دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش صفر تا صد مدل سازی یک ربات در Maya

دانلود Udemy Creating Stylized Robot in Maya

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Creating Stylized Robot in Maya

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 2 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 6 ساعت و 48 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه ای به رابط مایا و قابلیت های اساسی:
01 - رابط Basic Maya
02 - Vertex، Edge، دستکاری چهره
03 - چند ضلعی تقسیم شده و حلقه لبه را وارد کنید
04 - اکسترود
05 - محلی در مقابل اکستروژن جهانی
06 - درک پوشه پروژه مایا
07 - نحوه باز کردن پوشه پروژه به درستی
برنامه ریزی پروژه شما:
01 - پیش برنامه ریزی پروژه شما
01 - تنظیم هواپیما تصویر و اندازه شبکه
02 - ایجاد شکل پایه برای بدن

مدل سازی ربات با استفاده از شکل پایه:
03 - ایجاد بدن پایین تر
04 - ایجاد گردن
05 - ایجاد چروک جانبی
06 - ایجاد دنده گوش چربی
07 - ایجاد پیچ ​​گوش
08 - ایجاد دستگیره دستبند
ادامه مدل سازی ربات قسمت 1:
09 - ایجاد لگن فلزی فلزی
10 - ایجاد لپ تاپ LCD
11 - ایجاد پایه سر
12 - ایجاد سر لبه فلزی
ادامه مدل سازی ربات قسمت 2:
13 - ایجاد چشم و بازو
14 - ایجاد کف دست
15 - ایجاد لامپ رشته ای
16 - ایجاد پا
تکمیل مدل ربات:
17 - ایجاد تنها
18 - ایجاد پیچ
19 - پاکسازی و آینه اشیاء
مقدمه ای بر روی نقشه UV:
01 - نظریه نقشه UV
02 - UV نقشه قسمت 1
03 - UV Map قسمت 2
برنامه ریزی نقشه UV و مفهوم نقشه UV:
01 - نقشه UV قبل از برنامه ریزی
02 - درک مفهوم انتقال UV
03 - UV باز کردن سر + گوش
04 - اصلاح درز برای سر UV نقشه
05 - UV چشم انداز چشم و دنده گوش
ادامه UV باز کردن ربات قسمت 1:
06 - UV ورق فلز باز کردن
07 - UV Un Unwrrapping Torso
08- UV باز کردن بدن پایین تر
09 - UV دست و پا دست و پا
10 - نکات و ترفندها، انتقال UV، انتخاب سریع
11 - تکمیل نقشه UV
شروع متن در فتوشاپ:
12 - صادرات به فتوشاپ
13 - استفاده از رنگ جامد در فتوشاپ قسمت 1
14 - استفاده از رنگ جامد در فتوشاپ قسمت 2
15 - استفاده از رنگ جامد در فتوشاپ قسمت 3




16 - استفاده از رنگ جامد برای صفحه نمایش سر
17- ایجاد بافت نمایش با استفاده از ابزار مسیر
18 - تنظیم رزولوشن بافت در Viewport
19 - با استفاده از ابزار قلم مو برای رنگ دهان

روشنایی و رندر در آرنولد:
20 - اصول روشنایی پایه
21 - معرفی نورپردازی آرنولد
22 - نورپردازی نقطه 3D و Rembrandt
23 - روشنایی و رندر
24 - واردات به وحدت
25 - آپلود به sketchfab


Introduction to Maya interface and Basic functionality :
01 - Basic Maya Interface
02 - Vertex, Edge, Faces Manipulation
03 - Split Polygon and Insert Edge Loop
04 - Extrude
05 - Local vs Global Extrusion
06 - Understanding Maya Project Folder
07 - How to open project folder properly

Planning your project :
01 - Pre-planning your project
01 - Setting Image Plane and Grid Size
02 - Creating Base shape for Body

Modeling Robot using basic shape :
03 - Creating Lower Body
04 - Creating Neck
05 - Creating Side Crease
06 - Creating Fat Ear Gear
07 - Creating Ear Bolt
08 - Creating Knob Torso

Continuing Modeling the Robot Part 1 :
09 - Creating Metal Plate Torso
10 - Creating LCD Torso
11 - Creating Head Base
12 - Creating Metal Rim Head

Continuing Modeling the Robot Part 2 :
13 - Creating Eye and Arm
14 - Creating Palm
15 - Creating Filament Bulb
16 - Creating Leg

Finishing up the Robot model :
17 - Creating Sole
18 - Creating Bolt
19 - Cleanup and Mirroring Objects

Introduction to UV map :
01 - UV Map Theory
02 - UV Map part 1
03 - UV Map part 2

Planning your UV map and UV map concept :
01 - Pre-planning UV map
02 - Understanding UV Transfer Concept
03 - UV Unwrapping Head + Ear
04 - Fixing Seam for Head Uv map
05 - UV Unwrapping Eye and Ear Gear

Continue UV unwrapping the Robot part 1 :
06 - UV Unwrapping Metal Plate
07 - UV Unwrapping Torso
08- UV Unwrapping Lower Body
09 - Uv Unwrapping Hand and Leg
10 - Tips & Tricks, UV transfer, Quick select
11 - Completing the UV map

Start Texturing in Photoshop :
12 - Exporting to Photoshop
13 - Applying Solid Color in Photoshop part 1
14 - Applying Solid Color in Photoshop part 2
15 - Applying Solid Color in Photoshop part 3

Continuing Texturing in Photoshop :
16 - Applying Solid Color for Head Display
17- Creating Display Texture using Path Tool
18 - Adjusting Texture Resolution in Viewport
19 - Using Brush tool to paint Mouth

Lighting and Rendering in Arnold :
20 - Basic Lighting Principles
21 - Introduction to Arnold Lighting
22 - 3D point Lighting and Rembrandt
23 - Lighting and Rendering
24 - Importing to Unity
25 - Uploading to Sketchfab