وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram

سرفصل های دوره

اگر شما در بازاریابی هستید، تنها چیزی که بدتر از داشتن یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی نیست، داشتن یک بد است. اگر شما به دنبال استفاده از ویدیو کوتاه فرم مانند Tiktok و Reels Instagram برای تقویت آگاهی و مشارکت مخاطبان خود هستید، این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از این سیستم عامل ها به طور موثر به دسترسی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید. اشلی کندی با بحث در مورد نقش ویدئو کوتاه فرم در بازاریابی رسانه های اجتماعی شروع می شود، سپس تکنیک های جزئیات را برای ایجاد ویدئو کوتاه کوتاه بدون در نظر گرفتن پلت فرم آغاز می کند. از آنجا، او عمیق تر به رول های Tiktok و Instagram می پردازد، برجسته کردن پاداش های بالقوه بالقوه هر کدام، همراه با شباهت هایی که می توانید بین سیستم عامل ها استفاده کنید. اشلی همچنین بینش های الگوریتم Tiktok را فراهم می کند، چگونگی استفاده از هشتگ ها به طور موثر، سرمایه گذاری بر روی روند، و نفوذ نفوذگران را برای کمک به تلاش های بازاریابی خود فراهم می کند. حتی اگر پس زمینه ای در ویدیو نداشته باشید، اشلی به شما ابزارهایی می دهد که شما نیاز به تولید محتوای رسانه های اجتماعی با عملکرد بالا دارید.

عنوان اصلی : Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels

سرفصل های دوره :

مقدمه:
ساخت یک استراتژی اجتماعی برای Tiktok و Reels
1. ویدئو کوتاه در چشم انداز بازاریابی امروز:
استراتژی های بازاریابی دیجیتال مدرن
نقش ویدیو کوتاه فرم در بازاریابی رسانه های اجتماعی
تکنیک های ایجاد ویدئو کوتاه کوتاه
حفاری عمیق تر: Tiktok
حفر عمیق تر: رول Instagram
2. استراتژی های بازاریابی موثر برای فیلم های Tiktok:
استراتژی های بالا برای ایجاد Tiktoks موثر
درک الگوریتم Tiktok
استفاده از hashtags به طور موثر
سرمایه گذاری در روند و چالش ها
نفوذ پذیری
ایجاد تبلیغات
استفاده از ابزار و تکنیک های Tiktok دیگر
3. استراتژی های بازاریابی موثر برای رول های Instagram:
اتصالات بین رول ها و استراتژی های Tiktok
درک نقاط فروش منحصر به فرد از رول های Instagram
نتیجه گیری:
اجرای استراتژی اجتماعی خود را برای Tiktok و Reels

نمایش سرفصل های انگلیسی

Social Media Marketing Strategy: TikTok and Instagram Reels

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: 4802
حجم: 896 مگابایت
مدت زمان: 75 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1400
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram 1
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram 2
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram 3
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram 4
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram 5
استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی: Tiktok و Instagram 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید