در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی هم طراحی و هم کدنویسی بازی ها را در نرم افزار Unity یاد می گیرید. گفتنی است مدرس نحوه کار با ابزارهای این برنامه را نیز به شما یاد میدهد.
عنوان اصلی : Unity 3D Game Development and Design (Version 4.x)
1. Unity 3D چیست و چرا باید از آن استفاده کنید
2. ساختار وحدت
3. درک رابط کاربری
4. دستکاری اشیاء
5. اولین فیلمنامه ما
6. اتمام فیلمنامه ما
7. کامپایل بازی ها
1. مقدمه ای بر NGUI
2. استفاده از MultipCameras
3. Enums
4. معرفی رویدادها و نمایندگان
5. رویدادها و نمایندگان در عمل
6. سفارشی سازی آواتار
7. سفارشی سازی آواتار قسمت 2
8. کوروتین ها
1. کشیدن
2. چرخش
3. پریدن
4. اسکریپت Mecanim انیمیشن
5. ایجاد ParticEffects
6. کامپایل بازی شما
1. مقدمه ای بر دوره آنچه خواهید آموخت
2. برنامه ریزی بازی خود
3. مدل سازی و بافت دارایی ها
4. تنظیم صحنه
5. ایجاد پیش ساخته های شما
6. Skybox Material Creation
7. ساخت و طراحی سطح
8. ایجاد لیزر
9. ایجاد کنترل کننده سلامت
10. از دست دادن سلامتی و رشد مجدد
11. ایجاد تایمر شمارش معکوس
12. Player Freeze
13. تکمیل اولین سطح بازی خود
14. طراحی سطح 2
15. جمع آوری مکعب ها
16. اضافه کردن اسکریپت های سطح 2
17. طراحی سطح 3
18. اسکریپت سطح 3
19. منوی اصلی اسکریپت
20. ایجاد و پیوند صحنه های جدید
21. تست بازی
22. اضافه کردن جلوه های صوتی
23. کامپایل بازی شما
1. مقدمه ای بر بازی
2. مدل سازی، تقلب و متحرک سازی دارایی های شما
3. واردات دارایی
4. سیستم انیمیشن Mecanim
5. Shuriken ParticSystem
6. صدا
7. جمع آوری سطح ما
8. بازی خود را با کد زنده کنید
9. کامپایل بازی شما
1. مقدمه ای بر اسکریپت
2. ایجاد یک اسکریپت جدید
3. توابع سطح 1
4. متغیرهای سطح 1
5. توابع سطح 2
6. متغیرهای سطح 2
7. اعضای تک رفتاری
8. Booleans و Conditionals
9. ورودی ها
10. منابع کدگذاری
1. معرفی
2. پیشینه تاریخی
3. بخش 1 نرمال
4. Normals قسمت 2
5. روشنایی بیدرنگ
6. نقشه برداری نور قسمت 1
7. نقشه برداری نور قسمت 2
8. نقشه برداری نور Airlock قسمت 1
9. نقشه برداری نور Airlock قسمت 2
10. مریخ روشن
11. پردازش پست
1. معرفی
2. Sprites، Voxels و Textures
3. ایجاد امیتر
4. کار با ماژول ها
5. ایجاد آتش جت
6. ایجاد Smoke Plumes
7. MuzzFlashes
8. همه را با هم جمع کنید
1. معرفی
2. سنگ های سخت، پرهای نرم
3. پارچه
4. تعویض بدنه های سخت به نرم
5. کنترل کننده های حرکت
6. سه رویکرد به حرکت در اینجا
7. اضافه کردن انیمیشن با Mecanim
8. ایجاد Ragdoll
9. ادغام انیمیشن با Dynamics
10. همه را با هم جمع کنید
1. معرفی
2. تکنیک های چرخش
3. Mipmaps
4. Rendering Paths
5. توپولوژی
1. MobiGame Developme 3D
2. خلاصه دوره
3. واردات مدل ها و بافت ها
4. سیستم انیمیشن Mecanim
5. طراحی سطح
6. زمان واقعی روشنایی
7. نقشه نوری
2. مقایسه سیستم های رابط کاربری گرافیکی
3. مقدمه ای بر NuGUI
4. استفاده از MultipCameras
5. Enums
6. معرفی رویدادها و نمایندگان
7. رویدادها و نمایندگان در عمل
8. سفارشی سازی آواتار
9. سفارشی سازی آواتار قسمت 2
10. کوروتین ها
Unity 3D Game Development and Design (Version 4.x)
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
اطلاع رسانی حذف دوره های قدیمی و تخفیفات نوروزی مشاهده