دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

آموزش شروع به کدنویسی به زبان R

دانلود Udemy AcademindPro – Getting Started With Golang (Updated 072021)

14,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ویدئو معرفی این محصول

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با کدنویسی به زبان R یاد می گیرید.

عنوان اصلی : AcademindPro - Getting Started With Golang (Updated 072021)

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Udemy است که بر روی 2 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 15 ساعت و 18 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :


1. شروع شدن:
گرفتن شروع-01-خوش آمدید
گرفتن شروع-02- چه چیزی است
گرفتن شروع-03- چرا برو
گرفتن شروع-04-نصب-برو
گرفتن شروع به کار 05-setting-up-vs-code
ورود به سیستم 06-finishing-editor-config-and-first-go-code
شروع به کار 07-basic-programming- دانش کمک می کند
گرفتن شروع-08-about-این دوره
گرفتن شروع به کار 09-گرفتن-از دوره خارج از دوره
2. برو ارزش های مبانی، متغیرها _ انواع:
مبانی 01-مقدمه
basics-02-base-syntax و ویژگی های
مبانی 03-شروع به کار با مقادیر و ارزش
مبانی 04- بررسی متغیرها
مبانی 05-int-type-type-and-work-with-vars
مبانی 06-ورزش مشکل
Basics-07-Action-Solution
basics-08-floats-and-conventsions
مبانی 09-float64-vs-float32
basics-10-bool-rune-and-byte
Basics-11-string-operations-and-type-clashes
اصول اولیه 12 رشته فرمت
مبانی 13-ورزش مشکل
Basics-14-Action-Solution
Basics-15-Packages-Modules- نظریه
Basics-16-Create-and-a-A-First-Module
Basics-17-work-with-packages- واردات و صادرات
اصول اولیه 18 ثابت
اصول اولیه 19- خلاصه
3. برو اصول اولیه - زمان تمرین (ساخت یک برنامه ماشین حساب BMI):
Practice-basics-01-intro
Practice-basics-02- ایجاد ماژول ما
Practice-Basics-03-Printing-Output
Practice-basics-04-fetching-input
Practice-basics-05-cleaning-and-parsing-the-insp
تمرین-مبانی -06-BMI-calculation-and-outputting-formatted-strings
Practical-Basics-07-constant مقادیر
Practice-basics-08-splitting-file-code-to-files-and-packages
4. کار با توابع:
توابع 01-معرفی
توابع -02- چه چیزی است
توابع -03-سفارشی FN-params-and-return-value
توابع 04-تمرین-توابع
توابع 05-بازپرداخت چندگانه
توابع -06 به نام-بازگشت مقادیر
توابع -07- خلاصه
5. توابع - زمان تمرین (افزایش پروژه BMI):
practice-fn-01-intro
Practice-FN-02-A-First-Function
Practice-FN-03-Outsourcing-logic-logic
Practice-FN-04-Finshing-the-main-function-refactoring
تمرین FN-05-اجتناب از کد کپی
Practice-FN-06-خلاصه
6. درک اشاره گرها:
pointers-01-intro
Pointers-02- چه و چرا
Pointers-03-Create-A-First-Phere
Pointers-04-work-with-linkers
Pointers-05-مزایای اشاره گر
7. ساختار داده ها با ساختارها:
structs-01-intro
structs-02-what-fair-and-definisting-a-first-instring
ساختارها -03-ایجاد ساختار نمونه
ساختارها-04-Create-structs-with-a-creation-fn
ساختارها -05-رشته ها و اشاره گرها
ساختارها -06- دسترسی به ساختار مقادیر
ساختارها -07- روش ها
STRUCTS-08-خلاصه
8. ساختارها - زمان تمرین (ذخیره داده ها در فایل ها):
تمرینات-ساختارها-01-معرفی
تمرینات-ساختارها -02 تعریف-a-struct
تمرینات-ساختارها-03-ایجاد ساختار نمونه
تمرین-ساختارها -04-اضافه کردن-a-method
تمرینات-ساختارها-05-خواندن-کاربر ورودی
تمرینات-ساختارها -06 نوشتن به فایل ها
9. مجموعه داده ها آرایه ها، برش ها _ نقشه ها:
Arrays-Maps-01-intro
Arrays-Maps-02- معرفی آرایه ها
Arrays-Maps-03-work-with-arrays
Arrays-Maps-Maps-04-selecting-arrays-arrays- با برش
Arrays-Maps-Maps-05-More-Ways-sleeps-slexs
Arrays-Maps-Maps-06-غواصی-عمیق تر
Arrays-Maps-Maps-07-dynamic-lists-with-slices
Arrays-Maps-Maps-08-problem
Arrays-Maps-Maps-09-Action-Solution
Arrays-Maps-Maps-10-UnPack-list-values
Arrays-Maps-11- معرفی نقشه ها
Arrays-Maps-12-Munting-Maps
Arrays-Maps-Maps-13-Maps-Vs-Cructs
10. کار با ساختارهای کنترل:
Control-01-Intro
Control-02-Project-Setup
Control-03- معرفی-اگر اظهارات
Control-04-more-more-if-sistence-and-booleans
کنترل 05-دیگر- و دیگری
Control-06-Combining-Checks
Control-07-Handling خطا
کنترل 08-returning
Control-09-practicing- چه ما آموخته ایم
Control-10-waule-do-we-need-loops
کنترل 11-معرفی-a-basic-for-loop
Control-12-A-More-Loop
Control-13-practicing-basic-for-loops
Control-14-Looping-whilst-a-condition-is-met
کنترل 15-آماده سازی-یک سناریوی دیگر
Control-16-Looping-for Arrays-Slices-Maps
Control-17-Continue-and-Break
Control-18-خلاصه
11. پروژه اصلی ساخت بازی قاتل هیولا:
PRJ-GAME-01-INTRO
PRJ-GAME-02 برنامه ریزی-برنامه
PRJ-GAME-03-Initializing-Project
PRJ-GAME-04-ADDING-CORE-GAME-STEPS-and-Logic
PRJ-GAME-05-خروجی-متن و ایجاد یک بسته اول
PRJ-GAME-06-Checking-for-the-Special-Round


