وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Complete Guide to Maya 2024

سرفصل های دوره

Learn basic of the entire Maya pipeline. Each exercises in the course is easy to follow.


Chapter 1
  • 01 - Introduction
  • 02- Chapter 1 - Welcome To Maya
  • 03- Chapter 1 - Interface
  • 04 - Chapter 1 - Primitives
  • 05- Chapter 1 - Components
  • 06 - Chapter 1 - Image Planes
  • 07 - Chapter 1 - Production Pipeline
  • 08 - Chapter 1 - Lights and Render
  • 09 - Chapter 2 - Poly Modelling Basics

  • Chapter 2
  • 10 - Chapter 2 - Mirror and Components
  • 11 - Chapter 2 - Complexity out of Simplicity
  • 12 - Chapter 2 - Curve Modelling
  • 13 - Chapter 2 - Curves and Polys
  • 14 - Chapter 2 - Topology
  • 15 - Chapter 2 - Booleans
  • 16 - Chapter 2 - Duplicate Special
  • 17 - Chapter 2 - King Modelling
  • 18 - Chapter 2 - Environment basics
  • 19 - Chapter 2 - Door Modelling
  • 20 - Chapter 2 - Door Mechanism
  • 21 - Chapter 2 - Door Frame

  • Chapter 3
  • 22 - Chapter 3 - Character Overview
  • 23 - Chapter 3 - Torso Modelling
  • 24 - Chapter 3 - Sweep Mesh and Mouth
  • 25- Chapter 3 - Leg Modelling
  • 26 - Chapter 3 - Hand Modelling
  • 27 - Chapter 3 - Monster Rendering

  • Chapter 4
  • 28 - Chapter 4 - Texturing Overview
  • 29 - Chapter 4 - Uv Mapping Technique
  • 30 - Chapter 4 - Hammer Uvs
  • 31 - Chapter 4 - Monster Uvs
  • 32 - Chapter 4 - Door UDIM Uvs
  • 33 - Chapter 4 - Understanding Shaders
  • 34 - Chapter 4 - Substance Painter
  • 35 - Chapter 4 - Substance Generators
  • 36 - Chapter 4 - Texture Connections
  • 37 - Chapter 4 - Hammer Textures
  • 38 - Chapter 4 - Completing Hammer
  • 39 - Chapter 4 - Monster Textures
  • 40 - Chapter 4 - Monster Materials
  • 41 - Chapter 4 - Udim Texturing

  • Chapter 5
  • 42 - Chapter 5 - Groups and Transforms
  • 43 - Chapter 5 - Joints
  • 44 - Chapter 5 - Contraints and Controllers
  • 45 - Chapter 5 - Skin Clusters
  • 46 - Chapter 5 - IK Handle

  • Chapter 6
  • 47- Chapter 6 - Principles of Animation
  • 48 - Chapter 6 - Squash and Stretch
  • 49 - Chapter 6 - Playblast
  • 50 - Chapter 6 - Using Rigs
  • 51 - Chapter 6 - Key Poses
  • 52 - Chapter 6 - Timing
  • 53 - Chapter 6 - Infinite Animations
  • 54 - Chapter 6 - Character Rig
  • 55 - Chapter 6 - Character Animation Key Poses
  • 56 - Chapter 6 - Character Animation Timing
  • 57 - Chapter 6 - Render Sequence

  • Chapter 7
  • 58 - Chapter 7 - Dynamics Systems
  • 59 - Chapter 7 - MASH
  • 60 - Chapter 7 - MASH Animation
  • 61 - Chapter 7 - MASH Secondary System
  • 62 - Chapter 7 - MASH Color
  • 63 - Chapter 7 - MASH Dynamics
  • 64 - Chapter 7 - Bifrost
  • 65 - Chapter 7 -Bifrost Fire
  • 66 - Chapter 7 - Bifrost Cloth

  • Chapter 8
  • 67 - Chapter 8 - Xgen Basics
  • 68 - Chapter 8 - Xgen Clumps
  • 69 - Chapter 8 - Xgen Curves
  • 70 - Chapter 8 - Interactive Xgen

  • Chapter 9
  • 71 - Chapter 9 - Arnold Lights
  • 72 - Chapter 9 - Mesh Light
  • 73 - Chapter 9 - Shaders and Substance
  • 74 - Chapter 9 - Glass
  • 75 - Chapter 9 - Arnold Cameras
  • 76 - Chapter 9 - Environment Fog
  • 77 - Chapter 9 - Displacement Maps
  • 78 - Chapter 9 - Conclusion
  • 67,300 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 37207
    حجم: 10393 مگابایت
    مدت زمان: 1021 دقیقه
    تاریخ انتشار: 16 خرداد 1403
    طراحی سایت و خدمات سئو

    67,300 تومان
    افزودن به سبد خرید