دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش مدل سازی صفر تا رندر در Blender

دانلود Udemy Blender Complete PBR Art Creation : Sci-fi Crate and Turret

25,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.

عنوان اصلی : Blender Complete PBR Art Creation : Sci-fi Crate and Turret

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 4 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 17 ساعت و 24 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


Beginner Blender: ایجاد جعبه:
ناوبری و رابط
ابزار و مراجع
حالت شیء و مسدود کردن
حالت ویرایش و پایین جعبه
Booleans و مدل سازی درب
Subd و Crate Interior
مواد و اصول BSDF
نقشه برداری UV
بافت رویه ای
نقاشی بافتی و تزئینات
نورپردازی
والدین و قرار دادن اشیاء
نورپردازی صحنه
Compositing
پیشرفته مخلوط کن: مدل سازی برجک:
چک لیست مدل سازی
چک لیست اصلاح کننده
پایه مدل سازی قسمت 1
پایه مدل سازی قسمت 2
مدل سازی پایه بخش 3
پایه مدل سازی قسمت 4
مدل سازی پایه و روتاتور
مدل سازی قدرت و خروجی
مدل سازی پاها
مدل سازی کابل
شبیه سازی پارچه
مدل سازی اسلحه
مدل تعلیق
مدل سازی تفنگ و سیلندر
بشکه و مدل سازی لیزر
مدل سازی زره ​​پوش بالا
مدل سازی کمربند پایین
مدل سازی بدن و ماشه
Blender پیشرفته 2: پشتی برجک:
چک لیست UV
UV Stand
UV قدرت و پایه
UV پاها
UV اسلحه
UV بدن
بسته بندی UVS و انسداد محیط پخت
قرار دادن و سازماندهی
Baking Edge Map
Blender پیشرفته 3: بافت و رندر:
مسدود کردن مواد و پارچه
مواد فلزی
نقاشی فلزی
نقاشی بافتی و تزئینات
نقاشی بافتی و تزئینات 2
رندر و کامپوزیت


Beginner Blender : Creating the Crate :
Navigation and Interface
Tools and References
Object Mode and Blocking out
Edit mode and Crate Bottom
Booleans and Lid modeling
SubD and Crate Interior
Materials and Principled BSDF
UV Mapping
Procedural Textures
Texture Painting and Decals
Lighting
Parenting and Placing Objects
Lighting the Scene
Compositing

Advanced Blender : Modeling the Turret :
Modeling Checklist
Modifier Checklist
Stand Modeling Part 1
Stand Modeling Part 2
Stand Modeling Part 3
Stand Modeling Part 4
Base and Rotator Modeling
Power and Vent Modeling
Legs Modeling
Cables Modeling
Cloth Simulation
Arms Modeling
Suspension Modeling
Gun and Cylinder Modeling
Barrels and Laser Modeling
Top Armour Modeling
Bottom Armour Modeling
Body and Trigger Modeling

Advanced Blender 2 : UVing the Turret :
UV Checklist
UV Stand
UV Power and Base
UV Legs
UV Guns
UV Body
Packing UVs and Baking Ambient Occlusion
Placing and Organizing
Baking Edge Map

Advanced Blender 3 : Texturing and Rendering :
Blocking materials and Cloth
Metal Materials
Painted Metal
Texture Painting and Decals
Texture Painting and Decals 2
Rendering and Compositing