در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با استفاده از نکات ارائه شده از سوی جان جانسنچ بنیانگذار بازاریابی کانکت ، یاد میگیرید که چگونه یک برنامه رشد مرکب را برای تیم بازاریابی تان تهیه کنید.
جان جانسنچ ، بنیانگذار بازاریابی کانتکت ، با بهترین شیوه ها برای راه اندازی یک برنامه رشد پیشرفته برای تیم بازاریابی شما ، به اینجا آمده است. گامهای عملی او فراتر از توسعه رشد میرود و شامل ایجاد استراتژیها و برنامه هایی است که میتواند موفقیت آمیز باشد. او داستانهای مورد علاقه اش در مورد استراتژیهای موفقیت آمیز رشد و نحوه کمک به کسب و کارهای مختلف ( B2B و B2C ) به همراه تلاشهای بازاریابی خودش را با شما به اشتراک میگذارد.
مباحث عبارتند از :
سیستم رشد چیست؟
آزمایش کانالها و تاکتیکهای جدید
نتایج اندازه گیری
اجتناب از مشکلات
استفاده از بهترین شیوه های بازاریابی برای کسب و کارهای B2B و B2C
عنوان اصلی : Creating a Marketing Growth System
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 26 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
معرفی:
خوشامدگویی
پیش نیازها : رشد در مقابل بازاریابی
ایجاد یک سیستم رشد :
سیستم رشد چیست؟
گسترش رشد در مقابل سیستم رشد
شناسایی نکات کلیدی بهینه سازی رشد
چگونگی ایجاد یک سیستم رشد
شناسایی چیزی که باید اندازه گیری کنید
نمونه هایی از استراتژی های رشد
موقع ایجاد سیستم رشد از چه چیزهایی باید اجتناب شود
بهترین روشها برای بازاریابان B2B
بهترین روشها برای بازاریابان B2C
مراحل بعدی و منابع مفید
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده