دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش استفاده ترکیبی از نرم افزارهای Unity, Blender

دانلود Udemy Blender Cyberpunk in Unity HDRP

30,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با یونیتی ، بلندر یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Blender Cyberpunk in Unity HDRP

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 8 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 33 ساعت و 15 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


دوره مقدمه:
معرفی انتساب
از تحقیقات
از دانلود Blender
از راه اندازی بلندر
از
از در بلندر مبانی:
از بلندر مبانی - شی حالت
از بلندر مبانی - حالت ویرایش
از
از در پایین مدل سازی پلی:
از مسدود کردن جلوی مغازه
از مسدود کردن از بالا فروشگاه
از مدل درب
از مدل سازی پنجره
از مدل شفت تهویه
از مدل سازی فن
از مدل سازی ستون V1
از مدل سازی ستون V2
از مدل سازی ستون سمت
از مدل قاب رولر شاتر
از مدل سازی های فلزی رولر شاتر
از ادغام هندسه backfaces
از حذف
از ایجاد یک لوله نئون
از ایجاد قدس
از مدل سازی نشانه
از مدل V1 دیوار بالا لوله های
از مدل سازی
از ایجاد لوله های خمیده
از تکمیل V1 جلو مغازه
از حلق آویز سیم سیم
از وظیفه
از بالا دیوار ثابت
از راه اندازی متن نئون V2 متن
از نئون
از Blockout 2
از مدل سازی فروشگاه V2 مقابل
از تکمیل V2 جلو مغازه
از مدل سازی جعبه برق
از Blockout برای بالا V2 دیوار
از مدل V2 دیوار بالا
از ایجاد متن نئون بیشتر
از ایجاد طبقه فوقانی
از ایجاد سیم نئون
از ایجاد علائم جانبی
از ایجاد یک علامت ایستاده
از ویدیو 42 - هتل Blockout
از ویدیو 43 - مدلسازی پایه هتل
از هتل متن
از هتل blockout طبقه فوقانی
از مدلسازی هتل طبقه فوقانی
از سایبر هتل ثبت نام
از مدل های زهکشی غرفه
از
از از پلی مدلسازی بالا:
از بالا پلی فروشگاه V1 شبکه پلی
از بالا فن پلی
از بالا V2 فروشگاه
از بالا پلی ستون پلی
از بالا قطعه شاتر
از بالا پلی شاتر پلی
از بالا نور نئون
از بالا پلی لوله های پلی
از بالا دیوار بالا
از بالا پلی جعبه برق
از بالا پلی
از بالا پلی لوله ها، برق طبقه فوقانی
از بالا پلی نشانه سمت
از بالا پلی
از بالا نشانه پلی ایستاده پایه هتل
از بالا پلی هتل طبقه فوقانی
از بالا پلی زهکشی پلی
از بالا
از
از از اشعه ماوراء بنفش Unwrapping:
از مقدمه به unwrapping UV
از اشعه ماوراء بنفش صاف کردن قسمت جلو فروشگاه 1
از اشعه ماوراء بنفش صاف کردن قسمت جلو فروشگاه 2
از اشعه ماوراء بنفش صاف کردن قسمت جلو مغازه 3
از پاداش - باز کردن مغازه دستگیره
از باز کردن فن
از باز کردن مغازه V2 مقابل
از باز کردن V1 ستون
از باز کردن V2 ستون
از اشعه ماوراء بنفش بر روی نقشه برای بسته بندی ستون
از اشعه ماوراء بنفش unwrapping ستون سمت
از اشعه ماوراء بنفش unwrapping قطعه ای غلتکی قاب رولر شاتر
از اشعه ماوراء بنفش ازاد کردن
از بسته بندی UVS شاتر
از اشعه ماوراء بنفش unwrapping نور نئون و لوله های
از اشعه ماوراء بنفش unwrapping V1 نشانه چالش ورود
از
از بسته بندی ثبت نام و فاضلاب دیوار بالا
از اشعه ماوراء بنفش unwrapping جعبه برق
از اشعه ماوراء بنفش ازاد کردن طبقه فوقانی
از اشعه ماوراء بنفش ازاد کردن
از بسته بندی طبقه فوقانی نشانه سمت
از اشعه ماوراء بنفش unwrapping وظیفه نشانه
از سمت
از تکمیل نشانه سمت
از اشعه ماوراء بنفش ازاد کردن پایه هتل چالش
از اشعه ماوراء بنفش هتل
از اشعه ماوراء بنفش ازاد کردن بالا
از بسته بندی هتل بالا
از
از از بافت در نقاشی مصرف مواد:
از نصب نقاش مواد
از صادرات مش از بلندر نقشه مش
از پخت
از مواد در مقابل مواد هوشمند
از بافت دیوار
از اضافه کردن اطلاعات اضافی
از شرایط آب و هوایی دیوار جزئیات
از فلز نقاشی
از فلز دستگیره و قاب
از درب بافت
از درب شیشه ای
از پنجره
از صادرات مغازه بافت V1 مقابل مش فن
از صادرات
از رنده کدورت
از بافت فن
از صادرات فروشگاه V2 مقابل
از بافت V2 دیوار
از اضافه کردن قطعات فلزی
از اضافه کردن بافت فلز
از ویندوز برای V2 جلو مغازه ستون
از صادرات
از بافت ستون
از بافت ستون سمت
از نصب جوهر خارجی
از صادرات رولر شاتر
از بافت فلزی رولر شاتر
از تکمیل رولر شاتر لوله های
از صادرات لوله های
از بافت نشانه
از بافت
از بافت دیوار بالا
از بافت جعبه برق
از بافت لوله های جعبه برق جعبه
از برق جزئیات
از صادرات طبقه فوقانی
از بافت طبقه فوقانی
از صادرات علائم جانبی
از بافت نشانه طرف
از تکمیل علائم جانبی
از بافت پایه هتل
از تکمیل پایه هتل
از بافت هتل طبقه فوقانی
از هتل اختتامیه طبقه فوقانی
از کف ثابت
از بافت را پوشش می دهد فاضلاب
از ایجاد یک جاده در بلندر
از بافت گودال کوچک آب در جاده ها
از
از به وحدت HDRP:
از آماده برای صادرات از بلندر
از مرتب سازی سلسله مراتب
از راه اندازی صادراتی سفارش
از صادرات از بلندر
از نصب وحدت
از مقدمه به وحدت
از واردات اشیاء پس زمینه
از HDRI
از ایجاد اولین جلو مغازه چراغ
از پنجره پرده
از پنجره طبقه
از بالا رنگ
از نئون جبهه
از فروشگاه طبقه
از بالا تنظیمات
از
از درست کردن بلوک فروشگاه
از تکمیل بلوک فروشگاه بلوک فروشگاه
از دوم
از E بانک
از هتل بلوک
از هتل
از مغازه ها بیشتر جزئیات
از زمین بهتر
نوار شراب مواد
از دست انداز
از مسدود کردن شکاف
از جایگزین مواد لوله
از راه اندازی یک نور منطقه
از سوئیچینگ در چراغ های نئون بهتر
انتشار فوق العاده مواد
از گلوب چرخش
از گلوب سیم
از نئون پروب بازتاب
از
از باک


Course Introduction :
Introduction
Research assignment
Download Blender
Setting up Blender

Blender Basics :
Blender Basics - Object Mode
Blender Basics - Edit Mode

Low poly modelling :
Blocking out a shop front
Blocking out the shop top
Modelling the door
Modelling the window
Modelling the ventilation shaft
Modelling the Fan
Modelling Columns V1
Modelling Columns V2
Modelling the side pillars
Modelling roller shutter frame
Modelling roller shutter metal
Merging geometry
Deleting backfaces
Creating a neon tube
Creating Quads
Modelling the signs
Modelling top wall V1
Modelling pipes
Creating curved pipes
Finishing shop front V1
Hanging wires
Wires Task
Top Wall Fix
Setting up neon text
Neon text V2
Blockout 2
Modelling shop front V2
Finishing shop front V2
Modelling the electric box
Blockout for top wall V2
Modelling top wall V2
Creating more neon text
Creating the upper floor
Creating neon wires
Creating side signs
Creating a standing sign
Video 42 - Hotel Blockout
Video 43 - Modelling the hotel base
Hotel Text
Hotel upper floor blockout
Modelling the hotel upper floor
Cyber Hotel Sign
Modelling drainage props

High Poly Modelling :
High Poly Shop V1
High poly grid
High poly fan
High poly shop V2
High poly columns
High poly shutter piece
High poly shutter
High poly neon light
High poly pipes
High poly top walls
High poly electric box
High poly electric pipes
High poly upper floor
High Poly side signs
High poly standing sign
High poly hotel base
High poly hotel upper floor
High poly drainage

UV Unwrapping :
Introduction to UV unwrapping
UV unwrap shop front part 1
UV unwrap shop front part 2
UV unwrap shop front part 3
Bonus - Unwrap shop door handle
Unwrap the fan
Unwrap shop front V2
Unwrap column V1
Unwrap column V2
UV map packing for columns
UV unwrapping side column
UV unwrapping roller shutter piece
UV unwrap roller shutter frame
Packing shutter UVs
UV unwrapping neon light and pipes
UV unwrapping sign V1
Sign challenge
Sign packing and sewerage
UV unwrapping top walls
UV unwrap electric box
UV unwrap upper floor
Packing upper floor
UV unwrapping side sign
Side sign task
Finishing side signs
UV unwrap hotel base
UV challenge
UV unwrap hotel upper
Packing hotel upper

Texturing in Substance Painter :
Install Substance Painter
Exporting meshes from Blender
Baking mesh maps
Material vs Smart material
Texturing the wall
Adding extra details
Weathering the wall
Metal details
Metal painting
Door handles and frames
Door texture
Window glass
Export shop front V1 textures
Export fan mesh
Grate opacity
Texturing the fan
Export shop front V2
Texturing the wall V2
Adding metal details
Adding metal texture
Windows for shop front V2
Export columns
Texturing the columns
Texturing the side pillar
Install external substance
Export roller shutter
Texturing roller shutter metal
Finishing roller shutter
Export pipes
Texturing pipes
Texturing signs
Texturing upper wall
Texturing the electric box
Texturing electric box pipes
Electric box details
Export upper floor
Texturing the upper floor
Exporting side signs
Texturing the side signs
Finishing the side signs
Texturing the hotel base
Finishing the hotel base
Texturing hotel upper floor
Finishing hotel upper floor
Floors fix
Texturing sewer covers
Creating a road in Blender
Texturing the puddles on the road

Unity HDRP :
Preparing to export from Blender
Sorting the hierarchy
Setting up export order
Exporting from Blender
Installing Unity
Introduction to Unity
Importing objects
HDRI background
Creating the first shop front
Window lights
Window blinds
Upper floor
Neon colours
Shop fronts
Upper floors
Adjustments
Create a shop block
Finishing shop block
Second shop block
E bank
Hotel
Hotel block
More shops
Ground details
The wine bar
Puddle material
Blocking gaps
Alternative pipe material
Setting up an area light
Switching on the neon lights
Extra emission
Globe materials
Globe rotation
Neon wires
Reflection probes
Baking a lightmap
Adjusting the lightmap
Free assets
Placing assets
Glass sign
Occlusion culling
Baking final lightmap
Baked lightmap results
Multiple reflection probes
Sky and fog volume
Post processing
Ground reflections
Fixing reflection probe blending
Fan rotation
Course completion