وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش ساخت برنامه های Android 2021

سرفصل های دوره

با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با اندروید یاد می گیرید.

عنوان اصلی : The Comprehensive 2021 Android Development Masterclass

سرفصل ها :


خوش آمدی :
لطفا این را تماشا کنید: مسیر یادگیری
پیام مهم
اندروید استودیو را روی Windows Machine نصب کنید:
[فقط WINDOWS USERS] Android Studio را برای ویندوز دانلود کنید
[اختیاری - WINDOWS USERS ONLY]مشکلات شبیه ساز VTX در ویندوز رفع می شود
رفع مشکلات VTX در بایوس - منابع
اندروید استودیو را روی MAC Machine نصب کنید:
[فقط کاربران MAC] Android Studio را در MAC دانلود و نصب کنید
دانلود کد دوره
توسعه اندروید - مراحل اول:
[اختیاری] تغییر تم Android Studio - بنابراین به نظر می رسد که مال من است!
یک برنامه بسازید - اولین برنامه اندروید خود را بسازید - ShowMyName
یک برنامه بسازید - اولین برنامه اندروید خود را بسازید - ShowMyName - رابط کاربری
یک برنامه بسازید - اولین برنامه اندروید خود را بسازید - ShowMyName - افزودن EditText
غواصی عمیق در زبان برنامه نویسی جاوا:
آنچه در این بخش پوشش خواهیم داد
یک برنامه جاوا ایجاد و اجرا کنید
ساختار کد جاوا
متغیرهای جاوا و الحاق
نوع متغیر عدد صحیح جاوا
انواع متغیرهای طولانی و دوگانه جاوا
جاوا بایت و انواع متغیر Char
نوع متغیر بولین جاوا
اپراتورهای جاوا
بقیه
اپراتورهای رابطه ای
عملگرهای منطقی و رابطه ای
عملگر منطقی AND
عملگر منطقی OR
عملگر منطقی NOT
حلقه for
بیانیه else-if
بیانیه سوئیچ
کد بیانیه سوئیچ
تمرین سریع - بیانیه ها را تغییر دهید
حلقه Do while
روش ها و پارامترهای رشته
پارامترهای تابع - روش افزودن
انواع بازگشت در روش ها - نوع بازگشت دوگانه
CODING EXERCISE: Game Character - CodeRunner -Relational Operators
راه حل تمرین کدگذاری
نوع تابع بازگشت رشته
تمرین کدگذاری: مساحت مستطیل را محاسبه کنید
راه حل تمرین کدگذاری
چالش: تقسیم و ضرب اعداد صحیح
چالش: تقسیم و ضرب اعداد صحیح
چالش: تقسیم و ضرب اعداد صحیح:
راه حل چالش: تقسیم و ضرب اعداد صحیح
مقدمه ای بر برنامه نویسی شی گرا در جاوا:
مقدمه ای بر کلاس ها و OOP - برنامه نویسی شی گرا
ایجاد اولین کلاس جاوا شما
تمرین کدگذاری: یک کلاس مستطیل ایجاد کنید
راه حل تمرین کدگذاری
افزودن روش توضیحات به کلاس
تمرین کدگذاری: مساحت مستطیل
راه حل تمرین کدگذاری
سازندگان در جاوا
سازندگان و ارث
کد منبع - سازندگان و وراثت در جاوا
تمرین کدگذاری: سازنده مستطیل
راه حل تمرین کدگذاری
به Modifier و Getters و Setter دسترسی پیدا کنید
تمرین کدگذاری: افزودن اصلاح کننده های دسترسی و گیرنده ها و تنظیم کننده ها
راه حل تمرین کدگذاری
بارگذاری بیش از حد سازندگان
راهنمای کنوانسیون کدنویسی جاوا
کتابخانه کلاس جاوا
وراثت جاوا:
مقدمه ای بر وراثت جاوا - چیست؟
ایجاد ساختار ارثی جاوا
تمرین کدگذاری: یک زیر کلاس جعبه ای از کلاس مستطیل ایجاد کنید
راه حل تمرین کدگذاری
نادیده گرفتن روش های کلاس فوق العاده
تمرین کدگذاری: روش منطقه را نادیده بگیرید
راه حل تمرین کدگذاری
آشنایی با روش بازنویسی toString
پس از همه، رشته یک شی است!
ساختارهای داده جاوا:
مقدمه ای بر آرایه ها
ایجاد و حلقه زدن از طریق آرایه ها
تمرین کدگذاری: میانگین معدل را محاسبه کنید
راه حل تمرین کدگذاری
تمرین کدگذاری: مولفه های سه را پیدا کنید
راه حل تمرین کدگذاری
از پیش تنظیم طول آرایه ها
تمرین کدگذاری: برای حلقه ها - شمارش معکوس
راه حل تمرین کدگذاری
ArrayLists - و مقدمه
حلقه زدن از طریق ArrayLists
ارسال آرایه ها به عنوان پارامترهای روش
ارسال اشیا به عنوان پارامترهای روش
جاوا هاشمپ
مرتب سازی آرایه ها
توسعه اندروید - اجازه دهید سرگرمی شروع شود! :
اندروید چیست - معماری اندروید
آشنایی با اندروید استودیو - تور
آزمون: ساختار پروژه پایه اندروید
Embedded Emulator را راه اندازی کنید
یک برنامه بسازید - باران را بساز - راه اندازی رابط کاربری
یک برنامه بسازید - باران را بساز - اضافه کردن دکمه ها و پس زمینه
یک برنامه بسازید - باران را بساز - اضافه کردن شنوندگان رویداد و ثبت نام اندروید
برنامه بسازید - باران را بساز - نمایش شمارشگر پول و فرمت کننده ارز
یک برنامه بسازید - باران را بساز - اضافه کردن اسنک بار و نان تست اندروید
چالش: برنامه را باران کن - تغییر رنگ
تغییر رنگ
راه حل چالش - تغییر رنگ:
راه حل
برای کنجکاوها - ورودی و خروجی اندروید:
فایل مانیفست
آشنایی با روش setContentView
مقدمه طرح‌بندی‌ها، محدودیت‌ها و داده‌های Android:
Layouts در اندروید و View Class Hierarchy
ساخت برنامه - برنامه Bio - راه اندازی رابط کاربری
ساخت یک برنامه - برنامه Bio - تنظیم رابط کاربری - افزودن Scrollview
ساخت برنامه - برنامه Bio - تنظیم رابط کاربری - اضافه کردن یک دکمه و یک متن ویرایش
ساخت اپلیکیشن - اپلیکیشن بیو - مراحل نهایی
Android Data Binding - مقدمه
بهبود اپلیکیشن Bio با Data Binding Object
خلاصه اتصال داده ها
بهبود اپلیکیشن Bio با Data Binding - Binding Data
ساخت برنامه آزمون - معماری MVC:
آنچه خواهید ساخت - نسخه آزمایشی برنامه امتحان
معماری Model-View-Controller
آزمون: معماری MVC
ساختن یک برنامه - برنامه آزمون - ساخت طرح بندی با ConstraintLayout و Chaining
یک برنامه بسازید - برنامه آزمون - دکمه های بسته بندی شده زنجیره ای را تنظیم کنید
یک برنامه بسازید - برنامه امتحانی - راه اندازی MainActivity با Data Binding
یک برنامه بسازید - برنامه آزمون - دکمه بعدی را تنظیم کنید و سوالات را نشان دهید
ساخت برنامه - برنامه امتحان - لمس نهایی
برای کنجکاوها - کلاس های رابط و چکیده
آشنایی با فعالیت ها و چرخه های زندگی اندروید:
آشنایی با فعالیت‌های اندروید و تماس‌های چرخه زندگی
آزمون: چرخه زندگی فعالیت Android
نمایش چرخه زندگی هر فعالیت
به یک فعالیت دیگر بروید
رفتن از فعالیت A به B
آزمون: رفتن به یک فعالیت دیگر
دریافت داده ها از اولین فعالیت و نمایش
استفاده از Bundle برای بازیابی داده ها و اعداد صحیح
نمایش داده ها از فعالیت دوم
اتصال برنامه های ما به وب - JSON، API، خدمات شبکه، تجزیه JSON:
آشنایی با API ها و کتابخانه ها
راه اندازی کتابخانه شبکه والی و تجزیه یک رشته
راه اندازی JSONArray Android Volley Request
تجزیه یک JSONArray با درخواست JSONArray
تجزیه یک بار JSON با درخواست JsonObject
آزمون: JSONArray در مقابل JSONObject
درک Singletons با Volley
ساخت اپلیکیشن Trivia:
آنچه را که خواهیم ساخت
کتابخانه شبکه Android Volley و کلاس AppController را راه‌اندازی کنید
کلاس Model و Repository را راه اندازی کنید
لینک بانک سوالات JSON
ایجاد اشیاء سوال از JSON
استفاده از واسط برای انتشار داده ها در فعالیت اصلی
تنظیم رابط کاربری
اتمام تنظیمات رابط کاربری
مشاهده Binding Data و نمایش سوال بعدی را تنظیم کنید
پاسخ و بازخورد رابط کاربری را بررسی کنید
اضافه کردن یک انیمیشن لرزش
نهایی کردن انیمیشن ها
اجرای برنامه های اندروید بر روی دستگاه فیزیکی
اجرای برنامه های اندروید بر روی دستگاه فیزیکی - چگونه
ماندگاری در Android - تنظیمات برگزیده مشترک:
مقدمه ای بر Persistence در اندروید
QUIZ: SharedPreferences
نحوه استفاده از Android SharedPreferences
چالش - بهبود برنامه Trivia:
چالش بهبود چیزهای بی اهمیت
راه حل چالش - بهبود برنامه Trivia:
راه حل چالش - نمایش امتیاز
ابزارک‌های رابط کاربری را برای پاکسازی امتیاز و رابط کاربری تنظیم کنید
ذخیره بالاترین امتیاز در تنظیمات برگزیده مشترک
ذخیره بالاترین امتیاز در مکث و نمایش آن
راه حل چالش جایزه: به صورت پویا به سؤال بعدی بروید
راه حل چالش جایزه: صرفه جویی در وضعیت برنامه
راه حل چالش جایزه: کنجکاو هستید - در پوشه Prefs مشترک جستجو می کنید
ماندگاری در اندروید - پایگاه داده:
مقدمه ای بر پایگاه داده SQLite
آزمون: پایگاه داده در اندروید
ایجاد راه اندازی پایگاه داده مدیر تماس
راه اندازی کلاس Handler Database
CRUD - روش‌های تماس را اضافه و دریافت کنید
CRUD - دریافت همه مخاطبین و نمایش مخاطبین ذخیره شده
CRUD - به روز رسانی تماس
CRUD - یک مخاطب را حذف کنید
CRUD نهایی - روش شمارش دریافت
آزمون: خام
کتابخانه SQlite و ROOM - معماری برنامه اندروید - لایه ماندگاری:
اتاق اندروید - مقدمه
SQLite VS Android ROOM
آزمون: اتاق اندروید
وابستگی های کتابخانه اتاق
راه اندازی پروژه - کلاس مدل و نهاد
راه اندازی Android ROOM DAO & LiveData
RoomDatabase کلاس Singleton
کلاس مخزن
ورود به پایگاه داده اتاق و نمایش بر روی صفحه
خلاصه و نمای کلی پایگاه داده اتاق
ایجاد رابط کاربری NewContact Activity
افزودن مخاطبین به پایگاه داده
افزودن مخاطبین سفارشی از طریق فعالیت تماس
فهرست‌نماهای اندروید و ابزارک‌های RecyclerView - بهبود برنامه مدیریت تماس:
مقدمه ای بر Listview
نمایش داده ها در نمای لیست
Listview و ArrayAdapter
Listviews در مقابل RecyclerViews
آزمون: Listviews و RecyclerViews
راه اندازی آداپتور RecyclerView و Layouts
آزمون: آداپتور RecyclerView
تنظیم آداپتور RecyclerView
افزودن EventListener به RecyclerView
آزمون: روش‌های آداپتور RecyclerView
راه اندازی عملیات CRUD کامل
تنظیم دکمه های حذف و به روز رسانی
پیاده سازی عملکرد به روز رسانی
اجرای قابلیت حذف و اظهارات نهایی
ساخت اپلیکیشن - Todoister - Todoist Clone:
نسخه ی نمایشی اپلیکیشن Todoister
دانلود پروژه شروع
پروژه آغازین - راهنما
تنظیم Task Entity & Priority enum
راه اندازی RoomDatabase و کلاس های TaskDao
راه اندازی مخزن
ایجاد Task ViewModel
ذخیره یک کار
بازیابی یک وظیفه
RecyclerView و نمایش وظایف روی صفحه را تنظیم کنید
نمایش تاریخ قالب بندی شده
نمایش گفتگوی صفحه پایین روی FAB کلیک کنید
ذخیره یک کار از گفتگوی BottomSheet
ذخیره تاریخ سررسید همراه با وظیفه
راه اندازی ابزارک های تراشه و دریافت تاریخ
Task Row onClick Event Setup
تنظیم قابلیت حذف
راه‌اندازی ساختار ViewModel و انتقال داده‌ها به قطعه
به روز رسانی یک کار
پنهان کردن صفحه کلید و حذف صفحه پایین
راه اندازی گروه رادیویی اولویت
مراحل نهایی - اضافه کردن رنگ های اولویت دار به هر ردیف
مکان و نقشه اندروید:
مکان اندروید - معرفی
راه اندازی Google Dependencies
اطمینان از کارکرد خدمات Google Play
راه اندازی FusedLocationProvider
راه اندازی ارائه دهنده موقعیت مکانی و شروع به روز رسانی مکان
راه اندازی FusedLocationProvider - پایان
نمایش مختصات مکان
ALTERNATIVE - Location API - مکان و به‌روزرسانی مکان
نقشه های اندروید
راه اندازی اولین نقشه ما و نمایش سیدنی
بازی در اطراف با ویژگی های نقشه
چالش: ایجاد نشانگرها و قرار دادن روی نقشه:
ایجاد نشانگرها و قرار دادن روی نقشه
راه حل چالش: ایجاد سازندگان و قرار دادن روی نقشه:
راه حل - ایجاد گزینه های مارکر
ساخت اپلیکیشن - اپلیکیشن پارک های ملی:
نسخه نمایشی برنامه
راه اندازی پروژه و Google Map API
کلید API و نمای کلی JSON را تنظیم کنید
دانلود - کلاس های POJO
درک POJOs
راه اندازی کلاس های volley و repository
نمایش نشانگرهای پارک های تجزیه شده روی نقشه
راه اندازی BottomNavigation
افزودن ناوبری برای BottomNav
راه اندازی طرح بندی ردیف پارک ها
راه اندازی آداپتور RecyclerView - قسمت 1
نمایش لیست پارک ها
اتمام صفحه فهرست پارک ها
بهبود رابط کاربری ردیف
راه اندازی سطر کلیک رویداد و قطعه جزئیات
راه اندازی ParkViewModel و استفاده از آن برای انتقال داده ها
قسمت Details را تمام کنید
ایجاد یک InfoWindow سفارشی
راه اندازی Viewpager و کشیدن تصاویر
راه اندازی فیلدهای فعالیت
اتمام بخش جزئیات
ایجاد یک InfoWindow سفارشی
افزودن رویداد کلیک به InfoWindow و نمایش بخش جزئیات
راه اندازی نوار جستجوی شناور
دریافت SateCode
گرفتن پارک ها از یک ایالت - اشکال
در حال اتمام برنامه
Android Media - پخش صداها و ویدیوها:
مقدمه ای بر اندروید مدیا
ایجاد مدیا پلیر و پخش موسیقی
MediaPlayer و پخش MP3 از لینک وب
ایجاد Seekbar و SeekTo
SoundPool - ارائه
آزمون: SoundPool
راه اندازی SoundPool
SoundPool - پخش FX
مقدمه ای بر Video و SurfaceView
پخش ویدیو با SurfaceView
پخش ویدیو با ExoPlayer
انیمیشن های اندروید:
انیمیشن فریم اندروید
انیمیشن محو شدن اندروید
طراحی متریال اندروید و تم ها:
مقدمه ای بر رابط کاربری و تجربه کاربری اندروید
طراحی متریال اندروید
آزمون: طراحی متریال اندروید
نمایش‌های اندروید و کلاس‌های ViewGroup
منابع Android - قابل ترسیم، منو، نقشه Mipmap
درک چگالی در اندروید - DPI
آزمون: واحد DPI Android
Android XML Drawables - ایجاد اشکال
انتخابگرهای حالت دکمه با استفاده از XML
گرادیان XML
درک اهداف اندروید
درک اهداف اندروید
Android Implicit Intents - ارسال پیام از طریق ایمیل
چالش: ارسال پیام از طریق دکمه اشتراک گذاری
چالش: ارسال پیام از طریق دکمه اشتراک گذاری
راه حل چالش: ارسال پیام از طریق دکمه اشتراک گذاری:
ارسال پیام از طریق دکمه اشتراک گذاری
قطعات اندروید - مقدمه:
مقدمه ای بر فرگمنت های اندروید
آزمون: قطعات
اولین قطعه را ایجاد کنید
قطعه اندروید از کد
مقدمه ای برای فهرست قطعات
نمایش دوره ها در FragmentList
کلاس کاربردی ScreenSize
Sw600dp - ابعاد تلفن و تبلت
ایجاد طرح بندی با دو قطعه
Setup DetailsActivity and Fragment - Part 1
تنظیم بر روی مورد کلیک و تماس برای رفتن به جزئیات فعالیت
گذراندن شی دوره به اکتیویتی و قطعه بعدی
برنامه Fragment نهایی شده
منابع مربوط به قطعات
مقدمه ای بر پایگاه های داده بیدرنگ - Firebase و Firestore:
مقدمه ای بر Firebase
Firestore - مقدمه
آزمون: پایگاه داده بیدرنگ Firestore
راه اندازی Firestore در Android Studio
افزودن وابستگی های Firestore با استفاده از Firebase Assistance
ذخیره داده ها در Firestore
بازیابی داده ها از مجموعه Firestore
افزودن شنونده عکس فوری
Firestore - به روز رسانی داده ها
Firestore - حذف داده ها
Firestore - ایجاد اسناد با استفاده از POJO - اشیاء قدیمی جاوا ساده
ایجاد چندین سند و بازیابی چندین سند
Firestore - نمایش چندین سند در یک ScrollView
با Firestor یک برنامه مجله بسازید:
آنچه را که خواهیم ساخت
** مهم*** لطفا بخوانید
راه اندازی Firebase با پروژه
رابط کاربری - صفحه اصلی
صفحه ورود
تنظیم فعالیت ایجاد حساب
ایجاد حساب با Firebase را راه اندازی کنید
ایجاد حساب کاربری و شی کاربر
کاربر Firestore و کاربر تأیید شده ایجاد کنید
راه اندازی صفحه پست مجله - قسمت 1
راه اندازی صفحه پست مجله - قسمت 2
راه اندازی مجله - قسمت 3
تنظیم صفحه پست مجله - هدف گالری - قسمت 3
تنظیم صفحه پست مجله - ذخیره تصویر - قسمت 4
با موفقیت یک سند و تصویر مجله اضافه شد
افزودن نمادهای منو به فعالیت لیست
خروج از سیستم
RecyclerView و Journal Row
آداپتور RecyclerView و TimeAgo - قسمت 1
نمایش همه مجلات
رفع مشکلات رابط کاربری با ردیف ها
تعمیرات اساسی رابط کاربری - Revamp
تعمیرات اساسی رابط کاربری - Revamp - Final
برنامه مجله - محصول نهایی
طراحی روی بوم در اندروید:
طراحی روی بوم و نمای کلاس
آزمون: نقاشی در اندروید
ترسیم دایره و خط روی صفحه
خواندن اسناد اندروید
گرادیان ها
ترسیم بیت مپ روی صفحه
دیدگاه های متنی سفارشی
کیت آموزش ماشین اندروید ML - تشخیص چهره:
آنچه ما خواهیم ساخت - برنامه تشخیص چهره اندروید
راه اندازی ML Kit Firebase - قسمت 1
راه اندازی پروژه - دو کتابخانه دیگر
راه اندازی رابط کاربری
مشکل Androidx BottomSheet حل شد
راه اندازی CameraView در فعالیت اصلی
تجزیه و تحلیل تصویر - قسمت 1
تشخیص چهره ها و ترسیم مربع - قسمت 1
پردازش قاب و کانتور - قسمت 1
کانتور صورت را بکشید
آن را اجرا کنید - مشکلات - تصاویر کار نمی کنند
نمایش برنامه در حال کار و رفع مشکلات جزئی
واژگان اندروید - ابزارها و منابع:
ابزار واژگان توسعه دهندگان اندروید
یاد بگیرید که به عنوان یک توسعه دهنده اندروید به خودتان کمک کنید:
یاد بگیرید که به عنوان یک توسعه دهنده اندروید به خودتان کمک کنید
کسب درآمد از برنامه های اندروید:
درآمدزایی اپلیکیشن اندروید توضیح داده شد
نمایش تبلیغات با استفاده از Google AdMob
ایجاد آیکون های لانچر:
ایجاد نمادهای لانچر
انتشار برنامه های خود در Google Play:
ایجاد حساب توسعه دهنده کنسول Google Play شما
Android Google Play - چگونه به نظر می رسد و فراداده برنامه
افزودن راه‌انداز نماد برنامه
گرفتن اسکرین شات
یافتن ابزارهای تقویت کننده اسکرین شات
ایجاد لیست برنامه در کنسول
درک فرآیند امضای APK Android
آماده سازی پروژه ما برای انتشار
ایجاد App Bundle و امضای آن برای انتشار
برنامه منتشر شد - به روز رسانی
فرآیند توسعه اپلیکیشن:
فرآیند توسعه اپلیکیشن
بعد چه است
ساخت حداقل 5 اپلیکیشن...
جایزه
جایزه

نمایش سرفصل های انگلیسی

The Comprehensive 2021 Android Development Masterclass

83,800 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: UD20207
حجم: 31567 مگابایت
مدت زمان: 2968 دقیقه
تعداد دیسک: 8 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1400
آموزش ساخت برنامه های Android 2021
آموزش ساخت برنامه های Android 2021 1
آموزش ساخت برنامه های Android 2021 2
آموزش ساخت برنامه های Android 2021 3
آموزش ساخت برنامه های Android 2021 4
آموزش ساخت برنامه های Android 2021 5
آموزش ساخت برنامه های Android 2021 6
طراحی سایت و خدمات سئو

83,800 تومان
افزودن به سبد خرید