وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk

سرفصل های دوره

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که از کاربران نهایی دسترسی به برنامه های مجازی و دسکتاپ ها به عنوان بخشی از یک راه حل Citrix پشتیبانی کنید. شما یاد خواهید گرفت که از مدیر Citrix استفاده کنید تا با جلسات کاربر ارتباط برقرار کنید و اطلاعات را برای حل مسائل مربوط به حل مسائل و یا افزایش به تیم اداری ضبط کنید. به دست آوردن دانش پایه ای در مورد برنامه های مجازی Citrix و تکنولوژی دسکتاپ و درک نحوه تعامل اجزاء. شما در مورد هر مولفه تمرکز بر مسائل مربوط به کاربر مشترک که ممکن است بوجود آید، و نحوه استفاده از رویکرد روشنی برای حل آنها با استفاده از سناریوهای دنیای واقعی، یاد بگیرید. در پایان دوره، شما قادر خواهید بود به طور مناسب مسائل مربوط به کاربر را حل یا تشدید کنید.

عنوان اصلی : How To Be A Citrix L1 Helpdesk Champion

سرفصل های دوره :

01 به دوره خوش آمدید:
001 با تشکر از شما پیام به دانش آموزان
02 معماری بنیادی برای نقش میز کمک Citrix:
001 Citrix چیست و برخی از مزایای کلیدی Citrix چیست؟
002 اجزای کلیدی معماری Citrix FMA چیست؟
003 اهمیت افزونگی یا در دسترس بودن بالا در معماری Citrix
004 گروه کاتالوگ کاتالوگ Citrix VdazonessitesMachine چیست؟
005 کدام مولفه تیم Citrix L1 زمان بیشتری را برای کمک به کاربران صرف می کند
006 یک نکته مهم برای پیروی از موفقیت در این نقش
007 Citrix L1 Helpdesk نقش کلیدی و مسئولیت های کلیدی
03 Citrix مدیر و نقش آن در پشتیبانی از میز کمک:
001 مدیر Citrix چیست؟
002 چگونه به عیب یابی با استفاده از مدیر Citrix
003 Citrix کارگردان نصب
004 عیب یابی - Citrix مدیر ورود به سیستم شکست خورد
005 نحوه پایان دادن به جلسه برنامه در Citrix مدیر
006 چگونه به Logoff Citrix VDI با استفاده از مدیر
007 نحوه نمایش جلسه VDI کاربر با استفاده از مدیر Citrix
008 نحوه بازنشانی نمایه کاربر با استفاده از مدیر Citrix
009 Citrix مدیر - Top 10 Processes
010 عیب یابی با مدیر - Citrix VDI راه اندازی نیست
011 عیب یابی با استفاده از مدیر - نمیتوان خطای برنامه را شروع کرد
012 نحوه ارسال پیام به کاربران با استفاده از مدیر
013 نحوه انجام چک های روزانه بهداشت روزانه در محیط Citrix با استفاده از مدیر Citrix
014 چگونه به عیب یابی مسائل تاخیر یا کمر درد با استفاده از مدیر
015 Troubleshooting- Citrix مدیر نمی تواند مشکل داده را بازیابی کند
04 ارائه و عیب یابی دسترسی به کاربر نهایی:
001 Citrix STOREFRONT URL صفحه نمایش نمی تواند نمایش داده شود
002 سناریو 1- Citrix StoreFront ورود ناموفق بود
003 سناریو 2- Citrix StoreFront ورود برای یک کاربر ناموفق بود
004 Citrix STOREFRONT - هیچ برنامه یا دسکتاپ در دسترس برای کاربر وجود ندارد
005 Citrix STOREFRONT- بدون برنامه یا دسکتاپ در دسترس برای کاربران متعدد
006 Citrix Storepront- نحوه تغییر رمز عبور
007 عیب یابی - قادر به ورود از طریق دروازه Netscaler وجود ندارد
05 Citrix ReceiverWorkspace برنامه:
001 تفاوت بین Citrix ReceiverWorksPacenetsCaler Plugin Gateway
002 چگونه برای دانلود Citrix Workspace برنامه
003 نحوه نصب برنامه Citrix Workspace
004 نحوه نصب برنامه گیرنده Citrix
005 نحوه استفاده از ابزار پاک کننده گیرنده Citrix برای حل مسائل
06 عیب یابی - برنامه های کاربردی و راه اندازی دسکتاپ در Citrix:
001 سناریو 1- برنامه های Citrix که راه اندازی نمی کنند
002 سناریو 2- برنامه های Citrix که راه اندازی نمی کنند
003 سناریو 3- برنامه های Citrix که راه اندازی نمی کنند
004 سناریو 4- برنامه های Citrix راه اندازی نیست
005 نحوه جدا شدن، اتصال مجدد و ورود به سیستم یک جلسه کاربر
006 نحوه پایان دادن به یک جلسه که در حالت آویزان است
007 عیب یابی- نحوه بازنشانی Citrix ReceiverWorksPace
008 Citrix- نحوه اضافه کردن برنامه های کاربردی به موارد دلخواه
009 citrix launch.ica عیب یابی فایل
010 نحوه اتصال به یک جلسه قطع اتصال
011 نحوه شروع، راه اندازی مجدد، Force راه اندازی مجدد دستگاه VDI با استفاده از مدیر Citrix
012 عیب یابی - Citrix VDI ثبت نشده است
013 عیب یابی اتصال Citrix VDI قطع شد
07 عیب یابی - Citrix Printing:
001 عیب یابی - رایج ترین مسائل چاپ در محیط Citrix
08 با تشکر از شما پیام با برخی از مشاوره:
001 توصیه به دانش آموزان

نمایش سرفصل های انگلیسی

How To Be A Citrix L1 Helpdesk Champion

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: UD23849
حجم: 1849 مگابایت
مدت زمان: 291 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 22 فروردین 1401
قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk
قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk 1
قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk 2
قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk 3
قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk 4
قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk 5
قهرمان کار با Citrix L1 Helpdesk 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید