در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این آموزش، همه چیز را یاد می گیرید که باید بدانید که برای ایجاد یک تنظیم راه اندازی کار برای موتور Unreal Engine 4 در داخل Blender، نحوه استفاده از هر انیمیشن که شما در داخل پرتاب بازی های حماسه استفاده می کنید با استفاده از Mannequin استاندارد UE4 و نحوه استفاده از شبیه سازی به هر یک از نیازهای شما را انجام دهید، هر دو با استفاده از شبیه سازی پارچه یا فیزیک استخوان. این یکی به طور مستقیم به نقطه می رسد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه به جای توضیح استاندارد معمول انجام شود. شما می دانید همه چیز شما باید بدانید که کار می کنید و فقط وقت خود را صرف تماشای و یادگیری چیزهایی که مربوط به هدف دوره نیست، هدر ندهید.
عنوان اصلی : WingFox - Blender-Animation and Simulation Made Easy
سرفصل های دوره :
01 فصل 0 - ارائه:
001 مقدمه دوره
002 ارائه معلم
003 نکات ایجاد کاراکتر
004 درباره Unreal Engine
005 درباره Blender
02 فصل 1 - مقدمه تقلب:
001 تقلب توضیح داده شد
002 راه اندازی اسکلت UE4
003 تنظیم اسکلت
004 تنظیم اسکلت 2
005 استخوان اضافی 1
006 Extra Bones 2
007 Extra Bones 3
تنظیم_چرخش_استخوان 008
03 فصل 2- نقاشی با وزن:
001 Weight Paint توضیح داده شده است
002 Automatic_Weight_Paiting
003 Feet_and_LeftHand
004 LeftHand_2
005 LeftHand_3
006 Right Hand_1
007 Right Hand_2
نقاشی با وزن 008 - بازوی راست 1
نقاشی با وزن 009 - بازوی راست 2
نقاشی با وزن 010 - بازوی چپ 3
011 نقاشی با وزن - کمر
نقاشی با وزن 012 - شانه راست
013 نقاشی با وزن - گردن
نقاشی با وزن 014 - مو 1
نقاشی وزن 015 - مو 2
نقاشی با وزن 016 - مو 3
نقاشی با وزن 017 - مو 4
نقاشی وزن 018 - مو 5
04 فصل 3 - انیمیشن و شبیه سازی:
001 پویانمایی مجدد در داخل Unreal
002 شبیه سازی با پارچه
003 Kawaii Physics توضیح داده شده است
شبیه سازی 004 توسط KawaiiPhysics
فصل اضافی 05:
001 چگونه یک متریال اصلی را راه اندازی کنیم
WingFox - Blender-Animation and Simulation Made Easy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده