در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

دوره کامل یادگیری زبان C#

دوره کامل یادگیری زبان C#

20,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

با مشاهده این دوره آموزشی با زبان برنامه نویسی سی شارپ آشنا شده و قدم به قدم کدنویسی به این زبان را یاد گرفته ، همراه با مدرس مجموعه تمرین خواهید کرد. مدرس مطالب را به زبانی ساده و در حین کار بر روی پروژه های واقعی به شما دوستان عزیز یاد میدهد.

عنوان اصلی : Complete C# Masterclass

سرفصل ها :


اولین C # Programm و Overview of Visual Studio:
معرفی
چه می خواهید به دست آورید؟
چه کاری باید انجام دهید اگر شما گیر کرده اید
نصب جامعه ویژوال استودیو
سلام جهان - برنامه اول
سلام جهان در مک
تغییر رنگ کنسول ها
به کانال اختلافات ما پیوست
معرفی مقدمه
3 سوال
datatypes و متغیرها:
DataTypes Intro
معرفی به DataTypes و آنچه که باید در نظر بگیرید
DataTypes Int، شناور و دو برابر
رشته DataType و برخی از روش های آن
DataTypes و متغیرها
4 سوال
نامزدی نامزدی و استانداردهای برنامه نویسی
تبدیل ضمنی و صریح
تجزیه یک رشته به یک عدد صحیح
Challenge - DataTypes و متغیرها
راه حل برای چالش "DataTypes و متغیرها"
ثابت
DataTypes و متغیرها قسمت 2
2 سوال
C # حلقه های تقلب
خلاصه DataTypes
توابع / روش ها و نحوه صرفه جویی در زمان:
روش های معرفی
معرفی به توابع / روش ها
روش های خالی
روش های با ارزش بازگشت و پارامترها
روش ها
3 سوال
چالش - روشها
راه حل برای چالش "روش ها"
ورودی کاربر
سعی کنید گرفتن و در نهایت
اپراتورها
اپراتورها
3 سوال
روش خلاصه
تصمیم گیری:
تصمیمات تصمیم گیری
مقدمه ای بر تصمیم گیری در C #
اگر و دیگری اگر + سعی کنید تجزیه کنید
در صورت وجود اظهارات
چالش - اگر اظهارات
راه حل برای چالش "اگر اظهارات"
سوئیچ بیانیه
چالش - اگر اظهارات 2
راه حل برای چالش "اگر اظهارات 2"
پیشرفته اگر اظهارات - اپراتور سه تایی
IF- اظهارات
5 سوال
خلاصه تصمیم گیری خلاصه
loops:
Loops Intro
اصول اولیه حلقه ها
برای حلقه ها
در حالی که حلقه ها
در حالی که حلقه ها
شکستن و ادامه
Challenge - Loops 1 - میانگین
راه حل برای چالش "حلقه"
loops
3 سوال
Loops خلاصه
برنامه نویسی شی گرا (OOP):
معرفی اشیاء
معرفی به کلاس ها و اشیاء
اولین کلاس خود ما
استفاده از سازندگان
استفاده از سازندگان چندگانه
دسترسی به اصلاح کنندگان عمومی، خصوصی، محافظت شده
سازندگان و متغیرهای عضو
3 سوال
خواص
چالش - خواص
اعضا و نهایی کننده / مخرب
خلاصه اشیاء
آرایه ها:
معرفی آرایه ها
اصول اولیه آرایه ها
اعلام و ابتدایی آرایه ها و اموال طول
Foreach Loops
آرایه های چند بعدی
Arrays Arrays
5 سوال
چالش - Tic Tac Toe
آرایه های متخلخل
چالش - آرایه های دندانه دار
با استفاده از آرایه ها به عنوان پارامترها
arraylists
خلاصه آرایه ها
وراثت و بیشتر درباره OOP:

