وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python

سرفصل های دوره

یادگیری برنامه نویسی پایتون و ساخت پروژه هایی مانند توسعه وب با جانگو، Tkinter، Data Science & Machine Learning!

عنوان اصلی : Python In Practice : 15 Projects to Master Python

سرفصل های دوره :

برنامه نویسی با پایتون:
مقدمه
راه اندازی IDE
مفاهیم اولیه برنامه نویسی
انواع و متغیرهای داده:
انواع داده در پایتون
متغیرها
آزمون انواع داده
نام متغیرها
آزمون متغیرها
تخصیص مقادیر به متغیرها
انواع داده متنی:
رشته های پایتون
رشته های پایتون
رشته ها
استخراج مقادیر از رشته ها: برش و نمایه سازی رشته ها
برش و نمایه سازی رشته ها
برش رشته
توابع داخلی رشته
توابع داخلی رشته
توابع داخلی رشته
انواع داده های عددی:
اعداد در پایتون
اعداد در پایتون
توابع عددی
توابع عددی
اعداد در پایتون
Booleans:
Python Booleans
Python Booleans
بولز
لیست ها:
فهرست های پایتون
فهرست های پایتون
باز کردن لیست ها
لیست توابع داخلی
لیست توابع داخلی
لیست توابع داخلی
تپل ها:
تاپل های پایتون
تاپل های پایتون
جلوها
عملیات چندتایی و توابع توکار تاپل
عملیات چندتایی و توابع توکار تاپل
عملیات چندگانه
مجموعه‌ها:
مجموعه پایتون ها
مجموعه های پایتون
مجموعه ها
توابع داخلی را تنظیم می کند
توابع داخلی را تنظیم می کند
توابع داخلی را تنظیم می کند
عملیات مجموعه های ریاضی
عملیات مجموعه های ریاضی
عملیات ریاضی را تنظیم می کند
فرهنگ لغت:
دیکشنری پایتون
فرهنگ لغت پایتون
فرهنگ لغت
توابع داخلی دیکشنری
توابع داخلی دیکشنری
توابع داخلی دیکشنری
نقطه عطف سطح مبتدی:
آزمون سطح مبتدی
کنترل تصمیم در پایتون:
کنترل تصمیم با استفاده از عبارات if
ایجاد شرایط با استفاده از یا & و کلمات کلیدی
عبارات elif
اظهارات دیگر
کنترل تصمیم با رشته ها و لیست ها
اگر عبارات
اگر عبارات تمرین - 1
اگر دستورات تمرین - 2
اگر دستورات تمرین - 3
حلقه ها در پایتون:
ایجاد حلقه ها با استفاده از دستورات while
حلقه ها
حلقه ها
تکرار روی عناصر:
تکرار بر روی انواع داده با استفاده از حلقه های for
برای Loops
برای حلقه ها تمرین - 1
برای حلقه‌ها تمرین - 2
برای حلقه‌ها تمرین - 3
توابع:
توابع در پایتون و تعریف خودمان
دریافت آرگومان ها در طول فراخوانی تابع
آرگومان های موقعیت و کلیدواژه
آرگومان ها و پارامترها
استدلال های دلخواه (*args)
آرگومان های کلمه کلیدی دلخواه (**kwargs)
مقادیر را از توابع تعریف شده توسط کاربر با استفاده از کلمه کلیدی بازگشت بازگردانید
کلمات کلیدی را برای توابع پاس کنید
توابع لامبدا
ایجاد یک تابع حذف کننده عناصر لیست تکراری
تعریف مجدد تابع نوع داخلی( ).
ایجاد توابعی برای گرد کردن هوشمندانه اعشار در نتیجه جمع
توابع
توابع تمرین 1
توابع تمرین 2
توابع تمرین 3
برنامه نویسی شی گرا:
کلاس ها چیست و چگونه می توان آنها را ایجاد کرد؟
تعریف متدهای کلاس
افزودن، اصلاح و حذف ویژگی های کلاس
ویژگی های کلاس و قرارداد نامگذاری شناسه
توابع v/s متدهای کلاس
بارگذاری بیش از حد اپراتور در کلاس های تعریف شده توسط کاربر
بارگذاری داخلی در کلاس های تعریف شده توسط کاربر
ایجاد کلاس های قابل تکرار تعریف شده توسط کاربر
کلاس ها و اشیاء
کلاس ها و اشیاء تمرین 1
کلاس ها و اشیاء تمرین 2
ارث:
کانتینر
ارث
دسترسی به اشیاء ارثی
کلاس Object
وراثت چند سطحی
ارث چندگانه
ارث
ارث
برخورد با خطاها:
مدیریت خطا در پایتون
خطاهای تعریف شده توسط کاربر
گرفتن خطاها با بلاک جز
استفاده از else و در نهایت مسدود کردن
رسیدگی به خطا
رسیدگی به خطا
ماژول ها و بسته ها:
ماژول ها و بسته ها
ماژول تصادفی
ماژول datetime
ماژول ها و بسته ها
ماژول ها
همه توابع داخلی:
abs( )
همه( )
هر ( )
ascii( )
bin( )
callable( )
کامپایل()، exec() و eval()
delattr( )
dir( )
شماره( )
فیلتر( )
قالب( )
مشخصات قالب بندی برای قالب( )
getattr( )
globals( )
hasattr( )
هش( )
راهنما( )
هگز ( )
id( )
ورودی( )
نمونه ( )
issubclass( )
iter( ) و next( )
محلی ها( )
نقشه( )
اکتبر ( )
open( ) مقادیر پارامتر حالت
open( ).
چاپ( )
محدوده ( )
repr( )
معکوس ( )
setattr( )
vars( )
zip( )
نقطه عطف سطح متوسط:
آزمون سطح متوسط
کتاب کار 2
Pycharm IDE:
ایجاد فایل در PyCharm
ویرایشتم ها و طرح های رنگی
موضوعات و طرح‌های رنگی
میانبرهای نگاشت کلید
اجرای برنامه های پایتون
سطح پیشرفته: Python GUI:
ایجاد برنامه رابط کاربری گرافیکی Tk( ) ویندوز و ویجت
ایجاد ویجت های دکمه
دریافت ورودی از کاربر با استفاده از ویجت های فیلد ورودی
استفاده از سیستم Grid برای قرار دادن ویجت ها
حالت های دکمه
سفارشی کردن رنگ ها و فونت ها
اصطلاحات رشته رنگی ممکن
افزودن تم رنگی به برنامه های خود
تلطیف کردن ظاهر ویجت ها (تسکین)
مقادیر احتمالی پارامتر Relief
ایجاد ویجت‌های Checkbox
ایجاد ویجت های دکمه رادیویی
ایجاد ویجت های اسلایدر
ایجاد ویجت های منوی کشویی
افزودن پنجره های بیشتر در بالای پنجره اصلی موجود
کار با تصاویر
کادرهای محاوره ای فایل برای برنامه
برنامه‌های کاربردی با رابط کاربری گرافیکی پایتون:
غلتک تاس
شخصیت های تاس یونیکد
ماشین حساب سن (مجموع روزها و ثانیه های زندگی)
تبدیل تصویر به نماد
انتخاب از بین برخی از عناصر به صورت تصادفی
سطح پیشرفته: علم داده:
آناکوندا
نوت بوک ژوپیتر
نوت بوک ژوپیتر
پردازش داده با بسته NumPy
بسته NumPy
برش NumPy
NumPy
سری پانداها
n-darrays به Pandas Series
برش مقادیر از سری Pandas
سری پانداها
Pandas DataFrames
برش ستون‌ها، ردیف‌ها و مقادیر از Pandas DataFrames
Pandas DataFrames
برش پاندا
پانداها
پردازش داده ها
پاکسازی داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها
سفارشی کردن تجسم ها با matplotlib
حرفهای رشته ای برای سبک ها و رنگ های مختلف خط
انواع مختلف پلات با matplotlib
Matplotlib
آزمون علوم داده:
آزمون علوم داده
کتاب کار 3
پروژه علم داده 1 :
بازرسی داده ها
وارد کردن داده ها
پردازش و پاکسازی داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها
تجسم داده ها
ایجاد گزارش نهایی
تمرینات علم داده:
تمرین علم داده 2
راه حل ها: تمرین 2 علم داده
تمرین علوم داده 3
تمرین علم داده 4
تمرین علم داده 5
فروشگاه اینترنتی کتاب الکترونیکی:
وب سایت ها چگونه کار می کنند و چگونه می توانیم یکی ایجاد کنیم؟
شروع پروژه وب سایت ما با جنگو
سفارشی کردن نمای صفحه اصلی
مبانی HTML
برنامه مدیریت و ایجاد برنامه های کاربردی خودمان
ایجاد نمای فروشگاه ما
ایجاد مدل ها و ذخیره کتاب های الکترونیکی در پایگاه داده
افزودن کتابهای الکترونیکی از طریق برنامه مدیریت
سیستم قالب و زمینه جنگو برای نمایش های html
طراحی وب: تگ های html خود را با CSS سبک می کنیم
بوت استرپ به عنوان الگوی پایه
افزودن کارت های بوت استرپ به عنوان کتاب الکترونیکی در صفحه وب فروشگاه ما
افزودن نوار پیمایش بوت استرپ به وب سایت ما
افزودن سبد خرید به وب سایت ما
ظروف بوت استرپ
ایجاد مدل برای اقلام سبد خرید
دریافت شناسه کتاب از دکمه افزودن به سبد خرید
تعریف تابع view add_to_cart( ).
نمایش کل فرعی سبد خرید
افزودن دکمه حذف به اقلام سبد خرید
تعریف تابع view del_cart_item( ).
وقتی سبد خرید خالی است چه چیزی نمایش داده شود؟
استفاده از نمادهای بوت استرپ برای عناصر html
فایل‌های پروژه فروشگاه اینترنتی کتاب الکترونیکی
یادگیری ماشین با پایتون:
ماشین ها چگونه یاد می گیرند؟
ایجاد یک مدل یادگیری ماشین با مجموعه داده
آماده سازی داده ها برای آموزش مدل یادگیری ماشینی
درخواست از مدل برای پیش بینی
تست عملکرد مدل
چگونه مجموعه های آموزشی و تستی را به راحتی بسازیم؟
کارکرد مدل رگرسیون
ایجاد مدل طبقه بندی
پیش بینی بارندگی یا عدم بارندگی و آزمایش پیش بینی ها
پیش‌بینی‌کننده طعم:
مشکل
آماده سازی داده ها
آموزش مدل
درخواست از مدل برای پیش بینی
هوش مصنوعی:
پردازش زبان طبیعی
استخراج ویژگی از داده های متنی با CountVectorization
یافتن TF و IDF در ویژگی های استخراج شده از داده های متنی: تجزیه و تحلیل متن
کار با تصاویر: Computer Vision
تغییر فضاهای رنگی تصاویر از BGR به RGB به خاکستری
ربات رتبه بندی:
داده ها را برای ایجاد مدل بررسی و رتبه بندی می کند
استخراج ویژگی ها و تبدیل داده های بررسی ها
آموزش مدل برای امتیاز دادن به نظرات
ایجاد تابع برای رتبه‌بندی نظرات (در قالب خام)
مدل تشخیص چهره:
دریافت داده برای ایجاد مدل
تشخیص چهره در تصاویر با مدل ما
ایجاد تابعی برای شناسایی چهره ها و نمایش آنها
تبریک!

نمایش سرفصل های انگلیسی

Python In Practice : 15 Projects to Master Python

53,700 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD23134
حجم: 12859 مگابایت
مدت زمان: 1252 دقیقه
تعداد دیسک: 4 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1400
پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python
پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python 1
پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python 2
پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python 3
پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python 4
پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python 5
پایتون در عمل: 15 پروژه برای استاد شدن در Python 6
طراحی سایت و خدمات سئو

53,700 تومان
افزودن به سبد خرید