در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.
دسته بندی
دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

آموزش Growth Hacking و بازاریابی دیجیتال

آموزش Growth Hacking و بازاریابی دیجیتال

10,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
افزودن به سبد خرید
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

در این دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال بخصوص با استفاده از تکنیک های Growth Hacking را یاد می گیرید. 

عنوان اصلی : (2019) Growth Hacking with Digital Marketing [Version 6.2.2]

سرفصل ها :


آیا شما آماده رشد هک فروشگاه Google Merch هستید؟ بیایید شروع کنیم! :
تماشای تریلر برای دوره Greatification Hacker Growth Eazl 2019 (نسخه 6)
[مبتدی] هک رشد چیست؟
سلام و به دوره 2019 از مدرسان خود دیویس، Maja، و Jure خوش آمدید
[متوسط] نحوه راه اندازی و مدیریت تیم رشد
دسترسی به تمام EAZL 2019 رشد هدایای هک، راهنماهای، و منابع ویژه
NEW برای سال 2019: مسیرهای یادگیری سریع در حال حاضر در دسترس است
نحوه دریافت بینش از Google Analytics و اعمال آنها به بازاریابی Funnels:
اجازه دهید Google Analytics کارآگاه درونی خود را آزاد کند
[مبتدی] نحوه اندازه گیری حجم ترافیک و بازدید بازدید کننده
[مبتدی] نحوه اندازه گیری تعامل و اقدامات انجام شده
[متوسط] منبع / متوسط ​​و ترافیک خوب (مهارت ضروری)
[متوسط] Sidebyside: اموال Google Analytics خود را تنظیم کنید
[متوسط] Sidebyside: دو روش برای نصب پیکسل فیس بوک خود را
[مبتدی] SUDEBYSIDE: صدای پایگاه داده Google Analytics شما
[مصاحبه کارشناس] Reva Minkoff در استفاده از تجزیه و تحلیل در مراحل مختلف رشد
Metrics Pirate! بیایید دیدگاه خود را از Funnels گسترش دهیم
[متوسط] مقدمه ای بر فنالهای دیجیتال و نقاط تبدیل
Practicum 1: از GA برای پیدا کردن بخش های خوب استفاده کنید و آنها را با بینش های فیس بوک غنی کنید
دریافت دست راست با داده های واقعی از فروشگاه Google Merch
3 سوال
[پیشرفته] ساخت یک سیستم نظارت بر Google Analytics خودکار
سرعت رشد با توسعه افراد و تمرکز بر بخش های خاص کاربر:
چه چیزی اگر تمرکز شما خیلی واضح بود، شما در رویاهای خود رشد کرده اید؟
[مبتدی] اصول تقسیم بندی برای هکرها رشد
[مصاحبه کارشناس] توماس پاریس از پادشاهان دیوانه در بخش ها و کسب
[مبتدی] Sidebyside: نحوه استفاده از بینش مخاطبین فیس بوک (تحقیق در مقابل تبلیغات)
[متوسط] نحوه ساخت Personas و نیاز به نقشه ها از طریق مصاحبه های مشتری
[مصاحبه کارشناس] آلن فالجی از IDEO در مورد اطلاعات نرم و تفکر طراحی
بلوک های ساختمانی یک کمپین هک رشد چیست؟
[مبتدی] سه مفاهیم بازاریابی رشد ما در طول دوره استفاده می کنیم
[متوسط] آیا شما یک محصول یا خدمات باید داشته باشید؟
Practicum 2: ساخت شخصیت ریچارد در Xtensio با Maja
تمرین برنامه ریزی یک آزمایش رشد هک رشد به Persona Richard
3 سوال
استفاده از داده ها برای یادگیری استراتژی ها و اجرای تیم رشد خود را:
شما نیازی به دانستن همه چیز در هنگام اطلاعات دارید
[تجزیه و تحلیل داده ها] اصول تجزیه و تحلیل لاغر (مبتدی)
[تمرکز بر ورودی ها] پیدا کردن و اندازه گیری متغیرهای پیشرو (متوسط)
[اولویت بندی ایده های رشد] نحوه استفاده از سیستم یخ در هک رشد (مبتدی)
[به عنوان یک تیم] 5 کلاه: پنج مهارت مورد نیاز برای هک رشد (متوسط)
[مصاحبه کارشناس] براون تیلور از آمازون در UX و هنگام استفاده از تست A / B
Practicum 3: Maja، Davis، و Jure Brainstorm Richard Persona Progress Persona
ساخت شخصیت ریچارد در حساب Google Merch Analytics
4 سوال
یافتن زبان / بازار مناسب: از copywriting به خلاق پویا:
نحوه تست راه خود را به زبان / بازار مناسب
[مبتدی] نوشتن بهتر برای ایمیل های خود، وبلاگ ها، وب سایت ها و غیره
[متوسط] هک کردن خرید: 8 ثانیه قانون و آزمایش کانال
[متوسط] این روش را امتحان کنید تا ثبت نام های ایمیل را افزایش دهید
[پیشرفته] خلاق پویا چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید؟
[مصاحبه کارشناس] Savvas Zortikis در استفاده از حلقه های ویروسی برای ارسال ارجاع ایمیل
Practicum 4: بیایید یک آزمون تبلیغاتی خلاقانه پویا را راه اندازی کنیم
استفاده از اطلاعات فروشگاه Google Merch برای پیدا کردن زبان / بازار ایده های مناسب
2 سوالات
چگونه برای ساخت صفحات فرود و توسعه زبان بصری مناسب:
زبان که توسط 65٪ از جمعیت جهانی صحبت می شود چیست؟
[مبتدی] اصول تجربه کاربر (UX)
[مبتدی] نحوه طراحی یک صفحه فرود قاتل
Romina Kavčič: زبان + قابلیت استفاده = تبدیل
Jakob Marovt در کدگذاری برای هک رشد و گرفتن بیشتر از ترافیک شما
[متوسط] این پنج روش را برای افزایش تبدیل ها امتحان کنید
Practicum 5: چگونه UX به نحوی که مردم در سایت شما فروشگاه می کنند، تاثیر می گذارد
مهندس معکوس مهندسی محتوای بصری برای Persona Richard
1 سوال
اصول رانندگی، هدایت، و برچسب زدن ترافیک:
تصور کنید خودتان را مدیریت کنید
[مبتدی] ساختار، کانال ها و معیارهای تبلیغات آنلاین
[مبتدی] اصول راه اندازی آگهی های جستجو (یا CPC ")
[مبتدی] مخاطبان و مبانی تبلیغات رسانه های اجتماعی در مقابل PPC
مهمترین بخش قیف شما چیست؟
[مبتدی] ارسال ایمیل های بازاریابی موثر تر
[متوسط] Sidebyside: یک سفارشی ایجاد کنید