در فتوشاپ قسمت 1
14 - استفاده از رنگ جامد در فتوشاپ قسمت 2
15 - استفاده از رنگ جامد در فتوشاپ قسمت 3




16 - استفاده از رنگ جامد برای صفحه نمایش سر
17- ایجاد بافت نمایش با استفاده از ابزار مسیر
18 - تنظیم رزولوشن بافت در Viewport
19 - با استفاده از ابزار قلم مو برای رنگ دهان

روشنایی و رندر در آرنولد:
20 - اصول روشنایی پایه
21 - معرفی نورپردازی آرنولد
22 - نورپردازی نقطه 3D و Rembrandt
23 - روشنایی و رندر
24 - واردات به وحدت
25 - آپلود به sketchfab