در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
طراحی و توسعه بازی های ویدئویی. یادگیری C # در موتور وحدت. کد اول بازی های Unity 3D خود را برای وب، مک و کامپیوتر خود را کد کنید.
عنوان اصلی : Complete C# Unity Game Developer 3D
سرفصل های دوره :
معرفی و راه اندازی (محتوای New Unity 2020.1) :
محتوای به روز شده جدید
Unity & VS Code را دانلود کنید
معرفی یونیتی
معرفی پیش ساخته ها
اولین اسکریپت شما
انجمن و پشتیبانی
کورس موانع (محتوای New Unity 2020.1) :
مقدمه بخش - دوره موانع
طراحی بازی - مسیر مانع
معرفی متغیرها
با استفاده از SerializeField
C# Formatting & Input.GetAxis()
Time.deltaTime
دوربین دنبال ماشین سینما
برخورد اساسی
مقدمه ای بر روش ها
تمرین با روش ها
استفاده از OnCollisionEnter()
استفاده از GetComponent<>()
افزایش امتیاز
استفاده از Time.time
اگر بیانیه ها
ذخیره یک مرجع
استفاده از برچسب ها
چرخش یک شی
پیش ساخته های ما را آماده کنید
ساخت یک مسیر مانع
Wrap Up - Construction Course
Project Boost (محتوای New Unity 2020.1) :
معرفی بخش - تقویت پروژه
طراحی بازی - تقویت پروژه
طراحی پیاز
واحدهای وحدت
معرفی کلاس ها
صحافی ورودی پایه
استفاده از AddRelativeForce()
متغیر برای رانش
Transform.Rotate() ما موشک
محدودیت های بدن صلب
مخزن کنترل منبع ما
معرفی Unity Audio
AudioSource SFX را پخش کنید
تغییر بیانیه ها
Respawn با استفاده از SceneManager
بارگذاری سطح بعدی
استفاده از Invoke
چندین کلیپ صوتی
متغیر Bool برای حالت
راکت را خفن جلوه دهید
چگونه ذرات را تحریک کنیم
ذرات برای تقویت کننده های موشک
Refactor with Extract Method
کلیدهای تقلب / اشکال زدایی را اضافه کنید
از مکعب ها محیط بسازید
چگونه لایت ها را در یونیتی اضافه کنیم
حرکت مانع با کد
Mathf.Sin() برای نوسان
محافظت در برابر خطای NaN
طراحی لحظات سطح
خروج از برنامه
چگونه یک بازی بسازیم و منتشر کنیم
پایان - تقویت پروژه
Argon Assault (محتوای New Unity 2020.1) :
معرفی بخش - حمله آرگون
طراحی بازی - Argon Assault
چگونه زمین را اضافه کنیم
Unity Terrain Tools
نحوه استفاده از Unity Asset Store
تکسچرینگ زمین در وحدت
درختان را به زمین اضافه کنید
Master Timeline For Player Rail
با استفاده از تایم لاین، دشمن را متحرک کنید
وارد کردن دارایی کشتی بازیکن
استفاده از GetAxis() برای Movement
سیستم ورودی جدید یونیتی
شروع به حرکت بازیکن ما کنید
انتقال پخش کننده با استفاده از ورودی
Mathf.Clamp() برای محدود کردن حرکت
نحوه تنظیم چرخش محلی
چرخش کشتی با موقعیت و پرتاب
زمان برای تنظیم و نیشگون گرفتن و کشیدن
گلوله لیزری سیستم ذرات
کاوش پیش ساخته های تودرتو در Unity
ورودی شلیک را تنظیم کنید
آرایه ها و حلقه های Foreach
غیرفعال کردن انتشار سیستم ذرات
ویژگیهای سرصفحه و راهنمای ابزار
درک برخورد و محرک
تشخیص برخورد ذرات
بازسازی صحنه پس از برخورد
ایجاد اثر ذرات انفجار
انفجار پخش کننده ماشه
Instantiate at Runtime
روش های عمومی در یونیتی سی شارپ
رابط کاربری ساده برای امتیاز
ToString() برای نمایش امتیاز
امتیازات ضربه دشمن
Enemy Prefabs را راه اندازی کنید
استفاده از FindWithTag()
کنترل آهنگها برای امواج دشمن
خط زمانی برای گفتگو
Singleton Pattern For Music Player
Sneaky Explosion SFX
اسکای باکس و نورپردازی
افزودن پردازش پست
تجربه 3 دقیقه ای شما
بسته بندی - حمله آرگون
Realm Rush (محتوای New Unity 2020.1) :
مقدمه - Realm Rush
طراحی بازی Realm Rush
گرید اسنپ
برچسب های متنی
سیستم مختصات
لیست ها
معرفی کوروتین ها
واردات دارایی
انواع پیش ساخته
جنبش هموار دشمن
تشخیص ورودی ماوس
هدف قرار دادن دشمنان
آسیب رساندن به دشمنان
ابزارهای اشکال زدایی
پیدا کردن مسیر
آغاز کردن دشمنان
استخرهای اشیاء
نزدیکترین دشمن را هدف قرار دهید
سیستم ارز (قسمت 1)
سیستم ارز (قسمت 2)
متن UI
افزایش دشواری
بازسازی
Playtest و Balance
بررسی و انعکاس
تصمیمات مسیریابی
عرض اولین جستجو
کلاس های C# خالص
فرهنگ لغت
ابزارهای بیشتر اشکال زدایی
کاوش در همسایگان
کاوش در جهان
یافتن مسیر (دوباره!)
مسدود کردن گره ها
مسیر معتبر
دستور اجرای اسکریپت
پخش پیام
روش های اضافه بار
ساخت تایمر
محیط
پردازش پست
جمع بندی بخش
Zombie Runner - First Person Shooter (محتوای اصلی):
به Zombie Runner خوش آمدید
طراحی بازی Zombie Runner
افزودن کنترلر اول شخص
سندباکس نمونه سازی بسازید
استفاده از NavMeshAgent برای هوش مصنوعی
گیر کردن و عصبانی شدن
Enemy AI - Chase Range
استفاده از OnDrawGizmosSelected()
هوش مصنوعی دشمن - در صورت تحریک حمله کنید
به آن بازیکن تفنگ بدهید
مقدمه ای بر Raycasting
سلامت و آسیب دشمن
A Muzzle Flash را پیاده سازی کنید
ایجاد افکت ضربه تیراندازی
مقدمه ای بر Animator Controller
ایجاد یک انیمیشن ساده
شرایط انتقال انیماتور
انیمیشن Trigger در کد
از A استفاده کنیدرویدادهای انیمیشن
کلاس سلامت بازیکن ایجاد کنید
چرخش به سمت هدف
رابط کاربری Game Over
A Death Handler را ایجاد کنید
استفاده از BroadcastMessage
حلقه بازی اولیه
نمای کلی سیستم سلاح
زوم سلاح - میدان دید
زوم سلاح - حساسیت به ماوس
عملکرد اصلی مهمات
چند نوع سلاح
تمایز سلاح
تنظیم سلاح فعال
ورودی بازیکن برای انتخاب سلاح
کلاس عمومی و خصوصی
سلاح های مختلف مهمات مختلف
چالش رفع سریع اشکال
وانت مهمات - قسمت 1
وانت مهمات - قسمت 2
بیایید یک زامبی اضافه کنیم
چالش حمله سریع زامبی
عضلات طراحی سطح خود را خم کنید
زمین و درختان را اضافه کنید
ProBuilder برای ساخت لوازم
ProBuilder برای ایجاد اتاق
ProBuilder برای ایجاد سطوح
افزودن بافت با ProBuilder
ما به نور نیاز داریم
یک چراغ قوه ایجاد کنید
یک پیکاپ باتری ایجاد کنید
نمایش رابط کاربری فعلی مهمات
رابط کاربری آسیب دریافت شده
لوازم و پولیش
بهروزرسانیها و پیامهای مهم:
کوپن برای محتوای دوره اصلی (ایجاد شده در Unity 2017-2019)
ادامه سفر GameDev خود:
تبریک
سخنرانی جایزه
Complete C# Unity Game Developer 3D
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ساخت تجربه و بازی های VR بوسیله C++, Unreal Engine
Unity Shader Graph: Create Procedural Shaders & Dynamic FX
استفاده از امکانات کدنویسی بازی ها در Unity : کار با Unity UIToolkit
ساخت بازی های دوبعدی با Unity, C#
Unreal Engine 5 – Action Adventure Game Development Course
مقدمه ای به پشته فناوری داده گرا ECS
Unreal Engine 5 C++ Developer: Learn C++ & Make Video Games
تمومش کن! انگیزه و فرآیند برای توسعه و ساخت بازی های ویدیویی
Mastering Game Feel in Unity: Where Code Meets Fun!
Complete Drawing Course: Create Video Game Concept Art
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده