دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش Blender به Unreal Engine 5

دانلود Skillshare Blender to Unreal Engine 5

25,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Blender to Unreal Engine 5

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Skillshare است که بر روی 5 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 20 ساعت و 56 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

1. معرفی مخلوط کن به موتور غیر واقعی 5
2. مخلوط کردن به طرح دوره موتور غیر واقعی
3. گرفتن اصول اولیه
4. کار با منابع
5. شروع به استفاده از Greybox بادی
6. چیپس و شارپس چیست؟
7. مراقب باشید با اکسترود
8. ابعاد و زمین زدن Greybox ما
9. پایان دادن به greybox
10. اهمیت بازنشانی تحولات
11. کار با بافت و گره
12. ایجاد اولین مواد ما
13. کار با بولین
14. سفت کردن هواپیماهای 2D
15. یک راه خلاقانه برای ایجاد پشتیبانی چوبی
16. کار با تغییرات مختلف
17. ایجاد مفاصل چوب واقعی
18. ایجاد UVS منحصر به فرد راه آسان
19. HDRI و رندر Eevee
20. کار با سنگ
21. تغییر سایه ها در مخلوط کن
22. ایجاد ویندوز و پیش بینی UV
23. ایجاد سرب و پنجره
24. استفاده از شیشه به پنجره های ما
25. برنامه ریزی سلاح های بادی را برنامه ریزی کنید
26. قرار دادن صندلی های بازو
27. آماده سازی سلاح های بادی برای مواد
28. کار با پارچه و ویرایش متناسب
29. توروس شگفت انگیز
30. ایجاد مشبک دریایی واقعی
31. ایجاد سوراخ ها و پیوندها
32. کار با آینه
33. مهندسی مکانیسم تبدیل
34. چه ساختار ساختاری است؟
35. تست های پیچیده
36. پایان دادن به سلاح های آسیاب
37. شروع سقف اصلی
38. ایجاد پشتیبانی از شیب چوبی
39. اضافه کردن مواد به سقف اصلی
40. رئالیسم با کاشی های سقف
41. بسیاری از پشتیبانی های مورد نیاز
42. رفع مسائل مش در طول راه
43. تکمیل اصلی اصلی مش مش
44. پایان دادن به سقف اصلی
45. گرفتن سهام از چگونگی ایجاد چیزی
46. کار بر روی سقف کوچکتر ما
47. پایان دادن به سقف کوچک ما
48. پالایش Greybox
49. کار با SVGS
50. تبدیل منحنی به مش
51. پایان دادن به علامت
52. ایجاد لینک های امضا
53. فضای قرون وسطی با چوب
54. ایجاد نگهدارنده اصلی درب
55. ایجاد یک درب Alcove
56. سرعت گردش کار ما را افزایش می دهد
57. ایجاد فرمت کوچک پنجره
58. کار کردن پیاده روی ما
59. تکمیل فرمت پنجره
60 کار با مش های پیچیده
61. پشتیبانی واقعی از فرمت ما
62. افزایش کارایی در مدل سازی
63. نحوه استفاده از لبه طول
64. افزایش پیچیدگی
65. با استفاده از مقیاس متوسط ​​جزیره
66. ایجاد بالکن
67. ایجاد پشتیبانی بالکن
68. راه های آسان برای رفع مشکلات مش
69. شروع چرخ های آب ما ساخت
70. به جلو فکر کردن با درز
71. ایجاد پیچ ​​و مهره های ساده
72. پایان دادن به چرخ خارجی
73. ایجاد ستون مرکز
74. ایجاد باز کردن سنگ
75. چگونه برای ایجاد پشتیبانی arched
76. تکمیل پشتیبانی بالکن
77. ایجاد درب آسان راه
78. ایجاد درب قوچ سنگ
79. دستگیره از منحنی ها
80. اتمام دستگیره درب
81. شروع رمپ اصلی
82. ایجاد پایه
83. کار با آرایه ها
84. ساخت یک سیستم پشتیبانی پیچیده
85. ایجاد پست های پشتیبانی شده
86. آوردن آن همه با هم
87. تنظیم دقیق نقشه های UV
88. پایان دادن به درزهای رمپ اصلی
89. پایان دادن به سمت آسیاب آسیاب
90. قرار دادن پنجره Bay Window Greybox
91. استفاده از پایین دیوار سنگی
92. انتقاد از تجزیه و تحلیل ساخت ما
93. شروع به ساخت پنجره Bay
94. بسیاری از مسائل شیشه ای
95. کار بر روی قاب پنجره خلیج
96. بالا و پایین پنجره ما
97. تکمیل ساخت و ساز بادی
98. ایجاد پایه ای برای آسیاب آسیاب ما
99. تنظیم مجدد نمونه کارها ما
100. Eevee & Cycles Rendering
101. به انیمیشن خوش آمدید
102. گردش کار انیمیشن
103. وزن استخوان ها و فریم های کلیدی
104. تنظیم انیمیشن های ما
105. به موتور Unreal 5 خوش آمدید
106. ایجاد مواد در موتور غیر واقعی 5
107. اعمال مواد و تست
108. درس نهایی یک دارایی بازی واقع بینانه

1. Introduction Blender to Unreal Engine 5
2. Blender to Unreal Engine Course Layout
3. Getting the Basics Right
4. Working with References
5. Starting the Windmill Greybox
6. What are Seams & Sharps
7. Being Careful with Extrude
8. Dimensions and Grounding our Greybox
9. Finishing the Greybox
10. The Importance of Resetting transformations
11. Working with Textures & Nodes
12. Creating our First Material
13. Working with Booleans
14. Solidifying 2D Planes
15. A Creative Way to Create Wooden Supports
16. Working with Different Transforms
17. Creating Realistic Wood Joints
18. Creating Unique UVs the Easy Way
19. HDRI & the Eevee Renderer
20. Working with Stone
21. Altering Shaders in Blender
22. Creating Windows & Projecting UV’s
23. Lead & Pane Creation
24. Applying Glass to our Windows
25. Planning out the Windmill Arms
26. Laying out the Arm Struts
27. Windmill Arms Prep for Materials
28. Working with Cloth & Proportional Editing
29. The Amazing Torus
30. Creating Realist Cloth Sail Mesh
31. Creating Holes & Links
32. Working with Mirrors
33. Engineering the Turning Mechanism
34. What is Structurally Sound?
35. Testing Complex Seams
36. Finishing the Windmill Arms
37. Starting the Main Roof
38. Creating the Wooden Sloping Supports
39. Adding Materials to the Main Roof
40. Realism with Roof Tiles
41. Lots of Supports Needed
42. Fixing Mesh Issues Along the Way
43. Finishing the Main Small Support Mesh
44. Finishing the Main Roof
45. Taking Stock of How to Create Something
46. Working on our Smaller Roof
47. Finishing our Small Roof
48. Refining the Greybox
49. Working with SVGs
50. Converting Curves to Mesh
51. Finishing the Sign
52. Creating the Sign Links
53. Medieval Atmosphere with Wood
54. Creating the Main Door Place Holder
55. Creating a Door Alcove
56. Speeding up our Workflow
57. Creating the Small Window Extension
58. Working out our Walkway Placement
59. Finishing the Window Extension
60. Working with Complex Meshes
61. Realistic Support for our Extension
62. Increasing Efficiency in Modelling
63. How to use Edge Length
64. Increasing the Complexity
65. Using Average Island Scale
66. Creating the Balcony
67. Creating the Balcony Supports
68. Easy Ways to Fix Mesh Problems
69. Starting our Water Wheel Build
70. Forward Thinking with Seams
71. Creating Simple Bolts
72. Finishing the Outside Wheel
73. Creating the Centre Pillar
74. Creating the Stone Opening
75. How to Create Arched Supports
76. Finishing the Balcony Supports
77. Creating Doors the Easy Way
78. Creating the Stone Arched Door
79. Handles From Curves
80. Finishing the Door handles
81. Starting the Main Ramp
82. Creating the Base
83. Working with Arrays
84. Building a Complex Support System
85. Creating the Supporting Posts
86. Bringing it All Together
87. Fine Tuning the UV Maps
88. Finishing the Main Ramp Seams
89. Finishing the Side of the Windmill
90. Laying out the Bay Window Greybox
91. Applying the Stone Wall Bottom
92. Critically Analysing our Build
93. Starting the Bay Window Build
94. Lots of Glass Issues
95. Working on the Bay Window Frame
96. Top & Bottom of our Bay Window
97. Completing the Windmill Build
98. Creating a Base for our Windmill
99. Setting up our Portfolio Render
100. Eevee & Cycles Rendering
101. Welcome to Animation
102. The Animation Workflow
103. Weighting Bones & Keyframes
104. Setting Up our Animations
105. Welcome to Unreal Engine 5
106. Creating Materials in Unreal Engine 5
107. Applying Materials & Testing
108. Final Lesson A Realistic Game Asset