دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش مدل های کسب و کار توسعه برند

دانلود Udemy Business Model Innovation For Brand Growth | Module 3

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با توسعه برند کسب و کارها یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Business Model Innovation For Brand Growth | Module 3

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 58 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه: نوآوری مدل کسب و کار برای رشد برند:
به دوره خوش آمدید
ماژول 3: مدل کسب و کار پیشگامان:
قسمت 1: مقدمه و معضل حاکمیت
قسمت 2: پینگ (چین)
قسمت 3: استخدام Holdings (ژاپن)
قسمت 4: فولاد Kloeckner (آلمان)
قسمت 5: Naspers (آفریقای جنوبی)
قسمت 6: Houzz (ایالات متحده آمریکا)
قسمت 7: FNAC-DARTY (فرانسه)
قسمت 8: تویوتا (ژاپن)
قسمت 9: Twilio (ایالات متحده آمریکا)
قسمت 10: سلامت ایالات متحده (ایالات متحده آمریکا)
قسمت 11: شرکت کنندگان در مقابل کارشناسی ارشد و 10 درس کلیدی برای همه


Introduction: Business Model Innovation For Brand Growth :
Welcome To The Course

Module 3: Business Model Pioneers :
Part 1: Introduction & The Incumbent’s Dilemma
Part 2: Ping An (China)
Part 3: Recruit Holdings (Japan)
Part 4: Kloeckner Steel (Germany)
Part 5: Naspers (South Africa)
Part 6: Houzz (USA)
Part 7: FNAC-Darty (France)
Part 8: Toyota (Japan)
Part 9: Twilio (USA)
Part 10: US Healthcare (USA)
Part 11: Incumbents Vs The Masters And 10 Key Lessons For All