دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش انیمیشن سازی تعقیب و گریز اتومبیل ها در Blender

دانلود CG Cookie CGArchives – Reality Fakers – Make a Realistic Car Pursuit Animation in Blender

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.

عنوان اصلی : CGArchives - Reality Fakers - Make a Realistic Car Pursuit Animation in Blender

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی CG Cookie است که بر روی 2 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 6 ساعت و 18 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

S08 - سخنرانی 03-نهایی پروژه انیمیشن
از S1 - سخنرانی 01 - یادگیری برای مطابقت با مقیاس راست صحنه پل (به روز رسانی)
از S1 - سخنرانی 02 - مدل سازی پل حمایت از ستون
از S1 - سخنرانی 03 - چرا اریب کن Modifer کار نمی کند و چگونه به رفع آن
از S1 - سخنرانی 04 - مدل سازی پل Fenses
از S1 - سخنرانی 05 - مدل سازی سیم از پل
از S1 - سخنرانی 06 - مدل سازی Streeet لهستانی
از S1 - سخنرانی 07 - پل منحنی شکل
از S1 - سخنرانی 08 - اضافه کردن مناظر به پل
از S2 - سخنرانی 01 - اطمینان واقعی آسفالت
از S2 - سخنرانی 02 - ایجاد آجر مواد
از S2 - سخنرانی 03 -را واقعی زنگ (Procedural) در
از S2 - سخنرانی 04 -اضافه کردن واقعی اقیانوس سایه زن
از S3 - سخنرانی 01، یاد بگیرید چگونه برای ساخت یک شهر واقعی در بلندر
از S4 - سخنرانی 01 تنظیم روشنایی و نهایی ما پل صحنه
از S4 - سخنرانی 02 -Lets اضافه کردن یک نقشه HDRI
از S4 - سخنرانی 03 دوربین عمق میدان
از S4 - سخنرانی 04 -Lighting و ترکیب - دستیابی به رندر نهایی
از S5 - سخنرانی 01 بانک 4 شرایط به یک ریگ ماشین بسیار عالی
از S5 - سخنرانی 02 ریگ -Generate برای مدل اتومبیل Mercedes
از S6 - سخنرانی تعلیق 01 -Animate اتومبیل برای حداکثر واقع گرایی
از S6 - سخنرانی 02 سیستم تعلیق اتومبیل در جاده
از S6 - سخنرانی 03 مانع اجتناب Car انیمیشن
از S6 - سخنرانی 04 شتاب -Burnout شروع
از S6 - سخنرانی 05 -را گردش ترافیک منظم
از S7 - سخنرانی 01 -Standby اتومبیل دوربین انیمیشن
از S7 - سخنرانی 02 -Helicopter نمایش دوربین انیمیشن
از S7 - سخنرانی 03 اتومبیل پیگیری دوربین انیمیشن
از S8 - سخنرانی 01 -اضافه کردن پرده سبز پس زمینه به خود را بارگزاری و استفاده از Motion Blur بروید
از S8 - سخنرانی 02 -Production انیمیشن نهایی با سفارشی پس زمینه (ترکیب)
از S9 - سخنرانی 01 -Optimize محیط زیست برای بازی طراحی
از S9 - سخنرانی 02 -Bake بافت راه راست - اقیانوس سایه زن
از S9 - سخنرانی 03 -Bake پل بافت راه راست
از S9 - سخنرانی 04 -Install وحدت و درست بازی پروژه
از S9 - سخنرانی 05 صادرات پل محیط زیست به وحدت و اختصاص بافت
از S9 - سخنرانی 06 مجموعه ماشین کنترل درایو وسایل نقلیه خود را
از S9 - سخنرانی 07 چگونه به جایگزینی و درایو وسایل نقلیه مختلف
از S9 - سخنرانی 08 -Unity نورپردازی بهبود اضافه کردن نقشه HDRI در وحدت
از S9 - سخنرانی 09 -Build بازی موبایل نرم افزار بازی خود را در
از تلفن شما

S08 - Lecture 03-Finalize Animation Project
S1 - Lecture 01 - Learn to Match the Right Scale of the Bridge Scene (Updated)
S1 - Lecture 02 - Modeling Bridge Supporting Column
S1 - Lecture 03 - Why Bevel Modifer is not Working & How to Fix it
S1 - Lecture 04 - Modeling Bridge Fenses
S1 - Lecture 05 - Modeling the Wires of the Bridge
S1 - Lecture 06 - Modeling Streeet Poles
S1 - Lecture 07 - Bridge Curve Shape
S1 - Lecture 08 - Add Landscapes to Bridge
S2 - Lecture 01 - Make Realistic Asphalt
S2 - Lecture 02 - Create Bricks Material
S2 - Lecture 03 -Make Realistic Rust (Procedural)
S2 - Lecture 04 -Add Realistic Ocean Shader
S3 - Lecture 01 -Learn How to Build a Realistic City in Blender
S4 - Lecture 01 -Set the Lighting & Finalize our Bridge Scene
S4 - Lecture 02 -Lets Add an HDRI Map
S4 - Lecture 03 -Camera Depth of Field
S4 - Lecture 04 -Lighting & Compositing - Achieve the Final Render
S5 - Lecture 01 -The 4 Conditions to an Excellent Car Rig
S5 - Lecture 02 -Generate Rig for the Mercedes Car Model
S6 - Lecture 01 -Animate Car Suspension for Maximum Realism
S6 - Lecture 02 -Car Suspension on Rough Roads
S6 - Lecture 03 -Avoid Obstacle Car Animation
S6 - Lecture 04 -Burnout Acceleration Start
S6 - Lecture 05 -Make Regular Traffic Circulation
S7 - Lecture 01 -Standby Car Camera Animation
S7 - Lecture 02 -Helicopter View Camera Animation
S7 - Lecture 03 -Car Pursuit Camera Animation
S8 - Lecture 01 -Add Greenscreen Background to your Render & Use Motion Blur
S8 - Lecture 02 -Production of Final Animation with Customized Background (Compositing)
S9 - Lecture 01 -Optimize Environment For Game Design
S9 - Lecture 02 -Bake Textures The Right Way - Ocean Shader
S9 - Lecture 03 -Bake Bridge Textures The Right Way
S9 - Lecture 04 -Install Unity & Create Game Project
S9 - Lecture 05 -Export Bridge Environment into Unity & Assign Textures
S9 - Lecture 06 -Set Car Controller Drive Your Own Vehicles
S9 - Lecture 07 -How to Replace and Drive Different Vehicles
S9 - Lecture 08 -Unity Lighting Improvement Add HDRI Map in Unity
S9 - Lecture 09 -Build Mobile Game App Play Your Game on Your Phone