دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

Agile Rebranding

دانلود آموزش تغییر نام تجاری چابک – به زبان فارسی

49,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

رهبران امروز به یک روش چابک برای بهبود برند خود و حفظ ارتباط منظم خود نیاز دارند.
جهان به سرعت در حال تغییر است و انجام یک علامت تجاری بزرگ ، گران قیمت و یکبار مصرف که به محض اتمام کار منسوخ می شود ، همیشه عملی نیست.
در این دوره ، Wes Kao وِس کِیو چارچوب ها و استراتژی های مبتنی بر شروع کار را برای شرکت ها در هر اندازه آموزش می دهد تا تغییر مارک تجاری را در مراحل آسان ، تکرار پذیر انجام دهند.
کشف کنید که چگونه سریع حرکت کردن را در اولویت قرار دهید ، اهداف تغییر نام تجاری خود را با دقت بیشتری شناسایی کنید و دید خود را به کپی و تصاویر به دیدی عمومی تبدیل کنید.
تغییر نام تجاری در حین انجام می تواند یک روند استرس زا باشد ، اما با راهنمایی های Wes ، می توانید اهداف تغییر نام تجاری خود را شناسایی کنید ، از دام های رایج جلوگیری کنید و با اطمینان اقدام کنید.

عنوان اصلی : Agile Rebranding

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 21 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


معرفی :
مارک تجاری چابک یک چیز عادی جدید است

تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی باید تغییرنام تجاری بده :
درک اینکه چرا تغییر نام تجاری مهم است؟
موفقیت را برای برند خود تعریف کنید
چه زمانی نباید نام تجاری را تغییر داد
مخاطبان ایده آل را تعریف کنید
فردیت را در برند سازی تشخیص دهید

دیدگاه برند خود را توسعه دهید :
نقطه بحث برانگیز ایجاد کنید
جلب مشتری در مقابل اصرار به ماندن آنها
واکنش احشایی و برداشت های اول
اشکالات را به ویژگی تبدیل کنید
در گروه خود برجسته باشید

اجرای تغییر نام تجاری شما :
به طور موثر با طراحان کار کنید
بین کانال ها انسجام ایجاد کنید
حمایت مطمئن از سمت سهامداران
حلقه های بازخورد را محکم کنید

نتیجه گیری :
مارک تجاری خود را متناسب با زمان پیش ببرید