در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هنر 2D را برای بازی های ویدئویی با استفاده از libresprite / aseprite. ایجاد آیکون ها، تصاویر، HUD، انیمیشن های ساده و صحنه های بازی.
عنوان اصلی : Pixel Art Fundamentals - Introduction to 2D Game Pixel Art
سرفصل های دوره :
مقدمه و راه اندازی:
اولین هنر پیکسل ما
انجمن و پشتیبانی
لینک ها و منابع
تکنیک های بنیادی:
بخش مقدمه - تکنیک های بنیادی
مقدمه ای بر پیکسل ها
خطوط و منحنی
برجسته کردن
dithering
سایه ها
خطوط
Palettes Color
اشیاء چرخشی
زاویه دوربین و چشم انداز
WRAP UP - تکنیک های بنیادی
طرح های طراحی:
بخش مقدمه - مقالات طراحی
آیتم های موجودی ساده
موارد موجودی - سنگ ها
موارد موجودی - چوب
طراحی سلاح
طراحی زره پوش
Wrapup - طراحی آیتم ها
ui & huds:
مقدمه بخش - UI و HUDS
آیکون ها برای بازی ها
ایجاد فونت
دکمه های UI
طراحی بارهای بهداشتی
ایجاد یک HUD
Wrapup - UI & Huds
دارایی های بازی:
بخش مقدمه - دارایی های بازی
صادرات اسپری برای بازی ها
دارایی های سفارشی
اجازه دهید یک صحنه بسازیم: طرح بندی
اضافه کردن یک شخصیت
نحوه اضافه کردن مبلمان
ایجاد دکوراسیون
اضافه کردن نورپردازی به صحنه ما
wrapup - دارایی های بازی
Pixel Art Fundamentals - Introduction to 2D Game Pixel Art
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره ترسیم : ساخت هنر مفهومی برای بازی ها
Master Mobile Game Development with Godot 4
Complete Godot 3D: Develop Your Own 3D Games Using Godot 4
Unity 2D RPG: Complete Combat System
ساخت تجربه و بازی های VR بوسیله C++, Unreal Engine
استفاده از امکانات کدنویسی بازی ها در Unity : کار با Unity UIToolkit
Unreal Engine 5 C++ Developer: Learn C++ & Make Video Games
Unreal Engine 5 C++ Multiplayer: Make An Online Co-op Game
تمومش کن! انگیزه و فرآیند برای توسعه و ساخت بازی های ویدیویی
Pixel Art Environments: 2D Environment Design & Animation.
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده