وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C#

سرفصل های دوره

یادگیری C # برنامه نویسی - WPF، پایگاه های داده، LINQ، مجموعه ها، توسعه بازی با وحدت. بیش از موارد C #!

عنوان اصلی : Complete C# Masterclass

سرفصل های دوره :

اولین برنامه سی شارپ شما و نمای کلی ویژوال استودیو:
نصب انجمن ویژوال استودیو
Udemy Reviews Update
تفاوت بین الگوی کنسول .NET5 و .NET6
Hello World در مک
رابط ویژوال استودیو
اگر گیر کردید چه باید کرد؟
پاداش: مواد اضافی
آزمون مقدماتی
خلاصه فصل 1
انواع داده و متغیرها:
راهنمایی سریع
بررسی اجمالی سطح بالا از متغیرها و انواع داده ها
انواع داده های بیشتر و محدودیت های آنها
سایر انواع داده ها
داده های Int، Float و Double
رشته نوع داده و برخی از روش های آن
انواع داده ها و متغیرها
استانداردهای کدگذاری
ارزش در مقابل انواع مرجع
کلاس کنسول و برخی از متدهای آن
قراردادهای نامگذاری و استانداردهای کدگذاری
تبدیل ضمنی و صریح
تجزیه رشته به عدد صحیح
دستکاری رشته
برخی از روش های رشته ای
Challenge String و روش های آن
راه حل برای تمرین: رشته 1
Challenge String و روش های آن 2
راه حل برای تمرین: رشته 2
چالش - انواع داده ها و متغیرها
راه حل چالش "نوع داده ها و متغیرها"
ثابت ها
Datatypes and Variables Part 2
برگ های تقلب C#
خلاصه انواع داده ها
توابع / روش ها و نحوه صرفه جویی در زمان:
معرفی روشها
مقدمه ای بر توابع / روش ها
روش های باطل
روش هایی با مقدار بازگشتی و پارامترها
روش ها
چالش - روشها
راه حل چالش "روش ها"
ورودی کاربر
Catch و در آخر را امتحان کنید
اپراتورها
اپراتورها
از Tutorials.EU بیشترین بهره را ببرید
خلاصه روشها
تصمیم گیری:
مقدمه تصمیم گیری
مقدمه ای بر تصمیم گیری در سی شارپ
معرفی TryParse
IF And Else If + تجزیه را امتحان کنید
بیانیه های تو در تو
چالش - بیانیه های اگر
راه حل چالش "اگر بیانیه ها"
تغییر بیانیه
چالش - اگر بیانیه 2
راه حل چالش "اگر بیانیه 2"
Enhanced If Exports - اپراتور سه تایی
اگر بیانیه های پیشرفته - اپراتور سه تایی - چالش
بیانیه های پیشرفته - اپراتور سه تایی - چالش - راه حل
اگر بیانیه ها
خلاصه تصمیم گیری
حلقه ها:
معرفی حلقه ها
اصول حلقه ها
برای حلقه ها
Do while Loops
While Loops
بشکنید و ادامه دهید
چالش - حلقه‌های 1 - میانگین
راه حل چالش "حلقه"
حلقه ها
خلاصه حلقه ها
برنامه نویسی شی گرا (OOP):
معرفی اشیا
مقدمه ای بر کلاس ها و اشیا
اولین کلاس خود ما
استفاده از Constructors
استفاده از چند سازنده
تغییر دهنده های دسترسی
سازندگان و متغیرهای عضو
خواص قسمت 1
خواص قسمت 2
چالش - خواص
اعضا و نهایی کننده ها/ تخریب کنندگان
خلاصه اشیاء
مجموعه ها در سی شارپ:
معرفی آرایه ها
اصول آرایه ها
اعلام و مقداردهی اولیه آرایه ها و ویژگی طول
حلقه های Foreach
چالش Foreach Loops and Switch Statement
چالش Foreach Loops and Switch Statement - راه حل
آرایه های چند بعدی
تو در تو برای حلقه ها و آرایه های دوبعدی
تو در تو برای حلقه ها و آرایه های دو بعدی - دو مثال
آزمون آرایه ها
چالش - تیک تاک پا
آرایه های دندانه دار
چالش - آرایه های دندانه دار
استفاده از آرایه ها به عنوان پارامتر
چرا می توانید یک آرایه را با ارسال آن به عنوان یک متغیر تغییر دهید
کلید واژه Params
دریافت حداقل مقدار بسیاری از اعداد داده شده با استفاده از پارامترها
مجموعه‌های عمومی و غیرعمومی را مرور کنید
ArrayLists
لیست ها
لیست ها
هشتبل ها
هشتبل ها - چالش
فرهنگ لغت
ویرایش و حذف مدخل ها در فرهنگ لغت
نمای کلی صف ها و پشته ها
پشته در Csharp
صف
خلاصه آرایه ها
اشکال‌زدایی:
معرفی اشکال زدایی
اصول اشکال زدایی
محلی ها و خودروها
اشکال زدایی، ایجاد کپی از لیست ها و حل برخی از اشکالات
اشکال زدایی پشته تماس، خطاهای پرتاب و برنامه نویسی دفاعی
ارث و بیشتر درباره OOP:
به ارثیه خوش آمدید
مقدمه ای بر وراثت
نمونه ارثی ساده
کلمات کلیدی مجازی و لغو
نمایش وراثت
چالش وراثت - پست ویدئو و تایمر با پاسخ به تماس
چالش ارث 2 - کارمندان، روسا و کارآموزان
چالش ارث 2 - راه حل کارمندان، روسای و کارآموزان
معرفی رابط ها
ایجاد و استفاده از رابط های شخصی شما
IEnumerator و IEnumerable
مثال شماره 1
مثال شماره 2
خرید ارث
Polymorphism و حتی بیشتر در OOP + فایل های متنی:
معرفی چند شکلی
پارامترهای چند شکلی
کلید کلیدی مهر و موم شده
دارای A - روابط
چکیده
چکیده و به عنوان و کلید واژه / چند شکلی
رابط ها در مقابل کلاس های انتزاعی
خواندن از یک Textfile
در یک فایل متنی بنویسید
جمع چند شکلیرای
موضوعات C# پیشرفته:
معرفی موضوعات پیشرفته
.net core در مقابل چارچوب .net
تغییر دهنده های دسترسی
سازه ها
Enums
کلاس ریاضی
کلاس تصادفی
VS 2019 و عبارات منظم
عبارات منظم
DateTime
Nullables
زباله جمع کن
Args اصلی توضیح داده شده قسمت 1
Args اصلی با استفاده از ورودی کاربر توضیح داده شد - یک برنامه CMD ایجاد کنید
رویدادها و نمایندگان:
معرفی نمایندگی
معرفی نمایندگان
مبانی نمایندگان
ایجاد نمایندگان خود
روش های ناشناس
عبارات لامبدا
رویدادها و نمایندگان چندپخشی
نمایندگان Outro
WPF - Windows Presentation Foundation :
معرفی WPF
معرفی WPF - و زمان استفاده از آن
XAML Basics and Code Behind
StackPanel - Listbox - Visual and Logical Tree
رویدادهای مسیریابی - مستقیم، حباب‌زنی و تونل‌زنی
جزئیات بیشتر در مورد رویدادهای مسیریابی
شبکه
ویژگی های وابستگی
Data Binding
InotifyPropertyChanged Interface
ListBox و فهرستی از منطبقات فعلی
ComboBox
چک باکس
نکته ابزار
رادیو دکمه ها و تصاویر
محرک‌های دارایی، داده و رویداد
PasswordBox
خلاصه WPF
استفاده از پایگاه داده با سی شارپ:
معرفی پایگاه های داده
MS SQL Server و VS را برای کار DB راه اندازی کنید
معرفی و تنظیم مجموعه داده و جدول ما
جداول رابطه یا انجمنی
نمایش داده ها در یک لیست باکس
نمایش داده های مرتبط
نمایش همه حیوانات در لیست باکس
حذف از جدول با کلیک
یادداشت اضافه شده - اضافه کردن جداول پایه و ورودی ها
حذف حیوانات، حذف حیوانات و افزودن عملکرد حیوانات
به روز رسانی ورودی ها در جداول ما
پایگاه های داده Outro
Linq:
معرفی Linq
Linq gentle Introduction
Linq Demo
Linq with Lists - و مدیر دانشگاه ما قسمت 1
مرتب سازی و فیلتر کردن با Linq
ایجاد مجموعه بر اساس مجموعه های دیگر
لینک با XML
راه اندازی پروژه برای LinqToSQL
درج اشیاء در پایگاه داده ما
استفاده از جداول assiociative با Linq
پیوستن به جداول سطح بعدی
حذف و به روز رسانی
Linq Outro
جدید: پروژه WPF - مبدل ارز با پایگاه داده رابط کاربری گرافیکی و API:
بخش 1 - ساخت رابط کاربری گرافیکی و استفاده از داده های استاتیک
قسمت 2 - ساخت جدول شبکه ای و استفاده از پایگاه داده
بخش 3 - استفاده از مقادیر ارزهای زنده از اینترنت با استفاده از API و JSON
موضوعات:
معرفی موضوعات
اصول موضوعات
شروع و پایان و تکمیل موضوع
ThreadPools و Threads در پس زمینه
به And IsAlive بپیوندید
وظایف و WPF
خواندن موضوعات
Threads Outro
UNITY - مبانی:
مقدمه مبانی یونیتی
نصب یونیتی
نمای کلی رابط Unity
ایجاد طرح بندی خود
حرکت بازیکن
اطمینان از اینکه تغییرات را به درستی انجام می دهیم
مبانی فیزیک
RigidBody - یک بدن فیزیکی
برخورد دهنده ها و انواع مختلف آنها
محرک ها
Prefabs و Game Objects
اجزاء و موارد دیگر در مورد پیش ساخته ها
مرتب نگه داشتن سلسله مراتب
ساختار کلاس
کلاس ریاضی و تصادفی
Unity Basics Outro
UNITY - ساخت بازی Pong با یونیتی:
معرفی پنگ
اصول - عناصر رابط کاربری
اصول - دسترسی به متن از طریق کد
اصول - دکمه ها
اصول - تغییر صحنه
اصول - پخش صدا
طرح کلی پروژه - Pong
ایجاد منوی اصلی
تغییر صحنه ها و استفاده از دکمه ها
ساختن صحنه بازی ما
برخورد دهنده های دو بعدی در مقابل سه بعدی و بدنه صلب برای توپ ما
حرکت توپ به چپ و راست
جنبش راکت
پرش به درستی
سیستم امتیازدهی
راه اندازی مجدد یک دور
بازی روی صفحه
افزودن صدا به بازی
افزودن یک هوش مصنوعی پایه
خلاصه فصل
UNITY - ساخت یک کلون زیگ زاگ با یونیتی:
معرفی فصل
معرفی زیگ زاگ
اصول- راه اندازی (ایجاد از طریق کد) یک شی
اصول - Invoke And InvokeRepeating برای تماس های تاخیری و تماس های مکرر
اصول - تنظیمات بازیکن - ذخیره داده
اصول - Raycast
راه اندازی برای زیگ زاگ
تنظیم چشم انداز
حرکت شخصیت
دوربین را به دنبال پخش کننده بسازید
شخصیت را متحرک کنید
بازی را شروع کنید
بازی را دوباره راه اندازی کنید
جمع آوری کریستال ها و افزایش امتیاز
افزودن امتیاز بالاتر
افزودن اثر ذرات
حلقه موسیقی پس‌زمینه
ایجاد رویه نقشه ما
UNITY - ساختن یک کلون نینجا میوه با یونیتی:
معرفی فصل
میوه ها را ایجاد کنید و آنها را منفجر کنید
تخمگذار میوه
ایجاد تیغه ما
رابط کاربری گرافیکی و بمب
بازی تمام و دوباره راه اندازی شود
افزودن امتیاز بالاتر
بازی را تمدید کنید
کد را برای اندروید آماده کنید
تست بر روی دستگاه Android
برخی تنظیمات را انجام دهید
افزودن تبلیغات Unity به بازی شما
تنظیم دستگاه خود به عنوان دستگاه توسعه دهنده
افزودن صدا
سپاس و پاداش:
با تشکر از اتمام دوره
پاداش ویژه شما

53,700 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: UD23394
حجم: 10239 مگابایت
مدت زمان: 2214 دقیقه
تعداد دیسک: 3 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1401
دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C#
دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C# 1
دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C# 2
دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C# 3
دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C# 4
دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C# 5
دوره حرفه ای شدن در کدنویسی C# 6
طراحی سایت و خدمات سئو

53,700 تومان
افزودن به سبد خرید