در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ما گام به گام خواهیم رفت، بنابراین هر بخش را به درستی درک می کنید، و می توانید اصول را به پروژه منحصر به فرد خود تطبیق دهید. ما هر جنبه ای را که نیاز به ایجاد یک مدل تولید را از شروع به رندر نهایی ایجاد می کنیم، پوشش خواهیم داد.
ما به روش های مختلفی برای دستیابی به نتایج مشابه نگاه خواهیم کرد، بنابراین شما می توانید این اصول را در هر پروژه فعلی خود انطباق و استفاده کنید نیاز دارد.
عنوان اصلی : Looping softbodies in Houdini and Redshift
سرفصل های دوره :
مقدمه:
معرفی درباره من
مروری بر موضوعات مختلفی که در این دوره خواهیم پرداخت
تنظیم صحنه ما:
ایجاد مارپیچ
کره ها را روی مارپیچ با ویژگی های مختلف کپی کنید
ایجاد گروه
تنظیم vellum
ایجاد Falloffs:
گسترش Pyro
حل کننده عفونت
ماسک از هندسه
Mops Shape falloff
پاپ ها ریزش ها را پخش می کنند
رمپ منحنی
Driving Vellum با ویژگیهای:
وارد کردن ویژگی ها به Vellum
ایجاد ویژگی های جدید طول استراحت
افکار اضافی و استفاده مجدد از کشمکش های هندسی
تنظیمات Vellum:
تنظیم هندسه تست
تست تنظیمات در موقعیت جغرافیایی آزمایشی
تست تنظیمات روی مارپیچ
Post Sim Workflows:
در حافظه پنهان شبیه سازی ما
انتقال ویژگی ها
ایجاد حل کننده هموارسازی
مقیاس بندی اشیا را ارسال کنید
پردازش پست
ایده های حلقه ای
تنظیم رندر در Redshift:
افزودن ویژگی برای استفاده در رندر
یافتن مراجع و ایجاد تابلوی الهام
تنظیم چراغ ها و پس زمینه
تنظیمات خروجی انتقال به قرمز
راه اندازی مواد و PostFX
رندر نهایی
پایان:
افکار نهایی
Looping softbodies in Houdini and Redshift
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.