در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
ساخت یک برنامه VR کامل در وحدت یکپارچه با ردیابی چشم، EEG Neurofeedback و جمع آوری داده ها برای تحقیق
عنوان اصلی : Build Complete VR App in Unity with Eye Tracking & EEG
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مقدمه
نصب، توضیح Unity و تنظیم صحنه ها:
تبیین پلتفرم یونیتی
ایجاد صحنه ها در وحدت
دانلود و توضیح دارایی UI از فروشگاه Unity Asset:
دانلود و توضیح بخش 1 دارایی رابط کاربری
دانلود و توضیح بخش 2 دارایی رابط کاربری
ایجاد صحنه فرم کاربر برای اطلاعات دموگرافیک کاربران:
ایجاد فرم کاربر
وارد کردن فونت به Unity از وب
افزودن فیلدها به فرم
نهایی کردن فرم کاربر قسمت 1
نهایی کردن فرم کاربر قسمت 2
تنظیم صحنه اصلی و کار بر روی آزمایش تمرینی:
تنظیم صحنه اصلی آزمایشگاه شیمی
راه اندازی ربات و انیمیشن آن
تنظیم قسمت اول آزمایش تمرینی
تنظیم قسمت دوم آزمایش تمرینی
تنظیم آزمایش تمرینی قسمت 3
راه اندازی Github قسمت 1
راه اندازی Github قسمت 2
رسیدگی به خطا برای فایل های بزرگ Github
رفع خطا برای فایل های بزرگ Github در صورت ادامه خطا
تمرین آزمایشی - اضافه کردن کد ساده برای غیرفعال کردن دکمه روی دکمه کلیک کنید
تمرین آزمایشی - افزودن کد برای نمایش مدل ها و تغییر متن روی دکمه کلیک کنید
تمرین آزمایشی - افزودن کد برای غیرفعال کردن مدلها پس از تایمر StartCoroutine
چگونه می توانیم نظرات را در اسکریپت اضافه کنیم و ذخیره کنیم
تنظیم VR، افزودن فعل و انفعالات و جلوههای مایع در آزمایش عملی:
نصب Steam و SteamVR
وارد کردن SteamVR در Unity
معرفی مثال SteamVR در Unity
از جمله دوربین VR در صحنه اصلی ما
از جمله دوربین VR ما با اشاره گر و مدل دست ما در صحنه اصلی
تغییر رنگ اشاره گر و دست های واقعیت مجازی و ذخیره در دسکتاپ Github
تمرین آزمایشی - تعامل با مدل ها در VR و حذف تایمر
تمرین آزمایشی - افزودن اثر مایع و ریختن مایع در بطری قسمت 1
تمرین آزمایشی - افزودن اثر مایع و ریختن مایع در بطری قسمت 2
تمرین آزمایشی - نوشتن اسکریپت برای پر کردن مایع در لیوان در هنگام برخورد قسمت 1
برای پر کردن مایع در Beaker On Collision قسمت 2، اسکریپت نوشتن آزمایشی را تمرین کنید
رسیدگی به خطا برای نشانگر VR
ساخت سه آزمایش برای کار مطالعه با افکتها و سایهزن مایع:
تنظیم مدل هایی برای آزمایش مطالعه 1 قسمت 1
تنظیم مدلها برای آزمایش مطالعه 1 قسمت 2
نوشتن اسکریپت برای فعال کردن آزمایش 1 در شرایط
آزمایش 1 - نوشتن اسکریپت برای تغییر متن و قابل تعامل کردن مدل
آزمایش 1 - نوشتن اسکریپت برای نمایش مینی پتاسیم در Beaker On Collision
آزمایش 1 - نوشتن اسکریپت برای چرخاندن مینی پتاسیم در لیوان در برخورد
آزمایش 1 - نوشتن اسکریپت برای کاهش مینی پتاسیم در Beaker OnCollision
آزمایش 1 - نوشتن اسکریپت برای گنجاندن صدا و ذرات در برخورد
نوشتن اسکریپت برای نهایی کردن آزمایش 1 و شروع آزمایش 2
آزمایش 2 - راه اندازی
آزمایش 2 - نوشتن اسکریپت برای تغییر دستورالعمل های ربات
آزمایش 2 - افزودن مایعات و قابل تعامل ساختن مدل بطری قهوه ای
آزمایش 2 - راه حل اگر مایع لیوان نشان داده نشود
آزمایش 2 - نوشتن اسکریپت برای ایجاد تعامل با مدل آلومینیومی
آزمایش 2 - تغییر ترتیب اسکریپت آزمایشگاه شیمی
آزمایش 2 افزودن مینی آلومینیوم به صحنه هنگام لمس برخورددهنده ها
آزمایش 2 - نمایش اثر آلومینیوم و تغییر ماده و رنگ
آزمایش 3 - راه اندازی
آزمایش 3 - نوشتن اسکریپت برای نمایش مدلها پس از پایان آزمایش 2
آزمایش 3 - افزودن اولین برهمکنش نیترومتان به صفحه
آزمایش 3 - افزودن متانول برهمکنش دوم به صفحه
آزمایش 3 - افزودن اثر شعله برهمکنش سوم
آزمایش 3 - نوشتن اسکریپت برای تکمیل آزمایش
پرسشنامه ساختمان و صحنه پایانی:
تنظیم صحنه پرسشنامه
تنظیم سوالات در صحنه پرسشنامه
افزودن پرسش و پاسخ در صحنه پرسشنامه
صحنه تکمیل پرسشنامه
تکمیل صحنه پایانی
انتقال صحنه و تنظیم مجموعه داده:
غیرفعال کردن اشاره گر در آزمایشگاه شیمی و تغییر صحنه روش اول
تغییر صحنه روش دوم
تغییر صحنه ها سومین بهترین روشی است که برای این پروژه استفاده خواهیم کرد
قابلیت تعامل با دکمه و تنظیم مجموعه داده برای فرم کاربر
ذخیره اطلاعات جمعیتی از فرم کاربر
استفاده از تابع صحنه بعدی در فرم کاربر
تنظیم ردیاب چشم، کالیبراسیون و جمع آوری داده ها:
توضیح ردیاب چشم آزمایشگاه مردمک و وارد کردن ردیاب چشم HMD Eyes In Unity
توضیحات فنی برای ذخیره داده ها از Eye Tracker
ایجاد پوشه با نام کاربری و تاریخ بسته به گروه کاربری
دانلود نرم افزار Pupil Core و افزودن کالیبراسیون در صحنه آزمایشگاه شیمی
تعمیر نسخه Unity Net و تنظیم کالیبراسیون پس از تمرین آزمایشی
فیناlizing کالیبراسیون و فعال کردن مطالعه پس از تکمیل کالیبراسیون
تنظیم و نهایی کردن داده های ضبط شده از Eye Tracker
آزمایش داده های ضبط شده از Eye Tracker
ذخیره داده ها از Eye Tracker جایی که کاربر به آن نگاه کرده است
تست ذخیره داده ها از ردیاب چشم در جایی که کاربر به آن نگاه کرده است
تنظیم EEG، جمع آوری داده ها، نوروفیدبک و پرسشنامه:
توضیح دانلود نرم افزار EEG و وارد کردن Looxid Link Unity SDK در Unity
وارد کردن لینک Looxid از دوره
افزودن پیش ساخته ویژوالایزر EEG به مطالعه آزمایشگاه شیمی ما
افزودن شی بازی EEG و نوشتن اسکریپت برای ضبط داده از EEG
افزودن شاخصها و عملکردهای ذهن به اسکریپت برای ضبط دادهها از EEG
افزودن مُهر زمان و توابع به اسکریپت برای ضبط داده از EEG
افزودن توابع ذخیره به اسکریپت برای ضبط داده از EEG
تثبیت اسکریپت برای ضبط داده ها از EEG
ذخیره داده های خام EEG از EEG
ترتیب کدها و تصویرسازی EEG
تعیین کاما جمع آوری EEG و تست ذخیره داده های EEG
از جمله آزمایش نوروفیدبک 1
از جمله آزمایش نوروفیدبک 2
از جمله آزمایش نوروفیدبک 3
تست نوروفیدبک
صرفه جویی در شاخص های ذهنی EEG میانگین بخش 1
صرفه جویی در شاخص های ذهنی EEG میانگین بخش 2
تست صرفه جویی در میانگین شاخص های ذهنی EEG
ذخیره داده ها از صحنه پرسشنامه
پاکسازی داده های ردیابی چشم و پوشاندن مهرهای زمانی با استفاده از پایتون:
توضیح پخش کننده ضبط مردمک ردیابی چشم
دانلود و توضیح آموزش های آناکوندا و دانش آموز از Github
فرایند پاکسازی داده ها با استفاده از Spyder با پایتون
تبدیل مهر زمانی دانش آموز به مهر زمانی یونیکس با استفاده از Spyder با پایتون
ذخیره داده ها در سرور آنلاین:
مقدمه ای در ذخیره داده های Unity در پایگاه داده آنلاین
ایجاد پایگاه داده و جداول آنلاین
ایجاد اسکریپت های API با استفاده از PHP
نوشتن اسکریپت های Unity برای برقراری ارتباط با API قسمت 1
نوشتن اسکریپت های Unity برای برقراری ارتباط با API قسمت 2
تست ذخیره داده ها در پایگاه داده آنلاین
Build Complete VR App in Unity with Eye Tracking & EEG
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Clinical Echocardiography part 1
Successful Relationships with Academic Supervisors
آموزش چگونه زنده ماندن در بحران های مختلف
جنایات قرن: تاریخ انتخابی بدنامی
Python + Word: Perform Word tasks using Pydocx
بنگ بزرگ و فراتر از آن: کشف جهان اولیه
آشنایی با جنگ جهانی دوم: نزدیک و شخصی
مدل سازی داده ها و آینده کار: رهبران Fortune 500
راهنمای ارتباطات بهتر بوسیله علم عصب شناسی
چگونه ما حرکت می کنیم: آناتومی ناخالص حرکت