در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در حال حاضر با پایتون 3+: یاد بگیرید به برنامه، ایجاد بازی، لذت بردن از Python! برای بچه ها و مبتدیان، والدین و معلمان!
عنوان اصلی : Programming for Kids and Beginners: Learn to Code in Python
سرفصل های دوره :
مقدمه:
معرفی
دوره آموزشی دوره
نحوه دریافت پیش نیاز
شروع به کار در ویندوز، لینوکس یا ماکوس
چگونه از سوالات عالی سوال کنید
FAQ
راه اندازی مکان های محلی محلی:
نصب پایتون گام به گام
نصب Pycharm IDE (Code Editor)
راه اندازی Pycham برای پروژه
ایجاد فایل های Python .py
Hello World Program
طراحی با پایتون - سطح 1:
معرفی به لاک پشت
بیایید یک لاک پشت بسازیم
لاک پشت خود را حرکت دهید
شکل مثلث را ایجاد کنید
ایجاد شکل مربع
ارزیابی 1
راه حل برای ارزیابی 1
متغیرها:
مقدمه ای بر متغیرها
Dataatypes
متغیر چیست؟
با استفاده از یک متغیر
یادگیری ریاضی با کدگذاری
ارزیابی 2
راه حل برای ارزیابی 2
اپراتورهای منطقی:
معرفی به اپراتورها
چگونه منطقی فکر کنید
اپراتورهای منطقی
و اپراتور
یا اپراتور
نه اپراتور
ارزیابی 3
راه حل برای ارزیابی 3
اظهارات دیگر:
IF-stormin
اگر بیانیه
if-statements else
ارزیابی 4
راه حل برای ارزیابی 4
ایجاد الگوهای:
ایجاد الگوها
چگونه یک حلقه کار می کند
آزمایش بیایید
نتایج
ارزیابی 5
راه حل برای ارزیابی 5
طراحی با پایتون - سطح 2:
اضافه کردن رنگ
ایجاد دایره
رنگ های رنگی را پر کنید
نقطه، کمرنگ کردن
ارزیابی 6
راه حل برای ارزیابی 6
پروژه:
بررسی پروژه
راه حل کد منبع پروژه
پاداش:
بعد چه اتفاقی می افتد
Programming for Kids and Beginners: Learn to Code in Python
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یادگیری توسعه برنامه های وب برای همه
ساخت API های Restful بوسیله PHP, Postman, MySQL
Python Mastery with Tabnine: AI-Enhanced Coding Efficiency
بوت کمپ وب سرویس ها و Restful API ها بوسیله PHP & MySQL
کورس یادگیری کامل ASP.NET Core MVC
کدنویسی ساده تا متخصص CSS
توسعه وب فول استک با CSS, JavaScript, PHP, MySQL
کورس کامل CSS, Python, MySQL : از مبتدی تا حرفه ای
بوت کمپ برنامه نویسی به زبان های پایتون ، جاوااسکریپت و MySQL
Mastering Advanced Java with Object-Oriented Programming