در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مدل های سطح سخت سخت در داخل مایا با توپولوژی مناسب و جریان لبه.
عنوان اصلی : Hard Surface Modelling in Maya 2022
سرفصل های دوره :
معرفی مایا:
مبانی مایا
مبانی سطح سخت
Edgeloops و Edgeflow
Edgeflow در هم قفل شده
مدلسازی سطح سخت (توستر):
تنظیم صفحات تصویر
بدنه اصلی توستر
دکمه های توستر
سوئیچ توستر
قسمت بالا توستر
قطعات داخلی توستر
محفظه پشت توستر
لوگوی توستر
مدلسازی Gamecube Controller:
تنظیم کنترلر GC
GC Face Plate
GC Sticks Area
GC DPad Modeling
GC Main Stick
GC Handles Block In
دکمههای GC
GC در حال اتمام صفحه جلویی
GC Back Plate Block In
GC Back Triggers
جزئیات نهایی GC
مدل سازی دوربین:
راه اندازی دوربین
مسدود کردن دوربین
دستگیره های بالای دوربین
دستگیره گزینه دوربین
دستگیره های اضافی دوربین
قلاب های بند دوربین
لنز دوربین
حلقه های لنز دوربین
فوکوس لنز دوربین
نمایاب دوربین
Camera Body pt1
Camera Body pt2
Camera Body pt3
Camera Body pt4
بدنه دوربین pt5
بخش پشت دوربین pt1
بخش پشت دوربین pt2
بخش پشت دوربین pt3
صفحه نمایش دوربین
جزئیات نهایی دوربین
مدل سازی اره برقی:
اره برقی BlockIn
پشتیبانی زنجیر اره برقی
زنجیره اره برقی
روکش اره برقی
مسکن اصلی اره برقی
جزئیات مسکن اره برقی
دسته اره برقی pt1
دسته اره برقی pt2
اگزوز اره برقی pt1
اگزوز اره برقی pt2
پشتیبانی اره برقی
داخلی تیغه اره برقی
میخ های تیغه اره برقی
موتور اره برقی
جزئیات اره برقی
رندر فصل 6:
رندر خاک رس
مواد آرنولد
انیمیشن های گرامافون
کلمات پایانی
Hard Surface Modelling in Maya 2022
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ساختن یک تبر فانتزی در Blender
ایجاد شخصیت های سه بعدی با Blender
Sci fi Character Sculpting in Zbrush
دوره مدل سازی موجودات با امکانات Hard Surface نرم افزار ZBrush
Complete Guide to Maya 2024
کار با Substance Designer ویژه تازه کاران
راهنمای کامل نرم افزار طراحی لباس سه بعدی Marvelous Designer 11
ساخت کاراکترهای بسیار واقع گرایانه در Blender
Mechanical Creature Making for Production
طراحی و ساخت درخت و گیاهان بوسیله Speedtree