1. Getting Started:
getting-started-01-welcome
getting-started-02-what-is-go
getting-started-03-why-go
getting-started-04-installing-go
getting-started-05-setting-up-vs-code
getting-started-06-finishing-editor-config-and-first-go-code
getting-started-07-basic-programming-knowledge-helps
getting-started-08-about-this-course
getting-started-09-getting-the-most-out-of-the-course

2. Go Basics Values, Variables _ Types:
basics-01-intro
basics-02-base-syntax-and-features
basics-03-getting-started-with-values-and-value-types
basics-04-exploring-variables
basics-05-int-type-operations-and-working-with-vars
basics-06-exercise-problem
basics-07-exercise-solution
basics-08-floats-and-type-conversions
basics-09-float64-vs-float32
basics-10-bool-rune-and-byte
basics-11-string-operations-and-type-clashes
basics-12-string-formatting
basics-13-exercise-problem
basics-14-exercise-solution
basics-15-packages-modules-theory
basics-16-creating-and-using-a-first-module
basics-17-working-with-packages-imports-and-exports
basics-18-constants
basics-19-summary

3. Go Basics - Time To Practice (Building a BMI Calculator App):
practice-basics-01-intro
practice-basics-02-creating-our-module
practice-basics-03-printing-output
practice-basics-04-fetching-user-input
practice-basics-05-cleaning-and-parsing-the-user-input
practice-basics-06-bmi-calculation-and-outputting-formatted-strings
practice-basics-07-constant-values
practice-basics-08-splitting-our-code-into-files-and-packages

4. Working with Functions:
functions-01-intro
functions-02-what-is-a-function
functions-03-custom-fn-params-and-return-value
functions-04-practicing-functions
functions-05-multiple-return-values
functions-06-named-return-values
functions-07-summary

5. Functions - Time To Practice (Enhancing The BMI Project):
practice-fn-01-intro
practice-fn-02-creating-a-first-function
practice-fn-03-outsourcing-the-input-logic
practice-fn-04-finshing-the-main-function-refactoring
practice-fn-05-avoiding-code-duplication
practice-fn-06-summary

6. Understanding Pointers:
pointers-01-intro
pointers-02-what-and-why
pointers-03-creating-a-first-pointer
pointers-04-working-with-pointers
pointers-05-advantages-of-pointers

7. Structuring Data with Structs:
structs-01-intro
structs-02-what-why-and-defining-a-first-struct
structs-03-creating-struct-instances
structs-04-creating-structs-with-a-creation-fn
structs-05-structs-and-pointers
structs-06-accessing-struct-values
structs-07-methods
structs-08-summary

8. Structs - Time To Practice (Storing Data In Files):
practice-structs-01-intro
practice-structs-02-defining-a-struct
practice-structs-03-creating-struct-instances
practice-structs-04-adding-a-method
practice-structs-05-reading-user-input
practice-structs-06-writing-to-files

9. Data Collections Arrays, Slices _ Maps:
arrays-maps-01-intro
arrays-maps-02-introducing-arrays
arrays-maps-03-working-with-arrays
arrays-maps-04-selecting-parts-of-arrays-with-slices
arrays-maps-05-more-ways-of-selecting-slices
arrays-maps-06-diving-deeper-into-slices
arrays-maps-07-dynamic-lists-with-slices
arrays-maps-08-exercise-problem
arrays-maps-09-exercise-solution
arrays-maps-10-unpack-list-values
arrays-maps-11-introducing-maps
arrays-maps-12-mutating-maps
arrays-maps-13-maps-vs-structs

10. Working With Control Structures:
control-01-intro
control-02-project-setup
control-03-introducing-if-statements
control-04-more-about-if-statements-and-booleans
control-05-else-and-else-if
control-06-combining-checks
control-07-error-handling
control-08-returning-errors
control-09-practicing-what-we-learned
control-10-why-do-we-need-loops
control-11-introducing-a-basic-for-loop
control-12-a-more-useful-loop
control-13-practicing-basic-for-loops
control-14-looping-whilst-a-condition-is-met
control-15-preparing-another-scenario
control-16-looping-through-arrays-slices-maps
control-17-continue-and-break
control-18-summary

11. The Main Project Building the Monster Slayer Game:
prj-game-01-intro
prj-game-02-planning-the-app
prj-game-03-initializing-the-project
prj-game-04-adding-the-core-game-steps-and-logic
prj-game-05-outputting-text-and-creating-a-first-package
prj-game-06-checking-for-the-special-attack-round
prj-game-07-displaying-action-options-to-the-user
prj-game-08-getting-started-with-fetching-user-input
prj-game-09-validating-and-using-user-input
prj-game-10-generating-random-numbers
prj-game-11-adding-logic-for-the-different-player-actions
prj-game-12-working-with-constants
prj-game-13-checking-for-a-winner
prj-game-14-adding-the-end-game-logic
prj-game-15-outputting-round-data-with-structs
prj-game-16-managing-a-slice-of-round-data
prj-game-17-writing-a-log-file
prj-game-18-summary

12. Third-Party Modules _ Building Go Apps:
modules-build-01-intro
modules-build-02-using-third-party-modules
modules-build-03-building-go-projects
modules-build-04-executables-and-file-paths

13. Diving Deeper Into Values, Variables & Constants:
adv-values-var-01-intro
adv-values-var-02-scoping-and-shadowing
adv-values-var-03-make
adv-values-var-04-new
adv-values-var-05-make-vs-new
adv-values-var-06-custom-types
adv-values-var-07-more-on-const
adv-values-var-08-summary

14. Diving Deeper Into Functions:
more-functions-01-intro
more-functions-02-functions-as-values-and-function-types
more-functions-03-returning-functions-as-values
more-functions-04-introducing-anonymous-functions
more-functions-05-closures
more-functions-06-recursion
more-functions-07-variadic-functions
more-functions-08-splitting-slices-into-parameter-values
more-functions-09-defer
more-functions-10-panic
more-functions-11-summary

15. Working with Interfaces:
interfaces-01-intro
interfaces-02-the-problem
interfaces-03-what-and-why
interfaces-04-we-already-used-built-in-interfaces
interfaces-05-rules-and-conventions
interfaces-06-empty-interfaces
interfaces-07-making-code-dynamic-with-empty-interfaces-and-type-switches
interfaces-08-summary

16. Embedding Interfaces & Structs:
embedding-01-intro
embedding-02-embedding-interfaces
embedding-03-embedding-structs

17. Concurrency, Goroutines & Channels:
concurrency-01-intro
concurrency-02-what-is-concurrency
concurrency-03-introducing-goroutines
concurrency-04-working-with-channels
concurrency-05-reading-from-a-channel-multiple-times
concurrency-06-sending-values-via-channels
concurrency-07-looping-through-channel-values
concurrency-08-buffered-channels
concurrency-09-the-select-statement
concurrency-10-summary