در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با استفاده از Revit 2018 ، Dynamo ، 3D Max و Unreal Engine برای ایجاد فرآیندهای هماهنگی تعاملی
عنوان اصلی : Gaming with BIM Models, 3d Coordination
سرفصل های دوره :
ordución:
معرفی
تنظیم همه چیز برای صادرات:
برای تراز عادی صادرات به حداکثر 3D MAX
نامگذاری کنوانسیون توسط MaxScript DIS_ID
صادرات FBX به غیر واقعی
موتور غیرواقعی:
نصب و پیکربندی
پیکربندی شرایط برای بازیکن برای کار در اطراف
مدل واردات به غیر واقعی:
وارد کردن FBX به غیر واقعی
مواد تنظیم
EST - عناصر باقی مانده برای واردات
واردات معماری:
واردات معماری عناصر
واردات معماری عناصر ویندوز و دیوارها
Ligthing of Simulator
واردات:
واردات HVAC
استخراج سیستم های مدل لوله
نام سیستم و شناسه CSV
واردات لوله کشی
تنظیمات پیکربندی نهایی:
تمیز کردن شخصیت اصلی ما
چراغ ساختمان
بسته بندی پرونده به یک سابق
Gaming with BIM Models, 3d Coordination
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ایجاد کردن مستندات و محاسبات ساختمان سازی برای Revit بوسیله Dynamo
Navisworks 2021 BIM Platform Software for Construction
Autodesk Platform Services Basic Viewer and Javascript
C# Revit Plugin Creation Forms and Visualizations
کورس انجام طراحی های معماری بوسیله Autodesk Revit
From Zero Step by Step C# for Revit API for PlugIn Creation
Parametric Families For Autodesk Revit BIM LOD 200-400
مدل سازی BIM بوسیله نرم افزار Revit Structural 2020
محاسبه هزینه مواد و ساختمان سازی در نرم افزار Revit
تجزیه و تحلیل BIM بوسیله Dynamo و Revit