در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مذاکره فروش یا کلا بحث مذاکره چیز عجیبی نیست. ما در طول روز، همواره در حال مذاکره هستیم. مذاکره با خانواده، دوستان، همکاران و حتی مذاکره با خود. مذاکره کلید قفل ارتباط است. تمام فعالیتهای ارتباطی ما در محیط کار به نوبه خود یک مذاکره است. مذاکره برای استخدام، دریافت پاداش، دریافت وام، دفاع از برنامه پیشنهادی، خرید و فروش محصولات و خدمات سازمان. راز موفقیت فروشنده حرفهای در بکارگیری تکنیکهای مذاکره، در زمان و مکان مناسب میباشد.
برخی تصور نادرستی از مذاکره فروش در ذهن دارند. انگار فقط فروشنده یک قیمت را روی قرارداد مینویسد و مشتری کاغذ گرفته و بلافاصله آن را امضا مینماید و همهچیز تمام میشود.
فروش فعالیتی است بسیار پیچیده، ظریف و دشوار. در کسب و کار های امروزی به دنبال افزایش تعداد تولیدکنندگان و گسترش تنوع محصولات تولیدی و در نتیجه افزایش قدرت انتخاب خریداران این دشواری دوچندان شده است. به همین دلیل امروزه در بسیاری از اصناف و صنایع، مسأله اصلی فروش است نه تولید.
در این آموزش با اصول مذاکره حرفه ای آشنا شده و مهارت های فروشندگی تان افزایش می یابد.
نویسنده ی پر فروش و مربی فروش خانم لیزا ارل مکلود به شرکت هایی مثل گوگل و روچ در ایجاد یک سازمان فروش هدفمند و مشوق کمک کرده. در این دوره متخصصان فروش یاد خواهند گرفت که چطور با بیشترین منفعت و از صمیم قلب، با سازمان و مشتری هاشون به واسطه ی آشکارسازی اهداف بزرگ و ناب شون مذاکره انجام بدن. لیزا پرده از راز حقیقتی شگفت اور که چرا توافق و سازش جواب نمیده بر میداره و آموزش میده که در عوض سوالاتی بپرسیم که اطلاعات بیشتری از خریدار به دست بیاریم و ما رو در کشف زمان مناسب و نامناسب برای مذاکره کمک کنه. اون همچنین روش ها و تکنیک های رایج در مذاکره رو بهتون نشون میده که به کمک اونا نه تنها به فروش های امروزتون نزدیک تر میشین بلکه یه رابطه ی طولانی مدت و کارآمد برای آیندتون ایجاد میکنین. موضوعات شامل: مذاکره با اهداف بزرگ سه نوع مذاکره فروش چرا معامله ها دوام نمی اورند؟ کشف تله های مذاکره درخواست کردن از رئیس ها مذاکره از طریق ایمیل اجتناب از مذاکرات متعدد برای فروش.
عنوان اصلی : Sales Negotiation
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 20 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
خوشامدگویی
چرا سازش جواب نمیدهد؟در عوض چه کنیم؟ :
تصور غلط پشت توافق و سازش
نحوه ی آغاز یک مذاکره هدفمند
نامطمئن بودن، دوست شماست
سه نوع مذاکره
چه زمانی مذاکره کنیم و چه زمانی نکنیم
پنج علل از هم پاشیدن معاملات
چطور در مذاکرات پیش دستی کنیم :
چطور فرق میان خریدار و مذاکره کننده را مشخص کنیم؟
کشف تکنیک های مورد استفاده توسط مذاکره کنندگان متبحر
چه زمانی از رئیس خود و چه زمان از رئیس آنها کمک بگیریم
چطور بدون از دست دادن فروشگاه با عصبانیت مقابله کنیم
وقتی خریدار در لحظه مذاکره به اینترنت دسترسی دارد چه کنیم
مذاکره از طریق ایمیل
چه زمانی برای مذاکره خیلی دیر است؟
مذاکراتی که با موفقیت تمام می شوند :
چطور از دام مذاکره مجدد اجتناب کنیم
چه زمان کنار کشیدن ارزشمندتر است؟
مذاکره با در نظر داشتن اعتبارتان
باور شما به شان کسب و کار خود
نتیجه گیری :
گام های بعدی
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده