دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Create Your Brand Message Strategy

دانلود آموزش: با این استراتژی پیام اصلی برند خودتان را متحول کنید – به زبان فارسی

49,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

شما میتوانید تنها با فعالیت انحصاری و مشتریان ایده آلتان، تمامی اهداف تجاری برندتان رایکی بعد از دیگری تیک بزنید.
بیاموزید که چگونه مشتری ایده آل خود را در بین مخاطبان مختلف تعریف کنید
مربی تان ، جفری شآودد در این دوره به شما می آموزد که چگونه
با ارائه پیشنهاد های درست در زمان مناسب بهترین خودتان را به مشتریان نشان بدید
و در ادامه او توضیح میدهد چگونه با جلب توجهشان ، با درک دیدگاه
انها و قیمت گذاری استراتژیک پیشنهاد های غیر قابل مقاومتی ارائه بدید . جفری به شما از فراز نشیب های هنر و علم ایجاد پیام اصلی میگویدو فوت و فن کوزه گری را به شما میآموزد
او موضوعاتی مثل ایجاد برداشت اولیه صحیح در ذهن مشتری، چگونگی ساختن پیام قوی
برای برند را بررسی میکند و توضیح میدهد که چگونه به مشتریانتان قدرت انتخاب بدهید تا شما
را انتخاب کنند وسود انها از این معامله را به انها یادآوری کنید تا بدون شک و با اطمینان راه حل شما و برند شما را انتخاب کنند.

عنوان اصلی : Create Your Brand Message Strategy

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 5 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه :
از طریق پیام برندتان ارتباط برقرا کنید

مشتری ایده آل شما کیست؟ :
چگونه با مشتری ایده آلتان تعامل داشته باشید؟
چگونه مشتری ایده آلتان را توصیف کنید؟
کسب و کارتان را با چندین نوع مخاطب گسترش بدید.

بهترین ویژگی برند شما چیست؟ :
پیشنهاد درست در زمان درست
چه چیزی شما را از بقیه متفاوت میکند؟
دیدگاه منحصر بفردتان را بیابید

چه کار کنیم تا در مقابل پیشنهادهایمان مقاومت نکنند؟ :
مشتری ایده آلمان را چگونه جذب کنیم؟
دیدگاه مشتریانمان را درک کنیم
چگونه توجه مشتریانمان را جلب کنیم؟
برند درستی را به مشتریانمان پیشنهاد بدیم
چه استراتژی هایی باید در قیمت گذاری داشته باشیم؟

فوت و فن کوزه گری در ایجاد پیام برای برند :
برداشت اولیه خوبی در ذهنشان ایجاد کنید.
تنها با یک جمله جذاب و گیرنده جذبشان کنید.
قدرت انتخاب مشتریانتان فاکتور مهمی است
سود حاصل از این معامله را یادآوری کنید.
پیشنهاد و برند خودتان را به مشتریانتان تحمیل نکنید.

نتیجه گیری :
همیشه پیام برندتان را به روز رسانی کنید.