در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ایجاد شاخ و برگ آماده بازی با دست در این کارگاه 3 ساعته توسط Peyton Varney، هنرمند بافت محیط زیست در آخرین بخش دوم، ساده شده است. این آموزش مبتدی در سطح مبتدی از طریق فرآیند کامل برای ایجاد دارایی، از منابع ارجاع به پیاده سازی نهایی به موتور غیر واقعی پیاده می شود.
کل خط لوله از ایجاد شاخساره پوشیده شده است، با شروع یک بلوک اولیه بر اساس جمع آوری شده است مراجع و انتقال به فرآیند مدل سازی و مجسمه سازی با استفاده از ابزارهای استاندارد صنعت مایا و Zbrush به منظور از نظر گیاهان. بخش ایجاد بافتی به نقاش ماده و طراح ماده می پردازد، آموزش می دهد که چگونه می توانید دارایی های بازی خود را به زندگی با بافت های بزرگ به ارمغان بیاورید.
با دارایی های ایجاد شده، Peyton نشان می دهد که چگونه مدل ها و بافت های خود را به موتور غیر واقعی اجرا کنید و یک صحنه را تنظیم کنید که به نظر می رسد ارگانیک و قابل اعتماد است. با تکمیل کارگاه، شما درک قوی از چگونگی ایجاد شاخ و برگ آماده بازی برای صحنه های دست، بدون فداکاری کیفیت یا وفاداری بصری خواهید داشت. تکنیک ها می توانند مورد استفاده قرار گیرد تا همه چیز را از یک صحنه ساده به یک جنگل متراکم تنظیم کنند.
در حالی که این کارگاه در مبتدیان به ایجاد دارایی بازی هدف قرار می گیرد، دانش پایه مایا، Zbrush، و نقاش ماده توصیه می شود. مقدمه ما را به مایا، مقدمه ای بر روی Zbrush، و مقدمه ای بر نقاشی ماده برای ساخت پایه های خود در این ابزارهای استاندارد صنعتی دنبال کنید.
قالب سطح موتور غیر واقعی، از جمله طرح اولیه Peyton، Scults و Shaders قبل از اینکه او شروع به اضافه کردن پوشش گیاهی، برای مشترکین برای دانلود به عنوان یک فایل پروژه با این کارگاه گنجانده شده است.
عنوان اصلی : INTRODUCTION TO CREATING GAME-READY FOLIAGE
سرفصل های دوره :
00 پیش نمایش
01 مرجع بلوک-خارج - قسمت 1
02 مرجع بلوک - قسمت 2
03 مدل سازی در مایا و zbrush
04 بافت در ماده نقاش و طراح
05 پیاده سازی در موتور Unreal
INTRODUCTION TO CREATING GAME-READY FOLIAGE
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده