در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور در طراحی UX از روانشناسی و رفتار مخاطبان استفاده کنید.
عنوان اصلی : UX Design for Beginners: Learn User Behavior and Psychology
مقدمه ای بر User Expericne، نقش های UX و نحوه طراحی UX:
تفاوت در طراحی UX و UI چیست؟
آیا می توانم یک طراح UX باشم؟
نقش های مختلف طراحان UX
بخش های اصلی هر طراحی UX
طراحی انسان محور، مدل طراحی الماس دوگانه و تحلیل علت ریشه ای:
طراحی انسان محور (HCD) چیست؟
Agile UX چیست؟ (تصویر تصویری درخواست دانشجو)
مدل طراحی دو الماس توسط دان نورمن
استفاده از تحلیل علت ریشه ای در طراحی UX
هفت مرحله اکشن اثر دان نورمن
تست قابلیت استفاده 5 ثانیه
اصول و مفاهیم تجربه کاربر، قابلیت استفاده و طراحی تعامل:
Affordances، Anti-Affordances و Signifiers چیست؟
نمونه هایی از affordances و signifiers
Affordances & Signifiers توضیح داده شد - هد شات ویدیو
نقشه برداری و نقشه برداری طبیعی چیست؟
مدل های مفهومی و ذهنی در UX
حافظه کاری و دامنه توجه ما
نمونه هایی از حافظه کاری و توجه
شناخت به جای یادآوری
نمونه هایی از شناخت به جای یادآوری
انتظارات کاربر چگونه کار می کند؟
مثال انتظارات کاربر - فیلم Headshot
نمونه هایی از انتظارات کاربر
محدودیت های دید محیطی
نمونه هایی از دید محیطی محدود
زمینه استفاده در تجربه کاربری چیست؟
توضیح زمینه استفاده - Headshot Video
چرا سهامداران به اندازه کاربران مهم هستند؟
معماری اطلاعات چیست؟ (فیلم هد شات)
نمونه هایی از معماری اطلاعات (بهترین شیوه های ناوبری)
الگوهای رفتار انسانی، تصمیم گیری، الگوهای اسکن و تغییر کوری:
تنبلی انسان، فلج تصمیم و الگوی خواندن
تصمیم گیری انسانی - مغز قدیمی و جدید چگونه کار می کند؟
انسان ها از تغییر متنفرند
اهداف ما و تغییر کوری
نمونه هایی از رفتار انسان، فلج تصمیم و چرایی از تغییر متنفریم
نمونه هایی از الگوهای خواندن F & Z و اینکه چرا انسان ها موانع را دوست ندارند
طراحی برای انسان - چگونه محصولات بهتری برای انسان طراحی کنیم:
قابلیت کشف - آیا کاربران شما می توانند ویژگی های محصول شما را کشف کنند
قابلیت یادگیری - آیا کاربران شما می توانند یاد بگیرند که از محصول شما به راحتی استفاده کنند
بازخورد - آیا کاربران می دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است یا فقط اتفاق افتاده است؟
نمونه هایی از بازخورد بصری و صوتی
بازخورد در زمینه - مثال Walmart
سازگاری در طراحی و عملکرد با مثال ها
محدودیت ها و نحوه استفاده از آنها برای بهبود UX
لغزش ها و اشتباهات چیست و چگونه از آنها اجتناب کنیم؟
طراحی برای خطاها با مثال
کاربر همیشه با مثال ها کنترل دارد
استفاده از Grouping و Chunking برای بهبود UX
محدودیت های جسمی و ذهنی انسان ها
چگونه توسعه دهندگان می توانند تجربه کاربری را بهبود بخشند؟ :
استفاده از الگوهای طراحی - چرخ را دوباره اختراع نکنید
اجازه ندهید کاربران فکر کنند - خودتان محاسبات سنگین انجام دهید
چرا کاربران همیشه به سرعت و زمان استفاده از Delay نیاز دارند؟
قدرت پیشفرضها و پیشنهادات هوشمند
راهنمایی و آموزش کاربران در هر مرحله
تعداد موانع ورود کاربران را کاهش دهید
از زبان طبیعی به جای کدها استفاده کنید
نمونه هایی از زبان طبیعی یا فرم های مکالمه
زمان اعلان ها و درک ما
استفاده از Google Analytics برای دانستن بیشتر در مورد کاربران
طراحی داده محور و طراحی پیش بینی با مثال
UX Design for Beginners: Learn User Behavior and Psychology
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش طراحی Layout برای برنامه های موبایل
آموزش آسان کردن پروسه های UX Design با تحقیق کاربران
آموزش طراحی بصری و UI ویژه برنامه نویسان و طراحان UI
Adobe XD از مبتدی تا متخصص طراحی، نمونه اولیه و Handoff
آموزش طراحی ، نمونه سازی و ارائه رابط های کاربری بوسیله Adobe XD
ساخت سیستم های طراحی در فیگما
آموزش ساخت رابط کاربری برای برنامه های Android بوسیله Adobe XD and Google Material Design
آموزش استفاده حرفه ای از رنگ ها در پروژه های طراحی UI
آموزش تبدیل کردن توضیحات و جلسه ای که با مشتری دارید به یک وب سایت
Build better UX for User Onboarding With Journey Mapping
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده