وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go

سرفصل های دوره

دوره جامع نهایی - مناسب برای مبتدیان و توسعه دهندگان با تجربه

عنوان اصلی : Learn How To Code: Google's Go (golang) Programming Language

سرفصل های دوره :

مقدمه:
چرا رفتن؟
چگونه موفق شویم
بررسی اجمالی دوره:
اسناد
منابع متفرقه
محیط توسعه شما:
ترمینال
به ویندوز ضربه بزنید
Shell/bash دستورات I
دستورات Shell / bash II
نصب Go
ماژول های برو - مقدمه
به فضای کاری بروید
متغیرهای محیطی
معرفی IDE
VS Code IDE
از go get برای دریافت کد دوره استفاده کنید
IDEها
دستورات Go
مخازن Github
Github کاوش کرد
مدیریت بسته
نمای کلی ماژول ها برو
ایجاد ماژول go
افزودن یک وابستگی
ارتقاء وابستگی ها
متغیرها، مقادیر و نوع:
سلام دنیا
معرفی بسته ها
عملگر اعلامیه کوتاه
کلید واژه var
کاوش نوع
مقدار صفر
بسته fmt
ایجاد نوع خود
تبدیل، نه ریخته گری
تمرین - Ninja Level 1 :
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
آزمون "متغیرها، مقادیر و نوع"
تمرین دستی شماره 6
اصول برنامه نویسی:
نوع Bool
چگونه کامپیوترها کار می کنند
انواع عددی
نوع رشته
سیستم های عددی
ثابت ها
آیوتا
تغییر بیت
تمرینات - Ninja Level 2 :
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
تمرین عملی شماره 6
مسابقه مبانی برنامه نویسی
کنترل جریان:
درک جریان کنترل
حلقه - init، شرط، پست
حلقه - حلقه های تودرتو
حلقه - برای بیانیه
حلقه - شکستن و ادامه دادن
حلقه - چاپ ascii
شرط - عبارت if
مشروط - اگر، در غیر این صورت، دیگری
حلقه، شرطی، مدول
شرط - عبارت switch
مشروط - مستندات بیانیه سوئیچ
عملگرهای منطقی شرطی
تمرین - نینجا سطح 3:
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
تمرین عملی شماره 6
تمرین دستی شماره 7
تمرین دستی شماره 8
تمرین دستی شماره 9
تمرین دستی شماره 10
گروه‌بندی داده‌ها:
آرایه
Slice - ترکیبی تحت اللفظی
برش - برای محدوده
Slice - برش دادن یک برش
Slice - به یک برش اضافه کنید
Slice - حذف از یک برش
برش - درست کن
Slice - برش چند بعدی
نقشه - مقدمه
نقشه - عنصر و محدوده را اضافه کنید
نقشه - حذف
تمرین - Ninja Level 4 :
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
تمرین دستی شماره 6
تمرین دستی شماره 7
تمرین دستی شماره 8
تمرین دستی شماره 9
تمرین دستی شماره 10
ساختارها:
ساختار
ساختارهای جاسازی شده
خواندن اسناد
ساختارهای ناشناس
خانه داری
تمرین - نینجا سطح 5:
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
توابع:
نحو
پارامتر متغیر
باز کردن یک برش
به تعویق انداختن
روش ها
رابط ها و چندشکلی
تابع ناشناس
عبارات کاربردی
برگرداندن یک تابع
پاسخ به تماس
بسته شدن
بازگشت
تمرین - نینجا سطح 6 :
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
تمرین دستی شماره 6
تمرین دستی شماره 7
تمرین دستی شماره 8
تمرین دستی شماره 9
تمرین دستی شماره 10
نشانگرها:
نشانگرها چیست؟
زمان استفاده از نشانگرها
مجموعه های روش
تمرین - Ninja Level 7 :
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
برنامه:
اسناد JSON
JSON مارشال
JSON unmarshal
رابط نویسنده
مرتب کردن
مرتب سازی سفارشی
bcrypt
تمرینات - Ninja Level 8 :
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
همزمان:
همزمانی در مقابل موازی گرایی
مجموعه‌های روش بازبینی شدند
اسناد
شرایط مسابقه
Mutex
اتمی
تمرین - Ninja Level 9 :
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
تمرین دستی شماره 6
کانال ها:
شناخت کانال ها
کانال های جهت دار
استفاده از کانال ها
محدوده
انتخاب کنید
اصطلاح کاما ok
طرفدار وارد شود
فن بیرون
متن
تمرین - سطح نینجا10:
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
تمرین دستی شماره 6
تمرین دستی شماره 7
بررسی خطا:
درک
بررسی خطاها
چاپ و ورود به سیستم
بازیابی
خطاهای مربوط به اطلاعات
تمرین - Ninja Level 11:
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
تمرین عملی شماره 4
تمرین عملی شماره 5
نوشتن مستندات:
مقدمه
برو دکتر
godoc
godoc.org
نوشتن مستندات
تمرین - Ninja Level 12:
تمرین دستی شماره 1
آزمایش و محک زدن:
مقدمه
تست های جدول
آزمون های نمونه
گولینت
معیار
پوشش
نمونه های معیار
بررسی
تمرین - Ninja Level 13:
تمرین دستی شماره 1
تمرین عملی شماره 2
تمرین عملی شماره 3
وداع:
تبریک
تکرار منجر به تسلط می شود:
دوره اصلی
مقدمه:
چرا زبان برنامه نویسی Go را انتخاب کنید؟
سلام دنیا!
نصب Go :
نمای کلی بخش
ترمینال
Installation Insights
Go Workspace
متغیرهای محیطی
ویندوز - پیکربندی متغیرهای مسیر
Mac - پیکربندی متغیرهای مسیر
مهم - با توجه به ویدیوهای لینوکس که در ادامه می آیند
لینوکس - راه اندازی ماشین
لینوکس - پیکربندی ماشین
لینوکس - پیکربندی متغیرهای مسیر
تست نصب شما
بررسی بخش
محیط توسعه شما:
نمای کلی بخش
Go Editors
WebStorm & Atom.io
ایجاد اولین پروژه شما
Hello World with Webstorm
فرمان برو و مستندات
درک Github
استفاده از Github
بررسی بخش
مبانی کامپیوتر:
نمای کلی بخش
چگونه کامپیوترها کار می کنند - قسمت اول
چگونه کامپیوترها کار می کنند - قسمت دوم
فرمان به روز رسانی Github
سیستم های اعداد
سیستم شماره گذاری باینری
سیستم شماره گذاری هگزادسیمال
کدگذاری متن
برنامه های طرح کدگذاری
چاپ فرمت
بررسی بخش
اصول زبان:
نمای کلی بخش
بسته ها
دستورات برو
متغیرها
دامنه
محدوده II
بسته شدن
شناسه خالی
ثابت ها
ثابت II
کلمات تشویق کننده
نشانگرها
استفاده از اشاره گر
باقی مانده
بررسی بخش
جریان کنترل:
نمای کلی بخش
برای حلقه
حلقه های تو در تو
شرایط، شکست و ادامه
اسناد و اصطلاحات
Rune
نوع رشته
تغییر بیانیه ها
اگر بیانیه ها
راه حل های ورزش
بررسی بخش
توابع:
نمای کلی بخش
معرفی توابع
Func Returns
توابع متغیر
برهان های متغیر
عبارات تابع
بسته شدن
پاسخ به تماس
مثال پاسخ به تماس
بازگشت
به تعویق انداختن
عبور از ارزش
انواع مرجع
عملکردهای خوداجرای ناشناس
عبارات Bool
تمرین - قسمت اول
تمرین - قسمت دوم
بررسی بخش
ساختارهای داده - آرایه:
نمای کلی ساختارهای داده
آرایه
مثال‌های آرایه
ساختارهای داده - Slice:
برش ها
نمونه های برش
نمونه های برش بیشتر
ایجاد یک برش
افزایش یک مورد برش
بررسی بخش
ساختارهای داده - نقشه:
معرفی نقشه ها
نمونه‌های نقشه - قسمت اول
نمونه های نقشه - قسمت دوم
نمونه‌های نقشه - قسمت سوم
مستندات نقشه
حلقه محدوده نقشه
GitHub Pull
جدول هش
هش کردن کلمات
Hashing Words II
یک جدول هش بسازید
الگوریتم هش تمام شده
ساختارهای داده - ساختار:
مقدمه سازه ها
OOP in Go
انواع تعریف شده توسط کاربر
ترکیب
JSON مارشال
JSON Unmarshal
JSON Encode
رمزگشایی JSON
رابط ها:
رابط ها
قابلیت تعویض کد
بیل کندی
دونوان و کرنیگان
بسته مرتب سازی
راه حل مرتب سازی
مرتب سازی معکوس
مرتب‌سازی برش بین‌المللی
رابط خالی
مجموعه‌های روش
تبدیل در مقابل ادعا
همزمان:
Concurrency & WaitGroup
موازی سازی
شرایط مسابقه
Mutex
اتمیسیته
پیش‌نمایش مرور و کانال‌ها
کانال ها:
کانال ها - مقدمه
بند محدوده
N-to-1
سمافورها - قسمت 1
سمافورها - قسمت 2
1 به N
کانال ها به عنوان استدلال و بازگشت
مسیر کانال
کاربردی همزمان:
افزایش دهنده با کانال ها
چالش بن بست
چالش فاکتوریل
الگوی خط لوله
چالش فاکتوریال Redux
چالش فاکتوریال راه حل Redux
Fan Out / Fan In Pattern -بررسی اجمالی
طراحی فن
فن بیرون / فن در - مثال
چالش های همزمانی:
Fan Out / Fan In - Challenge
فن خروجی / فن در - راه حل
Fan Out / Fan In - Challenge: Factorial
Fan Out / Fan In - Solution: Factorial
چالش بن بست
راه حل بن بست
چالش Incrementor دوباره بررسی شد
راه حل افزایش دهنده
منابع همزمانی:
منابع اضافی
مدیریت خطا:
مقدمه ای بر مدیریت خطا در Go
بهبود کد خود با Golint
رسیدگی به خطاها و ثبت خطاها در یک فایل
چهار روش متداول برای رسیدگی به خطاها
خطاهای سفارشی - ایجاد مقادیر خطای نوع
مدیریت خطاهای اصطلاحی
ارائه زمینه با خطاها
ارائه زمینه حتی بیشتر با خطاها
بررسی و منابع رسیدگی به خطا
وداع:
تبریک
سخنرانی پاداش

نمایش سرفصل های انگلیسی

Learn How To Code: Google's Go (golang) Programming Language

63,400 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD24600
حجم: 25980 مگابایت
مدت زمان: 2725 دقیقه
تعداد دیسک: 7 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1401
کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go
کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go 1
کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go 2
کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go 3
کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go 4
کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go 5
کدنویسی به زبان برنامه نویسی Go 6
طراحی سایت و خدمات سئو

63,400 تومان
افزودن به سبد خرید