وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine

سرفصل های دوره

ایجاد شاخ و برگ آماده بازی با دست در این کارگاه 3 ساعته توسط Peyton Varney، هنرمند بافت محیط زیست در آخرین بخش دوم، ساده شده است. این آموزش مبتدی در سطح مبتدی از طریق فرآیند کامل برای ایجاد دارایی، از منابع ارجاع به پیاده سازی نهایی به موتور غیر واقعی پیاده می شود.
کل خط لوله از ایجاد شاخساره پوشیده شده است، با شروع یک بلوک اولیه بر اساس جمع آوری شده است مراجع و انتقال به فرآیند مدل سازی و مجسمه سازی با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعت مایا و Zbrush به منظور از نظر گیاهان. بخش ایجاد بافتی به نقاش ماده و طراح ماده می پردازد، آموزش می دهد که چگونه می توانید دارایی های بازی خود را به زندگی با بافت های بزرگ به ارمغان بیاورید.
با دارایی های ایجاد شده، Peyton نشان می دهد که چگونه مدل ها و بافت های خود را به موتور غیر واقعی اجرا کنید و یک صحنه را تنظیم کنید که به نظر می رسد ارگانیک و قابل اعتماد است. با تکمیل کارگاه، شما درک قوی از چگونگی ایجاد شاخ و برگ آماده بازی برای صحنه های دست، بدون فداکاری کیفیت یا وفاداری بصری خواهید داشت. تکنیک ها می توانند مورد استفاده قرار گیرد تا همه چیز را از یک صحنه ساده به یک جنگل متراکم تنظیم کنند.
در حالی که این کارگاه در مبتدیان به ایجاد دارایی بازی هدف قرار می گیرد، دانش پایه مایا، Zbrush، و نقاش ماده توصیه می شود. مقدمه ما را به مایا، مقدمه ای بر روی Zbrush، و مقدمه ای بر نقاشی ماده برای ساخت پایه های خود در این ابزارهای استاندارد صنعتی دنبال کنید.
قالب سطح موتور غیر واقعی، از جمله طرح اولیه Peyton، Scults و Shaders قبل از اینکه او شروع به اضافه کردن پوشش گیاهی، برای مشترکین برای دانلود به عنوان یک فایل پروژه با این کارگاه گنجانده شده است.

عنوان اصلی : INTRODUCTION TO CREATING GAME-READY FOLIAGE

سرفصل های دوره :

00 پیش نمایش
01 مرجع بلوک-خارج - قسمت 1
02 مرجع بلوک - قسمت 2
03 مدل سازی در مایا و zbrush
04 بافت در ماده نقاش و طراح
05 پیاده سازی در موتور Unreal

نمایش سرفصل های انگلیسی

INTRODUCTION TO CREATING GAME-READY FOLIAGE

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: GN191
حجم: 2880 مگابایت
مدت زمان: 190 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1400
مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine
مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine 1
مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine 2
مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine 3
مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine 4
مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine 5
مقدمه ای برای ایجاد شاخ و برگ آماده بازی در Maya و Unreal Engine 6
دیگر آموزش های این مدرس
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید