Create a 3D game asset in Blender & Substance Painter
24,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ویدئو معرفی این محصول
We will go through the full pipeline of creating a 3D model of the Viking Axe ready for the game.
01 - Blocking
001 Intro
002 Importing reference, drawing a sketch, setup right size
003 Blade
004 Handle
005 Winding
006 Polishing blade shape
007 Marking a sharp edges on the blade
02 - Sculpting
001 Preparing to sculpting
002 Sharpening a sharp blade
003 Ornaments on the blade
004 Scratching on the blade
005 Winding on the handle
006 Sculpting wooden texture
007 Secret feature to make sharp edge more sharpened
03 - Retopology
001 Build a silhouette
002 Build a blade mesh with polygons
003 Build a handle mesh with polygons
04 - UV Unwrapping
001 Preparing to UV Unwrapping
002 UV Unwrapping
05 - Texturing
001 Setup shading and export to FBX
002 Importing to Substance Painter and Bake
003 Texturing wooden branch
004 Texturing leather winding
005 Texturing metal blade
006 Stylizing textures
007 Importing textured Axe back to the Blender