به وراثت خوش آمدید
معرفی به ارث
نسخه ی نمایشی ارث
چالش ارثی - فیلمنامه و تایمر با فراخوانی
چالش ارثی 2 - کارکنان، کارفرمایان و کارآموزان
به چالش ارثی 2 - کارکنان، کارفرمایان و راه حل کارآموزان
رابط ها پلی مورفیسم و ​​حتی بیشتر در OOP + فایل های متنی:
معرفی پلی مورفیسم
پارامترهای پلی مورفیک
کلمه کلیدی مهر و موم شده
دارای یک رابطه است
خواندن از یک textfile
به یک فایل متنی بنویسید
Polymorphism خلاصه پیشرفته C # موضوعات:
عبارات لامبدا
ArrayLists VS لیست ها در مقابل آرایه ها
ساختارها
enums
کلاس ریاضی
کلاس تصادفی
عبارات منظم
DateTime
nullables WPF - بنیاد ارائه ویندوز:
WPF Intro
معرفی به WPF - و هنگامی که از آن استفاده کنید
اصول اولیه XAML و کد پشت
stackpanel - Listbox - درخت بصری و منطقی
رویدادهای مسیریابی - مستقیم، حباب و تونل
Grid
خواص وابستگی
اتصال داده ها
رابط inotifypropertychang شده
ListBox و لیستی از مسابقات کنونی
Combobox
کادر تأیید
Tooltip
Radiobuttons و تصاویر
اموال، داده ها و رویدادهای رویداد
Passwordbox
خلاصه WPF با استفاده از پایگاه های داده با C #:
معرفی پایگاه های داده
SETUP MS SQL SERVER و VS برای کار DB
معرفی و تنظیم مجموعه داده ها و جدول ما
روابط یا جداول انجمنی
داده ها را در یک لیست لیست نشان دهید
نمایش داده های مرتبط
نمایش تمام حیوانات در فهرست لیست
حذف از یک جدول با کلیک
اضافه شده توجه - اضافه کردن جداول پایه و نوشته های بازگشت
حذف حیوانات، حذف حیوانات و اضافه کردن قابلیت حیوانات
به روز رسانی مطالب در جداول ما linq:
DEMO LINQ
LINQ با لیست ها - و مدیر دانشگاه ما قسمت 1
مرتب سازی و فیلتر کردن با LINQ
ایجاد مجموعه ها بر اساس مجموعه های دیگر
LINQ با XML
راه اندازی پروژه برای linqtosql
قرار دادن اشیاء به پایگاه داده ما
استفاده از جداول Assiotive با LINQ
پیوستن به جداول جدول بعدی
حذف و به روز رسانی موضوعات:
موضوعات موضوعات
شروع و پایان دادن به موضوع و تکمیل
Threadpools و موضوعات در پس زمینه
عضویت و iSalive
وظایف و WPF
خواندن موضوعات وحدت - مبانی:
نصب وحدت
مرور کلی از رابط وحدت
ایجاد طرح خودتان
پخش کننده پخش
اطمینان حاصل کنید که ما به درستی تغییر می کنیم
مبانی Physis
Rigidbody - بدن فیزیکی
colliders و انواع مختلف آنها
triggers
Prefabs و GameObjects
اجزای سازنده و بیشتر در مورد Prefabs
نگه داشتن سلسله مراتب مرتب
ساختار کلاس
کلاس MathF و تصادفی وحدت - ساخت بازی پنگ با وحدت:

مقدمه پنگ
اصول اولیه - عناصر UI
اصول اولیه - دسترسی به متن از طریق کد
اصول اولیه - دکمه ها
اصول اولیه - صحنه های تعویض
اصول اولیه - پخش صدا
طرح پروژه - پنگ
ایجاد منوی اصلی
صحنه های سوئیچینگ و استفاده از دکمه ها
ساخت صحنه بازی ما
2D VS 3D Colliders و Rigidbody برای توپ ما
حرکت توپ ما چپ و راست
جنبش راکت
به درستی تندرست
سیستم نمره دهی
راه اندازی مجدد دور
بازی بر روی صفحه نمایش
اضافه کردن صدا به بازی
اضافه کردن ai پایه وحدت - ساخت یک کلون Zig Zag با وحدت:
Zig Zag Intro
اصول اولیه (ایجاد از طریق کد) یک شی
اصول اولیه - فراخوانی و فراخوانی برای تماس های تاخیری و تماس های تکراری
اصول اولیه - PlayerPreferences - صرفه جویی در اطلاعات
اصول اولیه - Raycast
تنظیم برای zig zag
تنظیم دیدگاه
حرکت شخصیت
دوربین را دنبال کنید
شخصیت را تحریک می کند
شروع بازی
بازی را دوباره راه اندازی کنید
جمع آوری کریستال ها و افزایش نمره
اضافه کردن امتیاز بالا
اضافه کردن اثر ذرات
حلقه موسیقی پس زمینه
ایجاد رویه ای از نقشه ما وحدت - ساخت یک کلون نینجا میوه با وحدت:
میوه ها را ایجاد کرده و آنها را منفجر کنید
Fruit Spawner
ایجاد تیغه ما
GUI و بمب
بازی بیش از حد و راه اندازی مجدد
اضافه کردن امتیاز بالا
بازی را گسترش دهید
آماده سازی کد برای آندروید
تست بر روی یک دستگاه Android
تنظیمات را انجام دهید
اضافه کردن تبلیغات وحدت به بازی شما
تنظیم دستگاه خود را به عنوان دستگاه توسعه دهنده
اضافه کردن صدا