در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
از ترتیب سنج برای ایجاد برش های سینمایی و لحظات گیم پلی برای بازی های ویدیویی در موتور غیر واقعی استفاده کنید.
عنوان اصلی : Unreal Engine Cinematic Creator for Video Game Design
سرفصل های دوره :
اصول:
موتور غیر واقعی را نصب کنید
جامعه و پشتیبانی
قهرمان بازیکن ما را تغییر دهید
یک فاش کردن ساده ایجاد کنید
برجسته با چراغ
نگاه سریع به دوربین ها
طرح ها و حجم های محرک
ترتیب سنج و دوربین:
بخش مقدماتی - ترتیب سنج و دوربین
صحنه ما را تنظیم کنید
مقدمه ترتیب سنج
دوربین های انیمیشن
گزینه های درون یابی انیمیشن
تنظیمات دوربین CINE
با استفاده از جرثقیل های دکل دوربین
با استفاده از ریل های دکل دوربین
دنباله را به عنوان یک فیلم ارائه می دهد
توالی های تحریک کننده:
مقدمه بخش - توالی های تحریک کننده
دنباله ماشه از گیم پلی
کنترل بازیکن را غیرفعال کنید
حرکت اشیاء را برای حرکت
درهای اتوماتیک با ترتیب سنج
بستر حلقه ای با ترتیب سنج
SFX را با آهنگ صوتی اضافه کنید
موسیقی را به سطح خود اضافه کنید
ساخت برش ها:
بخش مقدماتی - ساخت برش
اصطلاحات حرکت دوربین
درک انواع عکس
انیمیشن های شخصیت را اضافه کنید
ترجمه انیمیشن های شخصیت
مشاهده بازیگر بازیگر ترتیب سنج
داستانهای صحنه شما
دنباله ما را مسدود کنید
زیربنای گفتگو
برش های دوربین ما را اضافه کنید
تحریک و مرتب سازی
دوره بسته بندی
ادامه سفر GAMEDEV:
سخنرانی جایزه
Unreal Engine Cinematic Creator for Video Game Design
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Pixel Art Environments: 2D Environment Design & Animation.
Unreal Engine 5 C++ Developer: Learn C++ & Make Video Games
الگوهای طراحی برنامه نویسی برای Unity – نوشتن کد بهتر
تمومش کن! انگیزه و فرآیند برای توسعه و ساخت بازی های ویدیویی
هنر مبتنی بر پیکسل ها – مقدمه ساخت بازی های پیکسلی
Blender Anime Character
ساخت بازی های دوبعدی با Unity, C#
مقدمه ای به پشته فناوری داده گرا ECS
Make Online Games Using Unity’s NEW Multiplayer Framework
Make Online Games Using Unity’s NEW Multiplayer Framework
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده