وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

دوره برنامه نویسی اندروید

سرفصل های دوره

در این مجموعه آموزش همراه با مدرس بسیار خوش ذوق و حرفه ای مجموعه برنامه نویسی برای Android را یاد گرفته و در پروژه های واقعی آن را تمرین خواهید کرد. 

عنوان اصلی : Udacity Become an Android Developer

سرفصل ها :

به Nanodegree خوش آمدید
با تیم مشاغل آشنا شوید
معرفی
معرفی پروژه Sunshine
معرفی کوتاه اندروید استودیو
کدنویسی، GitHub و Flow
ایجاد اولین پروژه ما
تنظیمات پروژه - نسخه حداقل و هدف اندروید
اجرای کد خود در شبیه ساز یا دستگاه
نرم افزار اندروید Stack Gradle را معرفی کنید
معرفی فعالیت، بسته و طرح
تمرین قاب بندی اسباب بازی های مورد علاقه
ورزش بازی با اسباب بازی های مورد علاقه
بیشتر تمرین اسباب بازی های مورد علاقه را ببینید
تمرین ویرایشگر چیدمان ویژوال اندروید استودیو
بیشتر با ویرایشگر طرح‌بندی بصری
طراحی پاسخگو-ENGV
مدیران چیدمان
Sunshine Exercise Two-vwTO4mYOb
خلاصه
معرفی
ورود به سیستم
معرفی اپلیکیشن اسباب بازی اینترنتی
مسابقه ایجاد طرح بندی
در منوها
یک منو اضافه کنید
ساخت URL ما
در حال واکشی یک درخواست HTTP
مجوزها
راه حل اتصال به اینترنت
Ud853 L02 A13 Q Quiz- ConnectToTheInternet 5-17 Reedit
مبانی موضوع
AsyncTask را ایجاد کنید
AsyncTask را ایجاد کنید
آزمون مجوزهای از دست رفته
لهستانی را اضافه کنید
فرمت JSON
JSON ایجاد کنید
آزمون JSON را تجزیه و تحلیل کنید
شبکه ورزش
منوها
Bad-kO-afY را بازخوانی کنید
خلاصه
معرفی
چرا RecyclerView-
RecyclerView چگونه کار می کند
با استفاده از RecyclerView
چرا ViewHolders
تجسم ViewHolders
ایجاد RecyclerView Layout-U
اضافه کردن یک Recyclerview
آزمون افزودن آیتم RecyclerView و ViewHolder
RecyclerView و آداپتورها
آداپتور RecyclerView
RecyclerView Layout Manager
سیم کشی RecyclerView
تجسم ViewHolder RecyclingGoing Green
پاسخ به کلیک های مورد
خلاصه
Introduction-d957Z2
Sunshine App UX Mocks
چارچوب اهداف
معرفی اپلیکیشن Explicit Intent Toy
ایجاد یک فعالیت --zRpQ
ایجاد یک قصد
انتقال داده ها بین فعالیت ها
مقاصد ضمنی چیست؟
چگونه یک هدف ضمنی ایجاد کنم
باز کردن نقشه درک URL ها
ایجاد نقشه هدف
اشتراک گذاری مراقبت است
Media Type-6qqqeTLhI چیست؟
پیاده سازی یک هدف اشتراک
خلاصه
اجرای لینت در اندروید استودیو
معرفی
چرا ما به چرخه حیات نیاز داریم؟
چرخه حیات Android Activity
Reto در چرخه حیات فعالیت Android
اما چرا این اتفاق می افتد
تداوم داده ها با ذخیره و بازیابی حالت نمونه
تمرین داده های مداوم
پایان برنامه-J490
چگونه برای فسخ آماده شویم
داده های ماندگار در یک دوست قدیمی
هنوز انجام نشده است - AsyncTask و Loaders
استفاده از لودرها در Github Query
کش کردن با لودرها در پرس و جوی Github
نتیجه
به درس ششم خوش آمدید
معرفی ویژوالایزر
کد ویژوالایزر
ماندگاری داده ها
قطعات ترجیحی
فعالیت تنظیمات را تنظیم کنید
یک PreferenceFragment بسازید
خواندن از SharedPreferences
بهترین روش استفاده از منابع
چرا ترجیحات در حال تغییر نیستند
اولویت تغییر شنونده
دو چک باکس دیگر اضافه کنید
فهرست اولویت
خلاصه اولویت
ویرایش متن Preference-k
خرابی های اندازه ویرایش -
ترجیحات در Sunshine
آیا باید تنظیمات باشد
فعالیت تنظیمات را در Sunshine ایجاد کنید
PreferenceFragment را در Sunshine ایجاد کنید
MainActivity را به روز کنید
نتیجه
معرفی
چرا SQLite-D9ym9
لیست انتظار ToyApp-x3ZgdvZ
ایجاد قرارداد
اجرای تست های واحد
ایجاد پایگاه داده
از همه مهمانان سوال کنید
آداپتور را به روز کنید
اضافه کردن مهمان
مکان نما-YlAVAw را عوض کنید
حذف مهمانان
معرفی
ارائه دهندگان محتوا
دلایل استفاده از ارائه دهنده محتوا
معرفی DroidTermsExample Content Provider-maiD7LBA_
مجوزهای ارائه دهنده محتوا
حل کننده محتوا
چهار عملیات اساسی یک ارائه دهنده محتوا
تعیین کننده هویت منابع یکشکل
محل تماس با ContentProvider
ساختار داده ها
بررسی کار با مکان نما
نتیجه
معرفی
مروری بر کد لیست کارهای انجام شده
داده ها چگونه به نظر می رسند
مراحل ایجاد یک ارائه دهنده
TaskContentProvider را ایجاد کنید
یک Content Provider ایجاد و ثبت کنید
ساختار URI را تعریف کنید
کاراکترهای Wildcard
URI ها را به Contract-dCjAJD_ اضافه کنید
URImatcher را بسازید
Resolver به جریان پایگاه داده
مروری بر عملکردهای ارائه دهنده
Insert-WGy0vjJo6
آن را به رابط کاربری متصل کنید
پرس و جو
نمایش وظایف
پرس و جو برای یک مورد
پرس و جو برای یک مورد قسمت دوم
حذف
برای حذف، انگشت خود را بکشید
به روز رسانی
getType-K2T
برنامه لیست کارهای انجام کار
این را روی Sunshine اعمال کنید
آزمایش کردن
درج داده های انبوه
Outro
L1 HS01 مقدمه
ANDFUN AAC L103 SC ToDo List App-mP
L1 HS02 Intro To Room
ایجاد یک موجودیت-H4eUaIiyG توسط ANDFUN AAC L104 SC
ANDFUN AAC L105 SC ایجاد یک DAO
ANDFUN AAC L106 SC ایجاد پایگاه داده
مبدل های نوع ANDFUN AAC L107 SC
ANDFUN AAC L108 SC Save Task
ANDFUN AAC L109 SC همه وظایف را پرس و جو کنید
ANDFUN AAC L110 SC Threads And Runnables-tuL5mo
مجریان ANDFUN AAC L111 SC
ANDFUN AAC L112 SC Delete Task
پرس و جوهای ANDFUN AAC L113 SC با پارامترها
وظیفه به روز رسانی ANDFUN AAC L114 SC
درخواست ANDFUN AAC L115 SC برای هیچ
L1 HS03 LiveData و الگوی مشاهدهگر V2
ANDFUN AAC L117 SC در حال افزودن LiveData-d-
ANDFUN AAC L118 SC افزودن LiveData به DetailActivity
L1 HS04 ViewModel-QXOrlMe
ANDFUN AAC L120 SC افزودن ViewModel
ANDFUN AAC L121 SC افزودن ViewModel به فعالیت داده
ANDFUN AAC L122 SC A Lifecycle Surprise
L1 HS05 Lifecycle Owners And LifecycleObservers V3
L1 HS06 Recap V2
معرفی
در حال اجرا در پس زمینه
یادآوری هیدراتاسیون
خدمات
خدمات در مقابل لودرها
شروع خدمات
اجرای خدمات در پس زمینه
خدمات هدف
کد شروع
برای افزودن intentservice برنامه ریزی کنید
اضافه کردن یک سرویس قصد
اطلاعیه
اهداف معلق
اطلاعیه
اقدامات اطلاع رسانی
افزودن اکشن ها به اعلان ها
خدمات پیش زمینه
اولویت برنامه
صدور یادآوری
زمان بندی مشاغل
Ud853 L010 A19 Q Exercise- Adding A JobService 517 Re-edit
برنامه تمرین با FirebaseJobDispatcher
گیرنده های پخش
نمایش در هنگام شارژ
همگام سازی Sunshine-
نتیجه
معرفی
بازدیدها مشاهده گروه ها
چیدمان محدودیت
کارت پرواز P1 را طراحی کنید
اضافه کردن اشکال و تصاویر
افزودن تصاویر وکتور
اتصال داده ها
بین المللی سازی دسترسی
طراحی تعاملی
معرفی
اصول طراحی اندروید
ToyApp
تمسخرهای تصویری و خطوط کلیدی
دستورالعمل های رنگ
فونت Guidlines-r
تغییر رنگ و فونت
سبک ها و تم ها
طرح بندی نامه را سبک کنید
وراثت سبک
طراحی برای چند صفحه نمایش
تراکم صفحه نمایش
طرح بندی های مختلف
Resource Folder Qualifiers-TN1z
کوچکترین عرض
ایجاد طرح بندی تبلت
انتخابگرها را لمس کنید
حرکت به Sunshine-IL
Outro از همه Outros
معرفی
طرز فکر جستجوی شغل
درخواست خود را برای یک کارفرما هدف قرار دهید
خودتان را به روی فرصت ها باز کنید
مهارت های خود را به طور خلاصه بیان کنید
اجزای موثر رزومه
ساختار رزومه
تجربیات کاری خود را شرح دهید
رزومه بازتاب
بررسی رزومه
مهارت های خود را به طور خلاصه بیان کنید
اجزای موثر رزومه
ساختار رزومه
تجربیات کاری خود را شرح دهید
رزومه بازتاب
بررسی رزومه
مهارت های خود را به طور خلاصه بیان کنید
اجزای موثر رزومه
ساختار رزومه
تجربیات کاری خود را شرح دهید
رزومه بازتاب
بررسی رزومه
با یک نامه همراه مصاحبه بگیرید
هدف
اجزای نامه جلد
نوشتن مقدمه شما
نوشتن بدن
نتیجه گیری را بنویسید
قالب-Xlqoq
به دوره خوش آمدید
مقدمه ای بر Fragments
طراحی تعاملی
چرا از Fragments استفاده کنیم
چرخه حیات قطعه
کد شروع
یک قطعه ایجاد کنید
بخش مدیریت و معاملات
قطعات بیشتر و متغیرهای ذخیره سازی
پاسخ به کلیک ها
قطعه فهرست اصلی
برقراری ارتباط بین قطعات
یک رابط را تعریف کنید
ارتباط بین فعالیت ها
طرح بندی دو صفحه-9OK
قطعات Outro
مقدمه ای بر کتابخانه ها
زمان استفاده از کتابخانه ها
معرفی کتابخانه را پیدا کنید
یک کتابخانه را انتخاب کنید
یک کتابخانه را کاوش کنید
کد شروع را کاوش کنید
کد شروع Outro را کاوش کنید
تمرین Add Gradle Dependency
معرفی تمرین تشخیص چهره
تشخیص چهره-lWkz
تمرین دریافت احتمالات
معرفی Emoji همپوشانی
نقشه تمرین برای ایموجی ها
آستانه های احتمال را تنظیم کنید
Emoji روکش - مرحله 2-C
روکش Emoji Outro
باید کتابخانه های بیرونی داشته باشد
کتابخانه ها بیرون
مقدمه ای بر FCM
Squawker باحال است
رای گیری در مقابل هل دادن
مقدمه ای بر FCM-Uv2QWwTX
مروری بر کد شروع
Firebase چیست
یک Firebase Project-X_eIs_8P جدید بسازید
اولین پیام FCM خود را ارسال کنید-lisY
مقدمه ای بر Message Data-w_dfJo
ارسال به یک تلفن خاص
اعلان در مقابل پیام های داده
19 سرویس پیام رسانی Firebase
پیش زمینه در مقابل پس زمینه
ارسال به چندین دستگاه
25 کد زیر موضوع را پیاده سازی کنید
اطلاعات بیشتری در مورد FCM وجود دارد
FCM Outro
معرفی ShushMe
موقعیت مکانی چگونه کار می کند
خدمات گوگل پلی
از جمله API Key-aIZG
کد شروع
9 نسخه نمایشی GoogleAPIClient
انتخاب کننده مکان
محل را با شناسه دریافت کنید
ژئوفنس ها
16 تمرین 4 Geofencing-XCvSloK
انتقال جغرافیایی
نکات و ترفندهایی برای آزمایش برنامه های مکان
Places Outro
مقدمه ای بر پخش رسانه
ساختار رابط کاربری پلیر
صوتی تصویری
مقایسه بازیکنان
فرمت های رسانه ای
شروع مرور کلی کد
اضافه کردن ExoPlayer Intro
SimpleExoPlayerView را اضافه کنید
گوش دادن به رویداد ExoPlayer
افزودن جلسه رسانه - قسمت 1
افزودن جلسه رسانه - قسمت 2
اعلان MediaStyle
مقدمه ای بر فوکوس صوتی و ویژگی های Extra Player Extra
مقدمه ای بر ابزارک ها
ویجت برنامه چیست
برنامه باغ من
ایجاد اولین ویجت برنامه شما
RemoteViews
ویجت باغ من
وظایف پس زمینه برای ویجت ها
به روز رسانی ویجت از طریق IntentServices-WtHw
گیاهان انفرادی آب
تغییر اندازه ابزارک ها
گزینه های AppWidgetManager
GridViews در ابزارک ها
PendingIntentTemplates
آیا آن اسپرسو در چای من است؟
به دنیای تست خوش آمدید
به دنیای تست خوش آمدید
تمرین نوشتن یک تست پایه اسپرسو
مقاصد تست با اسپرسو
معرفی منبع Expresso Idling
تست منبع بیکاری را در برنامه نمونه اضافه کنید
تمرین Add IdlingResourceActivityTest را در TeaTime انجام دهید
اسپرسو اوترو
01 مقدمه
انتشار 3 توافقنامه سیاست SC
Publishing 4 Quality Testing SC
موفقیت در گوگل پلی
چرا شبکه
آسانسور Pitch-S
کریس را ملاقات کنید
زمین آسانسور
ارائه به یک Recruiter-LxAdWaA
از آسانسور Pitch-e خود استفاده کنید
معرفی
موارد مهم نمایه GitHub
مخزن خوب GitHub
مصاحبه با هنر - قسمت 1-ClLYamtaO
رفع اشکال به عنوان مثال نمایه بد را شناسایی کنید
رفع اشکال به عنوان مثال نمایه بد را شناسایی کنید
رفع سریع
رفع سریع 2
نوشتن README با والتر
مصاحبه با هنر - قسمت 2-Vvzl2J5K7
در پیام های تعهد خود فکر کنید
شرکت در پروژه های منبع باز-OxL
مصاحبه با هنر - قسمت سوم
شرکت در پروژه های متن باز 2
ستاره دار مخازن جالب
ستاره دار مخازن جالب
Outro
به Gradle برای اندروید و جاوا خوش آمدید
بیلدهای جاوا و اندروید
مزایای ساخت ابزار
مزایای ساخت ابزار
چرا گریدل
مقدمه ای برای Tasks
خط فرمان Gradle-1aA949H
اولین وظیفه خود را اجرا کنید
اولین Task-zy0w-I خود را اجرا کنید
Gradle Installation-HFL
Gradle- را نصب کنید
Gradle را نصب کنید
اسکریپت های Gradle Build
مبانی Groovy
بسته ها و اشیاء Groovy
با Groovy آزمایش کنید
با Groovy آزمایش کنید
پیکربندی وظیفه
یک Task-aABjyn را پیکربندی کنید
یک Task-s2 را پیکربندی کنید
وابستگی وظایف و ترتیب
پیکربندی وابستگی های وظیفه
پیکربندی وابستگی های وظیفه
وظایف تایپ شده
مرجع Gradle DSL
Docs Scavenger Hunt
Docs Scavenger Hunt
تعامل با سیستم فایل
پیکربندی وظایف سیستم فایل
پیکربندی وظایف سیستم فایل
ساختمان های افزایشی
ساختمان های افزایشی را کاوش کنید
ساختمان های افزایشی را کاوش کنید
پارامترسازی ساخت شما
ویژگی های Gradle
ویژگی های Gradle
ایجاد انواع وظایف سفارشی
نوع وظیفه خود را ایجاد کنید
نوع وظیفه خود را ایجاد کنید
عیب یابی و ثبت نام
بررسی ورود به سیستم
بررسی ورود به سیستم
چرخه زندگی را بسازید
چرخه حیات ساخت را کاوش کنید
چرخه حیات ساخت را کاوش کنید
به جاوا
Super Spy Plugin-piY
پلاگین های Gradle
قابلیت های پلاگین
قابلیت های پلاگین
وظایف ساخت جاوا-IdBOfkWZ_
استفاده از پلاگین جاوا
یک JAR ایجاد کنید
یک JAR ایجاد کنید
کنوانسیون ها و پیکربندی
مستندات پلاگین جاوا
وابستگی وظایف جاوا
وابستگی وظایف جاوا -RDf4aRbbl
پلاگین جاوا را پیکربندی کنید
پلاگین جاوا را پیکربندی کنید
مدیریت وابستگی
مخازن و وابستگی ها
کار با مخازن
اعلام وابستگی ها
وابستگی ها را اعلام کنید
وابستگی ها را اعلام کنید
گزارش های وابستگی
پیکربندی
یک پیکربندی سفارشی-Y1W6e ایجاد کنید
یک پیکربندی سفارشی ایجاد کنید
تست خودکار
تست واحد جاوا
تست های واحد را اجرا کنید
تست های واحد را اجرا کنید
یافتن پلاگین های Gradle-81rd3W
لفاف گریدل پیشرفته
Gradle Wrapper را پیکربندی کنید
Gradle Wrapper را پیکربندی کنید
روی اندروید
Command-Line Cowboy-xr
Android Studio، Gradle و Variants
اندروید استودیو
واردات پروژه های Gradle
وارد کردن یک پروژه جاوا
وارد کردن یک پروژه جاوا
پلاگین اندروید
Android Build Scripts-8XfeN
عملکرد پلاگین اندروید
عملکرد پلاگین اندروید
انواع ساخت، طعم ها، و انواع
پیکربندی انواع ساخت
پیکربندی انواع ساخت
پیکربندی انواع ساخت
ادغام منابع
اعلام طعم ها
طعم ها را اعلام کنید
طعم ها را اعلام کنید
یک فعالیت خاص طعم اضافه کنید
یک فعالیت خاص طعم اضافه کنید
تنظیمات وابستگی هر متغیر
ابعاد طعم
پیکربندی وظایف تولید شده
روی بیلدهای پیشرفته اندروید-joq-
ساختمانی مانند دکتر اختاپوس
کتابخانه ها و ویژگی های افزونه اندروید
بررسی اجمالی کتابخانه
اندروید در مقابل کتابخانه های جاوا
Android vs Java Libraries-tPag
ساخت های چند پروژه ای-
ایجاد کتابخانه جاوا
ایجاد کتابخانه های جاوا
ایجاد کتابخانه های جاوا
ایجاد کتابخانه اندروید-jvJQHXe
یک کتابخانه اندروید ایجاد کنید
یک کتابخانه اندروید ایجاد کنید
جادوگران و جادوی سیاه
امضای برنامه
پیکربندی امضا
پیکربندی امضا
پیکربندی امضا
پشتیبانی از Multidex
پیکربندی Proguard
تست اندروید
راه اندازی Android Tests-yTXco4zND
تست های اندروید را تنظیم کنید
تنظیم Android Tests-_I
تبریک می گویم
موضوعات خاص
به روز رسانی پروژه های قدیمی
به روز رسانی Gradle Wrapper
به روز رسانی ابزارها و کتابخانه ها
یکپارچه سازی کتابخانه های حیله گر
ساخت چند ماژول در دنیای واقعی
وظایف سفارشی جالب
مشارکت در کد دوره
معرفی
پیکسل های مستقل از فیزیکی و چگالی
کار با پیکسل های مستقل از چگالی
درباره تراکم پیکسلی بیشتر بدانید
محاسبه افت
محاسبه افت
ابتدا صفحه نمایش های کوچک
سطل های تراکم
چگالی برای تردی دارایی
وکتور در مقابل بیت مپ
تشریح واجد شرایط منابع
فهرست های ایالتی
طرح بندی ها
شروع به کار با Layouts
همه چیز در مورد طرح بندی
شناسایی Layouts
شناسایی Layouts Quiz-SY
شناسایی طرح بندی مسابقه
الگوهای طراحی رایج
موجودیت های فهرست کار
موجودیت های فهرست کار
فکر کردن به موجودیت ها
مقدمه ای بر تم ها و سبک ها
اضافه کردن یک سبک
ایجاد سبک خود
ایجاد سبک خود
خلاصه
بررسی اجمالی کاغذ و جوهر
ملموس بودن
مقدمه ای بر سطوح
سلسله مراتب شهودی
سلسله مراتب شهودی
استفاده از سطوح
پیاده سازی سطوح
ساخت سطوح
ارتفاع استاندارد
ارتفاع استاندارد
فاب چیست
FAB چه چیزی باید باشد
FAB چه چیزی باید باشد
اضافه کردن یک FAB
واکنش سطحی
اضافه کردن RippleSurface Elevation به FAB
تبدیل کاغذ
ایجاد تحولات کاغذی
پاسخگویی به رویدادهای اسکرول
ساخت سطوح پویا قابل پیمایش
نحوه حرکت سطوح
نحوه حرکت سطوح
خلاصه درس
لوگوی گوگل
معرفی
پرایمر اصول گشتالت
پرایمر اصول گشتالت
پرایمر گشتالت ادامه دارد
شبکه‌ها و خطوط کلیدی-ESJuU2gp
معیارهای
معرفی رنگ و پالت طراحی متریال
با استفاده از رنگ -jyVfyqQe
پالت رنگ
اعمال پالت رنگ
بهترین رنگ لهجه را انتخاب کنید
بهترین رنگ لهجه را انتخاب کنید
انتخاب یک پالت از Image-AqmO
همه چیز درباره تایپوگرافی
مقیاس متن
مقیاس متن
مقیاس پیکسل های مستقل
ویژگی های فونت
وزن و سبک قلم
نحوه انتخاب فونت
اضافه کردن فونت سفارشی
همه چیز درباره تصاویر
با استفاده از imagery-uOX6
فراگیرتر کردن تصاویر-Y
آواتارهای دایره ای
تصاویر نسبت تصویر-OO3bOS
حفاظت از پس زمینه
خلاصه درس
خرده فرهنگ طراحی اندروید
معرفی
انیمیشن در Android-f_D
مقدمه ای بر Transition Manager
آزمون مدیر انتقال
آزمون مدیر انتقال
API های جدیدتر انیمیشن
فعالیت و انتقال قطعات در آبنبات چوبی
Activity Enter and Exit
آزمون انتقال
آزمون انتقال
تغییرات حالت مستمر
توضیح انتقال عناصر مشترک-Z1Ilz
پیاده سازی انتقال عناصر مشترک
حرکت آموزنده
اجرای حرکت آموزنده
طراحی برای تقویت
درون یابی
حرکت هماهنگ
حرکت طراحی شما را بهبود می بخشد
حرکت طراحی شما را بهبود می بخشد
جزئیات لذت بخش
مقدمه ای بر AnimatedVectorDrawables-ecCSzKi
پیاده سازی AnimatedVectorDrawables
خلاصه درس
معرفی
بیان مسأله
نمونه‌هایی از رابط‌های کاربری غیربهینه تبلت
این رابط کاربری تبلت چگونه بهینه نیست
این رابط کاربری تبلت چگونه بهینه نیست
ابتدا نقاط انفصال و محتوا
نحوه پیاده سازی نقاط شکست
تکنیک های مدیریت فضا
چه چیزی را در نقاط شکست خود تغییر دهید
چه چیزی را تغییر دهید قسمت 2
چه چیزی را تغییر دهیم قسمت 3
رابط های کاربری تبلت به تازگی بهینه شده است
تست اعتبار سنجی
دوره Outro
01 L مقدمه B
02 L The Android View Cycle V3-osRwy
03 L چگونه مالیات مضاعف بر دیدگاه ها تأثیر می گذارد V1-
05 L ConstraintLayout V3 چیست
07 L The New Layout Editor V1-_rtxcsgl
09 L افزودن و حذف محدودیت ها V2
10 L درک ویژگی های جدید نمای V2
11 L مدیریت فضا با زنجیر V2
13 L Virtual Helper Objects V2
19 L نتیجه گیری
معرفی
گفتگوهای مصاحبه
زمانی که شما ابتکار عمل را نشان دادید
آنچه در محل کار به شما انگیزه می دهد
یک مشکل و نحوه برخورد با آن
درباره شرکت چه می دانید
زمانی که با شکست مواجه شدید
مصاحبه با شکست مواجه شد
مصاحبه با مایک ولز شکست می خورد
مصاحبه با شکست Siya Raj Purohit-wYop
مصاحبه با لیلا فوجیوارا شکست خورد
یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید
مقدمه مصاحبه با موبایل
در یک کاندید اندروید به دنبال چه چیزی باشیم
[object Object]
[object Object]-mYxPbFsaK
مقاصد ضمنی و آشکار
مقاصد ضمنی و آشکار
چرخش دستگاه
چرخش دستگاه
یک Min Stack طراحی کنید
یک Min Stack طراحی کنید
Application Not Responsive Error-85iMN
Application Not Responsive Error-GzNeO
ListView در حال بارگیری آهسته-Lx6
ListView به آهستگی بارگیری می شود
افکار کلی مصاحبه کنندگان
توصیه های اضافی از اریک
برنامه های آخر هفته
محتویات دوره-bP-3
بررسی اپلیکیشن نهایی
ایجاد پروژه Firebase
ایجاد پروژه Firebase (اندروید)
راهنمای کد شروع
Firebase SDK را اضافه کنید
معرفی پایگاه داده بیدرنگ
چرا پایگاه داده بیدرنگ Firebase
ساختار پایگاه داده-sWjYlFBm
پیاده سازی پایگاه داده - نوشتن 1-Ip5UHBT
قوانین پایگاه داده برای تست
خواندن از پایگاه داده بیدرنگ Firebase -DMg
پیاده سازی پایگاه داده - خواندن
پیاده سازی پایگاه داده - خواندن
امنیت پایگاه داده
چرا احراز هویت عالی است
احراز هویت FirebaseUI
احراز هویت در کنسول
شروع به کار با FirebaseUI-Android
بررسی اجمالی احراز هویت
AuthStateListener و AuthUI
ورود به FriendlyChat
رسیدگی به ورود لغو شده
تأیید اعتبار در برنامه - خروج از سیستم
شنبه ورود
روز یکشنبه
ویژگی های Firebase Storage
مروری بر پیاده سازی ذخیره سازی
افزودن تصویر به فضای ذخیره سازی
ذخیره و نمایش تصاویر
موارد خود را ایمن نگه دارید
مجوزهای والدین شما نیست
بازی Matchmaker
قوانین امنیتی
زمینه ها یا آشوب
تجزیه و تحلیل اکنون به what-vB5U پاسخ می دهد
تحلیل این-پیحق
به من اطلاع بده (لیلا)
اعلان ها - دریافت پیام
تنظیمات از راه دور تغییرات کوچک، تاثیر بزرگ
سیاست ها و محدودیت ها-r
صحبت کردن بیش از حد
ذخیره سازی کلید ارزش در آتش
پیکربندی از راه دور - نتیجه گیری
Firebase را به عنوان پایگاه اصلی خود بسازید
4 H Intro To Cloud توابع ثابت شد
ساختار توابع 7 H ثابت شد
11 L
چگونه باغ شما رشد می کند
طرح کلی دوره
تجزیه و تحلیل اجازه داده تا درایو داده شود
Flood-It را بررسی کنید
نسخه ی نمایشی Flood-It
برنامه ریزی اندازه گیری-tQ3fVP5b
شناسایی اهداف-2MCKr
طرح
با خریدهای درون برنامه ای به اهداف برسید
برنامه ریزی - نتیجه گیری
آیا ما هنوز آنجا هستیم؟
تجزیه و تحلیل در Action-B7hPNVSQF
مقدمه Flood-it
معرفی Firebase Analytics
تجزیه و تحلیل برای Flood-It
محدوده تاریخ و فیلترها
گزارش های داشبورد
کاوش در رویدادهای تجزیه و تحلیل
پیگیری رویدادها
رویدادهای تبدیل
مخاطبان
قیف
خلاصه Flood-It
مقدمه پیاده سازی تجزیه و تحلیل درون برنامه ای
معرفی اپلیکیشن Green Thumb
رویدادهای جمع آوری خودکار Firebase
رویدادهای پیشنهادی
ثبت رویدادها
ویژگی های کاربر - قسمت 1
ویژگی های کاربر - قسمت 2
تنظیم ویژگی های کاربر
خلاصه پیاده سازی تجزیه و تحلیل درون برنامه ای
ادغام تجزیه و تحلیل مقدماتی
گروه های خاصی از کاربران را با مخاطبان ردیابی کنید-
رفع خرابی ها با گزارش خرابی
گزارش تصادف در Green Thumb
برنامه خود را با پیکربندی از راه دور بهبود دهید
پیکربندی از راه دور در انگشت شست سبز
برای اولین بار مناسب - و
پیوندهای پویا در شست سبز
خلاصه ادغام تجزیه و تحلیل
نتیجه

نمایش سرفصل های انگلیسی

Udacity Become an Android Developer

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: CO240
حجم: 6394 مگابایت
مدت زمان: 1320 دقیقه
تعداد دیسک: 2 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 19 دی 1397
دوره برنامه نویسی اندروید
دوره برنامه نویسی اندروید 1
دوره برنامه نویسی اندروید 2
دوره برنامه نویسی اندروید 3
دوره برنامه نویسی اندروید 4
دوره برنامه نویسی اندروید 5
دوره برنامه نویسی اندروید 6
دسته بندی محصول
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید