در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
راهنمای کامل برای یادگیری نحوه ایجاد دارایی های بازی AAA در مخلوط کن و سپس صادرات به موتور Unreal 5
عنوان اصلی : Blender to Unreal Engine 5 | 3D Props | Medieval Market
سرفصل های دوره :
معرفی دوره :
مقدمه
بخش 2 - اصول اولیه مخلوط کن:
درس 1 - مقدمه ای بر Course & Blender
بخش 3 - ارجاع و کادرهای خاکستری:
درس 2 - همه چیز در ارجاع است
درس 3 - شروع جعبه خاکستری
درس 4 - کار با آینه
بخش 4 - کار با Blenders Cloth Simulator:
درس 5 - شبیه ساز پارچه Blenders
درس 6 - ایجاد منگوله های بازار
درس 7 - تبدیل پارچه ما به مش
بخش 5 - مواد و بافت ها:
درس 8 - مقدمه Seams & Sharps
درس 9 - نقشه مواد و بافت
بخش 6 - نورپردازی و HDRI:
درس 10 - بگذار نور باشد
درس 11 - ایجاد تخته های چوبی
بخش 7 - ایجاد ساختار غرفه بازار:
درس 12 - اصلاح کننده Bevel
درس 13 - ایجاد جعبه ها
بخش 8 - نرمال چیست؟ :
درس 14 - نرمال چیست؟
بخش 9 - شناخت اشعه ماوراء بنفش:
درس 15 - جزایر بسته بندی
بخش 10 - کار با منحنی ها:
درس 16 - کار با منحنی ها
درس 17 - اتمام قلاب گوشت
بخش 11 - گرهها و مواد:
درس 18 - تغییر مواد با استفاده از گاما
بخش 12 - میز و سبزیجات:
درس 19 - اتمام ساخت سفره نان
درس 20 - شروع به کار میوه و سبزیجات
درس 21 - مشکلات UV
بخش 13 - سیستم ذرات مخلوط کننده:
درس 22 - راه اندازی سیستم ذرات ما
درس 23 - ایجاد سبزیجات
درس 24 - مشکلات پیاز
بخش 14 - ایجاد نان و گوشت:
درس 25 - ایجاد جعبه خاکستری نان
درس 26 - بافت نان
درس 27 - ایجاد جعبه خاکستری گوشت
بخش 15 - تکمیل مدل و بررسی های نهایی:
درس 28 - به پایان رساندن مدل غرفه بازار
درس 29 - مدل بررسی نهایی
بخش 16 - رندر چرخه های مخلوط کن:
درس 30 - تنظیم رندر در چرخه های بلندر
بخش 17 - کار با Blender & Unreal Engine 5 :
درس 31 - تنظیم گرادیان موتور غیرواقعی
بخش 18 - به Unreal Engine 5 خوش آمدید:
درس 32 - ایجاد اولین متریال موتور غیرواقعی ما
درس 33 - راه اندازی کامل موتور غیرواقعی
بخش 19 - ارائه نمونه کارها:
درس 34 - رندر نمونه کار درس نهایی
Blender to Unreal Engine 5 | 3D Props | Medieval Market
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.