وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی

سرفصل های دوره

در این کارگاه، مدیر ارشد هنر و تصویرگر پاسکال Blanché شما را از طریق کل فرایند خود برای ایجاد یک تصویر در سبک امضا خود هدایت می کند. پاسکال فرآیند خلاق را با جمع آوری تصاویر مرجع و الهام از طریق SCI-Fi و فانتزی آغاز می کند. با استفاده از 3DS Max، او با ارائه یک مدل کاراکتر پایه شروع می شود و پس از آن یک جلسه کتک زدن کیت برای جلوگیری از طراحی کلی. او سپس شخصیت و دارایی خود را با یک مجسمه سازی دقیق در Zbrush تصحیح می کند. پاسکال مدل را به Keyshot برای مواد، روشنایی و رندر می برد، سپس به فتوشاپ برای تنظیمات نهایی 2D حرکت می کند. با استفاده از تکنیک های مختلف و ترکیب، تصویر از طریق یک روش خلاقانه که پاسکال در طول زمان به خوبی تنظیم شده است، همراه است. یکی که منجر به یک سبک قدرتمند، غیر اختصاصی، سبک یادآور کمیک و تصویر فانتزی 80s می شود. برای کسانی که به دنبال کشف تکنیک های کارآمد و خلاق هستند که ابزارهای 2D و 3D را ترکیب می کنند، این عنوان یک نگاه اجمالی به گردش کار خلاق یکی از هنرمندان برجسته ترین صنعت را ارائه می دهد.

عنوان اصلی : CREATING AN ILLUSTRATION FROM A TO Z

سرفصل های دوره :

00 پیش نمایش
01 مقدمه
02 Ispiration
03 possing
04 kitbashing
05 مجسمه Zbrush
06 Rendering Keyshot
07 Photoshop Retouching

نمایش سرفصل های انگلیسی

CREATING AN ILLUSTRATION FROM A TO Z

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 15042
حجم: 5271 مگابایت
مدت زمان: 231 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1400
ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی
ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی 1
ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی 2
ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی 3
ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی 4
ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی 5
ساخت کاراکتر در نرم افزارهای سه بعدی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید