در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بهبود مهارت های تجسم معماری خود را با این 4 در 1 بسته دوره موتور Unreal
عنوان اصلی : Unreal Engine : Architectural Visualization
سرفصل های دوره :
Revit to Unreal for Architecture، Visualization و VR :
خوش آمدید
چه باید بدانیم
فایل های تمرین
Revit Export:
واردات Unreal Datasmith
Datasmith غیر واقعی:
نمایشگر محصول دیتاسمیت
محدودیت ها و راه حل ها
مواد:
مقدمه ای بر مواد غیر واقعی
یک ماده سفارشی ایجاد کنید
مواد را در مدل خود تعویض کنید
نمونه های مادی
نورپردازی:
مقدمه ای بر نورپردازی غیرواقعی
انواع چراغ ها
نقشه های نوری و UV
افزودن در آسمان
پس از پردازش
افزودن تعاملات:
مقدمه ای بر برنامه نویسی تصویری Blueprint
اجزای بلوپرینت
اضافه کردن منطق اولیه
طرح نقشه سطح
مواد تعاملی
ساختمان برای توزیع:
محتوای آشپزی برای سیستم عامل
بسازید و اجرا کنید
ملاحظات VR
موتور غیرواقعی: تکنیکهای طراحی ArchViz:
Unreal ArchViz: CAD به راد
آنچه باید بدانید
مهم: قبل از شروع این ویدیو را تماشا کنید!
مواد:
پیمایش مواد موجود
افزودن انعکاس های آینه واقعی
شیشه بهبود یافته
گروه های پارامتر مواد
نورپردازی:
نورپردازی استاتیک در مقابل نور پویا
UVs بافت و UVهای Lightmap
پخت سبک بهبود یافته
تحلیل نقشه نور
تصحیح نقشه نور
پر کردن نقشه نور
نورپردازی پویا
بهینه سازی و عیب یابی:
تحلیل
بهینه سازی تماس را رسم کنید
کاهش چند تعداد
تحلیل شیدر
بهبود بازتاب
غیرواقعی: گردش کار طراح مواد:
خوش آمدید
آنچه باید بدانید
فایل های تمرین
ایجاد نمودار مواد:
نمای کلی اطلاعات مدل پخت
پخت AO
انحنای پخت
شناسه های پخت
مشاهده مطالب
جنس سنگ
مواد طلا
مواد مس
ترکیب مواد با ماسک شناسه
نمای کلی نقشه
صادرات مواد:
نمایش پارامترها
وضوح تصویر را آماده کنید
فشرده سازی تصویر
صادرات مواد
صادر کردن فایل های تصویری
استفاده از Substance در Unreal:
افزونه Substance
یک صحنه بسازید
مواد ماده 1
مواد ماده 2
مواد با بافت های صادراتی
مثال انتشار
مواد با جابجایی:
متریال سنگ
صادرات و واردات مواد
مواد سنگ در Unreal
موتور غیرواقعی: مواد برای تجسم معماری:
موادی ایجاد کنید که تا حد امکان واقعی به نظر برسند در Unreal Engine
ملاحظات مهم گردش کار:
چرا بافت رویه ای؟
مزیت بیت مپ در Unreal
درک مقیاس و وضوح
محیط در مقابل بافت دارایی
انتخاب ما از برنامه تکسچرینگ
مصالح ساختمانی در داخل غیرواقعی:
چگونه و چه زمانی از ویرایشگر مواد Unreal استفاده کنیم
چگونه و چه زمانی از ویرایشگر مواد Unreal استفاده کنیم
تنظیم رنگ پایه
افزودن زبری
ترکیب نقشه های معمولی
نمایش پارامترها برای قابلیت استفاده مجدد
ایجاد انعطاف پذیری در مواد
استفاده از منبع مواد و اشتراک گذاری با Unreal:
دانلود افزونه Substance
استفاده از اشتراک مواد
دسترسی و پیمایش به منبع مواد
استفاده از فایلهای .sbs دانلود شده در Designer
بردن فایلهای .sbsar به Unreal
استفاده مناسب از مواد Bitmap 2:
چه چیزی باعث ایجاد یک عکس شروع خوب می شود؟
استفاده از برنامه مستقل B2M
استفاده از B2M در داخل Substance Designer
استفاده از B2M در موتور Unreal Engine
کار با الگوها در B2M
مزایای بافت رویه ای:
آشنایی با گزینه Relative to Parent
ایجاد کاشیپذیری
افزایش انعطاف پذیری به مواد ما
ساده سازی مواد برای استفاده از موتور بازی
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
سخنرانی پاداش
Unreal Engine : Architectural Visualization
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مصور سازی سینمایی در Unreal
آموزش طراحی بافت و ماتریال فلز در Substance Designer
فیلم یادگیری Houdini
آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش استفاده از Unreal Engine در پروژه های معماری
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
ساخت زمین یک بازی در Unreal Engine
آموزش ساخت موشن گرافیک های Real-Time بوسیله Unreal Engine 4
آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در Blender