در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

رفتار شناسی مشتریان : آشنایی با مشتریان پسا مدرن

رفتار شناسی مشتریان : آشنایی با مشتریان پسا مدرن

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با رفتار شناسی مشتریان یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Consumer Behavior Trends: Meet the Postmodern Consumer

سرفصل ها :


مقدمه:
فراموش کردن آنچه شما در مورد رفتار مصرف کننده می دانید
1. پست مدرنیسم و ​​پایان دسته های بازاریابی:
دیدار با مصرف کننده پست مدرن
مصرف کنندگان به صورت افقی خریداری می کنند تقسیم بندی بازار به بازارها یکی
2. چرا شما باید دوگانگی های بازاریابی بنیادی را فراموش کنید:
ملاقات امروز مصرف کننده: Chameleon جدید
مصرف کنندگان امروز بین جوانان در مقابل قدیمی را تشخیص نمی دهند
مصرف کنندگان امروز بین مردان در مقابل زن تفاوت نمی کنند
مصرف کنندگان امروز بین من را در مقابل ما تشخیص نمی دهند
مصرف کنندگان امروز بین آفلاین در مقابل آنلاین تفاوت نمی کنند
مصرف کنندگان امروز بین فروشندگان در مقابل خریداران تمایز قائل نیستند
مصرف کنندگان امروز بین خود در مقابل اموال تمایز قائل نیستند
مصرف کنندگان امروز بین واقعیت در مقابل فانتزی تمایز قائل نیستند
مصرف کنندگان امروز بین انسان ها در مقابل کامپیوترها تفاوت نمی کنند
مصرف کنندگان امروز بین کار در مقابل بازی را تشخیص نمی دهند
3. روند زمین شناسی در رفتار مصرف کننده:
مصرف کنندگان مشتاق تنوع هستند
مصرف کنندگان مشتاق شخصی هستند
مصرف کنندگان مشتاق ساده سازی هستند
مصرف کنندگان مشتاق پایداری هستند
نتیجه گیری:
اتصال با مصرف کننده پست مدرن