دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Branding Foundations

دانلود آموزش اصول برند سازی – به زبان فارسی

49,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

برندهای قوی و مناسب به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهند و کمک می کنند تا طوفان های رقابت بازار را پشت سر بگذارید.
چه برندی دارید و چه برند جدید ی را از ابتدا شروع می کنید ، این دوره ابزارها و چارچوب های لازم برای ایجاد ارزش ویژه برند را فراهم می کند.
بیاموزید که چگونه ارزشهای اصلی خود را تعریف کنید ، آنها را به برندتان پیوند دهید و آن برند را به طور موثری چه در داخل کارمندان و چه در خارج از طریق رسانه های اجتماعی ، روابط عمومی ، تبلیغات ، بسته بندی و کانالهای دیگر راه اندازی و برقرار کنید.
مربی درو بوید ، متخصص بازاریابی با بیش از سه دهه تجربه ، همچنین نحوه اندازه گیری عملکرد برند و حفظ ارزش و ارتباط آن با گذشت زمان را توضیح می دهد.
سرفصلها شامل:
تعریف برند
توضیح اهمیت برندسازی
مراحل فرآیند برندسازی را مشخص کنید.
ارزشها و هدف اصلی خود را شناسایی کنید
مدیریت برندسازی
برند خود را طراحی کنید
شناسایی و درک مشتریان
برندتان را با محصول و خدماتش متصل کنید
ارزش ویژه برند تان را هدایت کنید.

عنوان اصلی : Branding Foundations

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 54 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


مقدمه :
ساخت برندی موفق
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید

درک برندسازی :
برند چیست؟
درک اهمیت برندسازی
آشنایی با مراحل برندسازی

تعریف برند :
شناسایی ارزشهای اصلی و هدف شما
ایجاد درایورهای برند
تصمیم گیری در مورد مارک تجاری
برندتون و طراحی کنین
شناسایی هویت برند

جای پیدا کردن برند :
مشتریانتان را شنایایی کنید
طرز فکر مشتریانتان را بشناسید
در حال توسعه وعده ی ، ارزش پیشنهادی ،که برندتان داده است،باشید

بیان هویت برند :
در حال توسعه برندتان باشید
در پی ایجاد ظاهر و حس خوبی برای برندتان باشید
نوید بخش ارتباط بین برند و مشتریتان باشید

برقراری ارتباط داخلی با نام تجاری :
شناسایی کانالهای داخلی
ایجاد کتابچه ای درمورد برندتان
پیوند برند با طراحی محصول و خدمات

برقراری ارتباط خارجی با برند :
شناسایی کانالهای خارجی
بیان برند در کانال های دیجیتال و اجتماعی
بیان برند از طریق بسته بندی
ایجاد فضاها و محیط های مارک دار

ایجاد فضاها و محیط های مارک دار :
درک عملکرد برند
مدیریت ارزش ویژه برند

نتیجه گیری :
تسلط بر مهارت های تجاری خود